Deel 72 met een briljante OP die schaamteloos gekopieerd is van het vorige deel waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Deel 71
Anoniem_64cf6f24eb981
dinsdag 24 april 2012 om 22:10
Er is ook een boek met Brownstad (waar ik ben opgegroeid) als achtergrond. Dus ik herken dat wel. Heel grappig. Speelde op mijn oude middelbare school.
Precies, dat soort dingen! Geeft een gevoel van verbondenheid ermee. Had ik ook met Fort Alpha, dat is opgenomen op mijn oude middelbare school. Alleen daarom al was het cool.
Ik ga nog even met Alfman een aflevering van Supernatural kijken Fijne avond nog en truste voor straks!
Anoniem_64cf6f24eb981
dinsdag 24 april 2012 om 22:28
Fort Alpha, dat was leuk! (eigenlijk van na mijn tijd). Fijne avond nog!
Roz heeft haar haar niet geverfd, maar heeft van Guhl een spulletje dat heet kleurversteviger oplichtend. En zou je haar 1 tot 2 tinten lichter maken. Is minder schadelijk dan verfen. Dat heeft ze erin gedaan maar vanochtend pingde ze een foto en ik zag geen verschil
Het spul is net doorzichtig water en het STINKT, dus we noemen het stinkwater
ze lacht stom, verder is fajah lourens wel op haar manier een mooie vrouw, beetje tacky maar ok, dat moet ook kunnen, zonder contrast zie je niets toch.
Ik wil vandaag mijn nieuwe jasje aan Met mijn skull scarf. Verder weet ik het nog niet, maar ik denk dat iets van kleren eronder toch wel redelijk essentieel is, haha.
Ik stond even buiten met wat rokende collega's, even frisse neus. En ik weet niet hóe het gebeurde, maar ineens ruik ik iets vies.... Staat mn haar in de brand aan de achterkant. Een heel stuk is verschroeid..