Mode & Beauty alle pijlers

Jurk

22-04-2012 14:48 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort heb ik een bruiloft die me grijze haren bezorgt ;). Maar waar ik wel heel veel zin in heb! Kunnen jullie eens meedenken? Ik ben de hele dag aanwezig. 's Middags lunch op een kasteelachtige locatie, daarna kerk, wet en 's avonds een feest. Tussendoor een diner op het strand.

Ik zoek een jurk met een mooi sjiek jasje. Liefst een kort jasje met hoge opstaande kraag ofzo (althans, dat zit nu in mijn hoofd). 's Avonds wil ik dat jasje uit kunnen doen. Maar, en nu mijn probleem, ik heb een typisch zandloper figuur met wat vollere heupen en borsten. Heupen zijn tikje breder dan mijn schouders. Maat 36. Ik vind een jasje op een jurk het vaak wat zwaar maken bij mij. Mijn vorm verdwijnt erdoor en dat is jammer. Ik word zo'n blok zeg maar. Komt vast doordat ik hét jasje in combinatie met dé jurk nog niet heb gevonden. Dus: weet iemand raad?

Ik wil graag een mooi kleur, roodtinten staan me niet, blauw dan weer wel. Bij voorkeur wil ik max 600 euro uitgeven voor jasje en jurk samen.
Fortis et liber
vollere heupen met maat 36... ?
Zoek maar eens op linea raffaelli, veel jurkjes met bijbehorende korte jasjes.
Zeg maar Spijker.
Linea Raffaelli heb ik gezien. Verkoopt de winkel in Utrecht ook. Prachtige jurken!

Ik ga vrijdag maar eens naar Utrecht. Misschien is het zo gepiept. Weet iemand nog wat andere leuke winkels in Utrecht met wat meer bijzondere kleding / accessoires / schoenen?
Fortis et liber
Je hebt in Utrecht ook de Peek
Ik denk dat Ivetje Peek&Cloppenburg wilde zeggen, maar dat haar iPhone/iPad haar afkapte vanwege het &teken

P&C heeft een grote cocktail/gala afdeling met allerlei stijlen en kleuren, ik raad je zeker aan daar eens te kijken
Shit ja idd haha! Het is een hele tijd goed gegaan via de app op de iphone, maar de laatste tijd valt soms ineens weer tekst weg. Ligt het aan die leestekens?

Peek & cloppenburg ik ga er vrijdag zelf ook nog even kijken voor een bolero, dus als je iemand ziet met een donkergroene stokke kinderwagen moet je ff zwaaien
Oke, ga ik ook nog even heen. Ik hou alle kinderwagens in het vizier!
Fortis et liber
Update: ik heb een heel mooie jurk gekocht van Linea Raffaelli. Ben er erg blij mee! Bedankt voor de tips!
Fortis et liber
quote:thaisweetchili schreef op 29 april 2012 @ 15:28:

Update: ik heb een heel mooie jurk gekocht van Linea Raffaelli. Ben er erg blij mee! Bedankt voor de tips!Die hebben prachtige jurken (mn trouwjurk is van dat merk :-D), veel plezier ermee!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven