Hoe te brengen?

23-04-2012 21:25 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Ben een 40-jarige man, en gelukkig getrouwd.

Nog altijd elkaars 1e in alles.

Heb een goed sexleven, maar heb nog altijd een fantasie die ik niet durf te vertellen aan mijn vrouw.

Mijn fantasie is om samen met mijn vrouw naar een parenclub te gaan.

Maar niet om de reden die de meesten nu zullen denken, want zelf heb ik geen behoefte aan een andere vrouw.

Mijn fantasie, die ook wel werkelijkheid mag worden, is om mijn vrouw eens te zien genieten van een andere man of mannen.

En dan voornamelijk omdat ik haar ook de ervaring gun, en omdat ik weet dat ze enorm kan genieten van een langdurige penetratie, hetgeen ik haar soms niet kan geven. (heel wisselend)

Ik heb het al eens aangekaart, maar zij denkt dan dat ik een geintje met haar uithaal.

Hoe kan ik dit serieus naar haar brengen?

ram.
Bedankt jaap70 en caramba2,

Fitch, Ik heb het enkele keren gezegd tegen haar tijdens het vrijen, en in de trend van ''of het haar wat leek'' en een keer tijdens een spel met een vibrator (terwijl ik met haar borsten bezig was) ''of ze nu niet graag liever een echte man erbij wou hebben i.p.v de vibrator''.

Op dat moment leek het haar wel iets, hetgeen ze later ontkende door te vertellen dat ze alleen mij wil, en dat het tijdens de passie was gezegd door haar.

Een andere keer (iets serieuzer gesprek) kon ze er wel (even) gewoon over praten, en heeft ze zelfs gezegd dat het haar spannend leek (een parenclub) maar zei ze gelijk erachter dat ze niet zou kunnen verdragen dat ik met een andere vrouw iets zou doen.

Toen ik zei dat we gewoon voor haar zouden gaan, dacht ze dat ik een geintje maakte.

ram.
Hallo allen,

Heb toch maar eens al mijn moed verzameld om er toch eens met mijn vrouw over te praten.

Ben er over begonnen tijdens een avondje alleen, eerst wat luchtig, maar toch op een gegeven moment heel serieus.

Ik werd wel gesteund door het gegeven dat er serieus naar werd geluisterd

Ze was er wel even stil van, en vroeg me hoe ik aan die gedachten kwam en ook of ik haar in de grap nam.

Ook vroeg ze of ik dit als ''goedmakertje voor iets naar haar of zo'' voorstelde. Ik heb haar verzekerd dat dit niet het geval was of is.

Kortom, we hebben er best wel lang over gepraat waarbij ze toch weer heeft gezegd dat het haar wel opwindend leek, maar dat ze een parenclub niet ziet zitten.

We hebben het onderwerp verder laten rusten, ik had er vrede mee.

Echter...een klein weekje later begon ze zelf over dit onderwerp.

Of ik het echt meende enz. enz. want ze had er toch wel wat aan gedacht die tijd, ze gaf nu toe toch ook wel eens fantasieen te hebben, al was dit niet echt gemakkelijk om te vertellen voor haar.

Wederom best veel gepraat weer, waarbij ik ook heb toegegeven dat deze gedachten bij mij ook veel opwinding gaven, en zij toegaf het een opwindende gedachte te vinden, maar ze dacht dat ik er toch wel iets te jaloers voor zou zijn.

Daar had ik niet veel antwoord op, alleen dat dat misschien wel waar zou kunnen zijn.

mvg, ram

Mvg, ram
je komt er maar op 1 manier achter...je kan er heen gaan, en als het dan toch niet goed voelt voor 1 van jullie, kan je altijd weer weg gaan. ;)
en als je met haar naar een parenclub gaat, zou je de gigolo avond in de Fun kunnen voorstellen.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Hallo,

Toch weer een nieuwe ontwikkeling in de gesprekken gehad.

Wederom hebben we er best veel over gepraat, waarbij ze toegegeven heeft dat ze gedachten had en heeft om eens te vrijen met een andere man.

Echter denkt ze wel dat ik jaloers zou zijn, en ondanks mijn tegenargument dat mijn opwinding erover waarschijnlijk groter is, twijfelt ze wel nog.

Een club ziet ze niet zitten omdat ze echt op haar gemak zou willen zijn, en dat is niet daar.

Wel vroeg ze aan mij of ik dan als alternatief (voor mij als test naar haar toe, en haar de ervaring met een andere man) open zou staan dat zij eens iets éénmaligs zou ondernemen op dit vlak.

Hierover heb ik enkele dagen nagedacht, daarna heb ik haar gezegd dat het me enorm opwond en dat ze iets mocht proberen als de gelegenheid zich voordoet, maar dat ik wel alles vooraf wil weten.

groet, ram72
Ram72

Vergeet niet dat er tussen jouw fantasie en de werkelijkheid een heel verschil zit.

Maar alles begint bij het eerlijk uiten van je verborgen wensen aan je vrouw.

Ga niet lopen pushen want als een van de partners ergens niet voor open staat is er al gauw sprake van emotionele drang.

Wij zijn ruim 30 jaar samen,op een gegeven moment eerlijk en open mijn wensen/fantasien verteld.

Mijn vrouw stond er niet meteen afwijzend tegenover en nam bedenktijd.Enn half jaar later voorzichtig de eerste stappen gezet.

Langzaam werd haar idee over swingen steeds breder.

Als zij toen niet in mijn verlangens was meegegaan had ik mij gewoon bij neergelegd.

Dat heet liefde voor elkaar.
ram72, even een kleine tip van mijn kant af.

Als je dit wil doen, ga dan op een vrijdagavond! naar mijn mening zijn dat wat rustigere avonden. (en ik vind fata morgana erg fijn)

Ga gewoon lekker met zijn tweetjes, je hoeft niet direct iets met andere te doen.

Wij vinden het bijv leuk om met zijn tweetjes erheen te gaan als soort avond uit. Om andere mensen geven we niet en doen dan ook niks anders, behalve met elkaar!

Dat kan natuurlijk allemaal!
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
quote:ikbenchantal schreef op 10 juni 2012 @ 21:39:

ram72, even een kleine tip van mijn kant af.

Als je dit wil doen, ga dan op een vrijdagavond! naar mijn mening zijn dat wat rustigere avonden. (en ik vind fata morgana erg fijn)

Ga gewoon lekker met zijn tweetjes, je hoeft niet direct iets met andere te doen.

Wij vinden het bijv leuk om met zijn tweetjes erheen te gaan als soort avond uit. Om andere mensen geven we niet en doen dan ook niks anders, behalve met elkaar!

Dat kan natuurlijk allemaal!

Helemaal mee eens :D

Maarre Chantal meestal gaan jullie daar met zijn 2 heen.....;-)?
haha ja mamavsterre, wij gaan ook wel eens met zijn twee! niet alleen met zijn vieren! ;)
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Oh ik moet die van mij nog zover krijgen :-) Maar goed dit is geheel OT sorry ...
@TS: Herkenbaar.

@mamavasterre: tips hoe je dit als man bij je vrouw brengt? ;)
@innote, de partner van mamavsterre wil wel als we met zijn 4en gaan :P dan hebben we soort avond uit met zijn 4, maar niet met zijn 2 haha! ;)

*mamavsterre en ik zijn vriendinnen*

even OT, ik zal er serieus over praten, en ook gewoon zeggen dat je niet direct meer hoeft te doen.
Leuk toch!

En als jullie elkaar toch al kennen lijkt me het stukken makkelijker. Bv eens heeel nonchalant een vakantiehuisje met een hottub erbij boeken ofzo ;)
quote:innote schreef op 10 juni 2012 @ 22:19:

Leuk toch!

En als jullie elkaar toch al kennen lijkt me het stukken makkelijker. Bv eens heeel nonchalant een vakantiehuisje met een hottub erbij boeken ofzo ;)

Wat een leuk idee!

Chantal ik zeg datumpje prikken ;)
quote:ram72 schreef op 09 juni 2012 @ 21:06: Hallo, Toch weer een nieuwe ontwikkeling in de gesprekken gehad. Wederom hebben we er best veel over gepraat, waarbij ze toegegeven heeft dat ze gedachten had en heeft om eens te vrijen met een andere man. Echter denkt ze wel dat ik jaloers zou zijn, en ondanks mijn tegenargument dat mijn opwinding erover waarschijnlijk groter is, twijfelt ze wel nog. Een club ziet ze niet zitten omdat ze echt op haar gemak zou willen zijn, en dat is niet daar. Wel vroeg ze aan mij of ik dan als alternatief (voor mij als test naar haar toe, en haar de ervaring met een andere man) open zou staan dat zij eens iets éénmaligs zou ondernemen op dit vlak. Hierover heb ik enkele dagen nagedacht, daarna heb ik haar gezegd dat het me enorm opwond en dat ze iets mocht proberen als de gelegenheid zich voordoet, maar dat ik wel alles vooraf wil weten. groet, ram72Hallo, Het heeft uiteindelijk toch nog plaatsgevonden. De laatste maanden heeft mijn vrouw veel omgang gehad met een andere man, die ze heeft leren kennen via haar werk. De klik was er vrijwel meteen, maar normaal zou ze hier nooit iets mee gedaan hebben. Continu heeft ze alles aan mij verteld, en na weer uitvoerige gesprekken samen is ze er voor gegaan. Ze is een avond bij hem gebleven, en ze hebben daar sex gehad. Haar 1e keer met een andere man. Ik moet toegeven dat die avond voor mij niet gemakkelijk was (beetje jaloerse gedachtes) maar haar terugkomst maakte veel goed. Ze vond het superspannend en fijn, maar ze weet niet of ze dit nog eens wil doen. Ook na afloop ben ik positief over deze ervaring op dit moment. Mvg, cuck72.
.
quote:ram72 schreef op 23 april 2012 @ 21:25:

Hallo allen,

Mijn fantasie, die ook wel werkelijkheid mag worden, is om mijn vrouw eens te zien genieten van een andere man of mannen.Je was er niet bij dus, dat was toch je fantasie! Dit gaat wel een andere kant op.
volgens mij klopt er iets niet...

JOUW fantasie was dat jij je vrouw zag met een andere man

nu is je vrouw met een ander naar bed geweest ZONDER dat jij het hebt gezien...

s6 denk dat dit nog wel eens een staartje kan krijgen
quote:ankie87 schreef op 04 december 2012 @ 17:02:

volgens mij klopt er iets niet...

JOUW fantasie was dat jij je vrouw zag met een andere man

nu is je vrouw met een ander naar bed geweest ZONDER dat jij het hebt gezien...

s6 denk dat dit nog wel eens een staartje kan krijgenStap 1 is toch gezet? Wat begrijp je niet?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Nou, ik begrijp het ook niet hoor....hij opent het topic met 2 fantasien:

- met zn vrouw naar een parenclub

- zn vrouw zien genieten als ze genomen wordt door een andere

man.

Nu had zn vrouw dus een klik met een collega en is ze een avondje met hem los gegaan, alleen, zonder TO.....ehm....wat is daar precies de eerste stap in naar de uitvoering van 1 van zn 2 fantasien? Ik volg het niet hoor....

Als dit óók een fantasie van 1 van beide was, prima! En als het geen fantasie was, is het trouwens ook prima. Iedereen moet samen zn relatie invullen zoals zij samen willen.....

Maar uiteindelijk heeft wat er gebeurd is helemaal niks te maken met de eerste 2 fantasien....

Ik ben wel benieuwd trouwens hoe het nu gaat tussen de vrouw en de collega....en of TO naderhand nog meer "last" heeft gehad van die jaloerse gevoelens....

Ikzelf moet er namelijk niet aan denken dat mn vriend in zn uppie een sexdate heeft.....samen daarentegen...dás weer een heel ander verhaal
Wat een verrassende wending. De vrouw van TO heeft haar fantasie in vervulling zien gaan maar TO, hoe staat het met de fantasieën die jij had?
Hallo allen,

De laatste anderhalf maand is mijn vrouw ongeveer 1 keer / week bij die andere man geweest.

Ik merk aan haar dat ze er enorm van geniet, en ik ook.

Ze heeft die andere man nu wel verteldt dat ik volledig op de hoogte ben, maar ook dat hij bij ons thuis niet kan komen, ivm de gezinssituatie is dat bijna niet te doen.

Samen praten we er best wel veel over als we alleen zijn, maar ze wil (voorlopig nog) niet dat ik erbij ben wanneer zij sex hebben.

Dit onderwerp heeft ze trouwens ook nog niet aangesneden met haar minnaar.

Op dit moment heb ik daar vrede mee, temeer omdat ik het nu ook al reuze opwindend vindt, wanneer ik weet dat ze daar is.

Mvg, Ram.
En waar is jouw fantasie gebleven???
Huh?

Ram72 ik heb geen glazen bol maar weet vrijwel zeker dat dit niet goed af gaat lopen...heel vreemd allemaal.

Je cijfert jezelf echt helemaal weg ondanks dat je aangeeft het opwindend te vinden.

Sterkte
Ik denk eigenlijk hetzelfde, Enjoy.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven