Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Zij komt eigenlijk over alsof ze licht verstandelijk beperkt is, of licht het aan mij dat ik die indruk krijg?
OMG wat een dump!!! (haaaai val even binnen)
quote:S0LEIL schreef op 25 april 2012 @ 20:57:

[...]

Tuurlijk niet, het is gewoon altijd de schuld van de man Behalve vorige week toch?
Jeetje, wat een zooi.
Cis komt erg soft over

sloom wijf vind ik het sorry hoor
Wat een zooi En dat zeg ik niet gauw. En dan ook niet even opruimen als een tv-ploeg bij je langskomt
Och, ons huis is best netjes, zie ik!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
waar blijven die twee poetsdames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:dubbelvla schreef op 25 april 2012 @ 20:57:

Zij komt eigenlijk over alsof ze licht verstandelijk beperkt is, of licht het aan mij dat ik die indruk krijg?(durf het bijna niet te zeggen, maar ben het weer met je eens)
quote:Star schreef op 25 april 2012 @ 20:57:

Toch wel leuk aan dit programma; ik krijg elke keer liefdesverklaringen van mijn vriend als dit aan staat Oh ja? Ik niet
Dubbelvla: Zij komt eigenlijk over alsof ze licht verstandelijk beperkt is, of licht het aan mij dat ik die indruk krijg?

Licht?

Van harte gefeliciteerd Its!!
quote:Nikkie79 schreef op 25 april 2012 @ 20:58:

[...]

Behalve vorige week toch? Sssssst
Wat een rommel, ze hebben zich opgegeven zodat de advocaatkosten in ieder geval nu door RTL 4 betaalt wordt.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Inderdaad, als je aan zo'n programma mee doet dan weet je toch dat ze met een cameraploeg langskomen, ik zou toch echt de eer aan mijzelf houden door even een middag of dag even goed op te ruimen ipv zo'n rotzooi te laten zien voor de camera.
Nee Natas, ga haar nou geen woorden in de mond leggen. Kan echt niet vind ik.
Een schop onder hun kont hebben ze beide nodig.
quote:Nikkie79 schreef op 25 april 2012 @ 20:58:

[...]

(durf het bijna niet te zeggen, maar ben het weer met je eens)Ik zei al, het komt door onze namen
Wil iemand mij vertellen wat murf betekend?
Ik geloof dat zij her misschien inderdaad allemaal niet kan overzien
ja natas kauw dr ff alles voor
Volgens mij heeft Natas gewacht totdat ze eindelijk het langgeoefende woord murw kon gebruiken
quote:dubbelvla schreef op 25 april 2012 @ 20:59:

[...]

Ik zei al, het komt door onze namen Ik vat 'm niet, maar geloof je meteen
mens en kinderen, wat een zooi

dat huis is niet eens 225 waard met die zooi
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Wat een Zeikwijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven