Bibbereieren #26
donderdag 2 februari 2012 om 21:27
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
J: 23/03/123950gr
24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris
?: 5/12/12 24/4 echo
Special guests aka suikertantes: Erine
dinsdag 24 april 2012 om 12:09
Wij hebben (gelukkig) geen kosten voor kinderopvang. Kosten voor 2e kind vond ik (daardoor) wel mee vallen.
Char, lekker dan van je vent. Wel voor een 2e gaan en dan is die er en dan zo’n opmerking plaatsen. Hebben jullie het er verder nog goed over gehad? Alleen voor de kids bij elkaar blijven werkt op den duur niet. Dus idd wel verstanding om er aan te werken
Maris, woehoe!! En met uitleg is de echo best wel duidelijk he? De 1e x dat ik de echo van schoonzusje zag, zag ik ook niet wat je moest zien
wij gaan even broodje eten en dan gooi ik de kids op bed
Char, lekker dan van je vent. Wel voor een 2e gaan en dan is die er en dan zo’n opmerking plaatsen. Hebben jullie het er verder nog goed over gehad? Alleen voor de kids bij elkaar blijven werkt op den duur niet. Dus idd wel verstanding om er aan te werken
Maris, woehoe!! En met uitleg is de echo best wel duidelijk he? De 1e x dat ik de echo van schoonzusje zag, zag ik ook niet wat je moest zien
wij gaan even broodje eten en dan gooi ik de kids op bed
dinsdag 24 april 2012 om 13:39
Jeetje, heftig hoor char, kan me voorstellen dat dat hard aan komt...
Hebben jullie het ook echt gehad over van hoe nu verder? Want bij elkaar blijven voor de kinderen werkt inderdaad uiteindeijk niet..
Jeej Mars, kon je het nu wel goed zien? Fijn dat alles weer goed was! Hoever ben je nu? 8 weken? Wanneer word het verder wereldkundig gemaakt?
Hebben jullie het ook echt gehad over van hoe nu verder? Want bij elkaar blijven voor de kinderen werkt inderdaad uiteindeijk niet..
Jeej Mars, kon je het nu wel goed zien? Fijn dat alles weer goed was! Hoever ben je nu? 8 weken? Wanneer word het verder wereldkundig gemaakt?
dinsdag 24 april 2012 om 13:40
Vanochtend bij het CB geweest. De gegevens van ons lekkerbekje: 64,7 cm. en 8,7 kg.
Ik dacht dat ze wel wat op haar gewicht aan te merken zouden hebben, maar het viel mee. Ze begonnen wel over dat ze nog niet uit zichzelf brabbelt. Dat schijnt ook al te moeten nu. M. maakt wel geluid maar dat is meestal een reactie op.
Char, oef dat is niet mis om te horen. Hoe is je gevoel voor hem dan? I.i.g. een dikke
Mariss, zet je de echo ook op hyves? Ik ben zeer benieuwd!
Ik dacht dat ze wel wat op haar gewicht aan te merken zouden hebben, maar het viel mee. Ze begonnen wel over dat ze nog niet uit zichzelf brabbelt. Dat schijnt ook al te moeten nu. M. maakt wel geluid maar dat is meestal een reactie op.
Char, oef dat is niet mis om te horen. Hoe is je gevoel voor hem dan? I.i.g. een dikke
Mariss, zet je de echo ook op hyves? Ik ben zeer benieuwd!
dinsdag 24 april 2012 om 15:01
Maris wat fijn!! Gefeliciteerd! Ik ben ook benieuwd naar de uitgerekende datum!
Ow Char, dat is idd een klap in je gezicht zeg. Heb je er vertrouwen in dat het goed gaat komen als jullie er allebei je best voor doen?
Ook nog een voor Annika, en voor GW haar berichtje op hyves...
Annika, ook hier wel herkenning. Toen wij in 2005 een half jaar samen een huis verbouwd hebben, riep ik altijd dat dat de beste relatietest is. Maar kleine kinderen opvoeden in combinatie met slaapgebrek is een betere denk ik
Och Murron dat brabbelen komt vanzelf toch, je kan het ook moeilijk gaan oefenen of voordoen of zo.
Ow Char, dat is idd een klap in je gezicht zeg. Heb je er vertrouwen in dat het goed gaat komen als jullie er allebei je best voor doen?
Ook nog een voor Annika, en voor GW haar berichtje op hyves...
Annika, ook hier wel herkenning. Toen wij in 2005 een half jaar samen een huis verbouwd hebben, riep ik altijd dat dat de beste relatietest is. Maar kleine kinderen opvoeden in combinatie met slaapgebrek is een betere denk ik
Och Murron dat brabbelen komt vanzelf toch, je kan het ook moeilijk gaan oefenen of voordoen of zo.
dinsdag 24 april 2012 om 15:07
Murron: goede vraag: wat ik voor vriend voel. Ik hou van hm, wil niet zonder hem. Is mn beste maatje (relationeel gezien, niet vriendschappelijk)
Verder: we hebben duidelijk samen voor tweede gekozen. Destijds ging het erg goed! Ook tijdens zwangerschap nog wel, maar sinds de bekkenproblemen (nov) ben ik wel meer gesloten. Ik klaag hier wel veel, maar thuis bijna niet.
Ben te lang doorgegaan mezelf voor gek houden en daar is hele gezin uiteindelijk de dupe van.
Het ligt natuurlijk niet alleen aan hem of mij, we hebben beide fouten gemaakt. Ik moet meer over mn gevoel praten, hij ook. Maar vooral: naar mekaar luisteren.
Ik had idee dat huishouden niet door zou gaan als ik niks deed en vriend zegt: Jij moest alles zonodig zelf doen.
Ik ben het wel met hem eens dat ik meer uit handen moet geven.
Kijk: borstvoeding kan ik alleen (tenzij ik kolf) maar verschonen, badderen en koken etc kan hij ook.
Hij heeft ergens dus wel een punt.
Hoop dat het goed komt!
Verder: we hebben duidelijk samen voor tweede gekozen. Destijds ging het erg goed! Ook tijdens zwangerschap nog wel, maar sinds de bekkenproblemen (nov) ben ik wel meer gesloten. Ik klaag hier wel veel, maar thuis bijna niet.
Ben te lang doorgegaan mezelf voor gek houden en daar is hele gezin uiteindelijk de dupe van.
Het ligt natuurlijk niet alleen aan hem of mij, we hebben beide fouten gemaakt. Ik moet meer over mn gevoel praten, hij ook. Maar vooral: naar mekaar luisteren.
Ik had idee dat huishouden niet door zou gaan als ik niks deed en vriend zegt: Jij moest alles zonodig zelf doen.
Ik ben het wel met hem eens dat ik meer uit handen moet geven.
Kijk: borstvoeding kan ik alleen (tenzij ik kolf) maar verschonen, badderen en koken etc kan hij ook.
Hij heeft ergens dus wel een punt.
Hoop dat het goed komt!
dinsdag 24 april 2012 om 15:42
Annika, fijn dat jullie een gesprek hebben gehad. wij zijn ook nog steeds aan het twijfelen. Ik denk wel eens dat een 2e kind voor ons wel eens het einde zou kunnen zijn. Sinds de komst van M. zijn we ook niet allebei meer even gezellig en af en toe lijkt het wel eens alsof niets anders ons meer bindt... maar ik denk dat je daar gewoon in moet groeien of zo...
Char, dat zijn harde woorden... en nu? Wil hij er net zo hard aan werken als jij?
Marris, meid gefeliciteerd !!! Wat ongelovelijk fijn !
Char, dat zijn harde woorden... en nu? Wil hij er net zo hard aan werken als jij?
Marris, meid gefeliciteerd !!! Wat ongelovelijk fijn !
dinsdag 24 april 2012 om 20:53
OMG char, ik kan me voorstellen dat dat hard aankwam. Wat wil jij, bij hem blijven? Ik denk dat ik dat best wel moeilijk zo vinden, dat je man gewoonweg niet gelukkig bij je is, maar omdat je kinderen samen hebt bij je blijft. Misschien dat ik wel zelf op een gegeven moment eieren voor mijn geld kies. Maar ja, dat moet wel allemaal kunnen, ook financieel gezien, met twee kids.
fan en gw, phoe ook bij jullie klinkt het heftig, dat een tweede kindje een wankel evenwicht omver zou kunnen schoppen. Vooral niet aan beginnen voorlopig dus.
Wij hebben ook een tijd een mindere periode gehad, hebben jullie natuurlijk ook wel gelezen, mot met vent en zo. Maar we hebben het er vaak over gehad, de ruzies besproken en we kunnen behoorlijk knallen samen maar we spreken het altijd uit.
fan en gw, phoe ook bij jullie klinkt het heftig, dat een tweede kindje een wankel evenwicht omver zou kunnen schoppen. Vooral niet aan beginnen voorlopig dus.
Wij hebben ook een tijd een mindere periode gehad, hebben jullie natuurlijk ook wel gelezen, mot met vent en zo. Maar we hebben het er vaak over gehad, de ruzies besproken en we kunnen behoorlijk knallen samen maar we spreken het altijd uit.
dinsdag 24 april 2012 om 21:40
Ha ha, zo zie je maar dat zo'n kind een enorme wissel trekt op je relatie.. Ook hier een flinke dip gehad, gelukkig nu weer een heel stuk beter.. En ik heb het anders geformuleerd dan Chars vriend, maar heb gezegd: als het zo doorgaat, weet ik niet of we over 3 jaar nog bij elkaar zijn.. Komt wel zo'n beetje op hetzelfde neer. Denk dat vriend van Char misschien even een wake-up-call wilde geven, net zoals ik..
Ben wat dat betreft ook wel een beetje bang voor wat zo'n 2e kind met je relatie doet, maar goed, dat zullen we ook wel weer overleven, en we gooien natuurlijk niet zomaar de handdoek in de ring..
Sorry Mariss en Poll, we willen jullie natuurlijk niet van jullie net voorzichtig opgebouwde blauwe en blauwroze wolkjes afschoppen..
Jeeh Mariss, wat cool, die mooie echo! Kan niet beter klinkt goed!!
Ben wat dat betreft ook wel een beetje bang voor wat zo'n 2e kind met je relatie doet, maar goed, dat zullen we ook wel weer overleven, en we gooien natuurlijk niet zomaar de handdoek in de ring..
Sorry Mariss en Poll, we willen jullie natuurlijk niet van jullie net voorzichtig opgebouwde blauwe en blauwroze wolkjes afschoppen..
Jeeh Mariss, wat cool, die mooie echo! Kan niet beter klinkt goed!!
dinsdag 24 april 2012 om 21:55
dinsdag 24 april 2012 om 22:20
Fijn om te horen dat het door iedereen herkent wordt. Hier is het niet een dusdanige crisis dat we het hebben gehad over uit elkaar gaan ofzo (nee!!!), maar meer dat dit niet een goede basis is voor een tweede kindje. We willen allebei wel een tweede kind, dus ook dat is geen discussie. Het wordt alleen uitgesteld (ja alweer en dat is best rot). We zijn absoluut hele goede maatjes, kunnen het super gezellig hebben samen, maar meer vriendschappelijk momenteel dan relationeel zeg maar. Zelfs de knuffels en kusjes zijn ver te zoeken en het lekker tegen elkaar aan zitten op de bank. Een kusje bij het weggaan, dat is het wel, seks een paar keer per jaar We hebben twee banken en zitten beide op een 'eigen'. Zo ziet het eruit, dus tijd om gewoon weer wat meer naar elkaar toe te groeien en meer lijfelijk te zijn weer met elkaar. Dat vooral. En dat moeten we echt opbouwen merk ik, want als je dat nu ineens weer doet, voelt het ook gemaakt.
En inderdaad weer meer samen ondernemen, gebruik maken van de oppas!
En inderdaad weer meer samen ondernemen, gebruik maken van de oppas!