Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Rob Peetoom

25-04-2012 21:33 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een pluim ontvangen en een van de belevenissen is een knipbeurt en make up behandeling bij Rob Peetoom, wie heeft weleens zijn haar hier laten knippen en wat zijn de ervaringen?

Bedankt alvast.
Wie?
Hele bekende kapper hoor.

Ik heb er geen ervaring mee, mij te duur
Bazinga!
quote:misspenny schreef op 25 april 2012 @ 21:41:

Wie?Rob Peetoom... van vroeger... de Libelle en zo'n koffieprogramma toen make-overs nog gewoon metamorfoses heette.
Vorig jaar met een pluim bij rob peetoom geweest (rotterdam). Was erg sceptisch, want heb erg moeilijk haar. Maar werkelijk, de beste knipbeurt ooit! Mijn haar zat goed, mooi gekleurd en pastte echt bij me. Goede ervaring dus!
Ik lees mee, overweeg ook al tijden om t geld er tegenaan te gooien. Iemand ervaring in Amsterdam, ze zitten in de Bijenkorf toch?
.
Die heeft gewoon een kapsalon keten. Niks byzonders, zeeft nog een beetje na op zijn BN-status van weleer, maar denk niet dat je door hem geknipt wordt hoor! /
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ben ook eens geweest op de Meent in Rotterdam. Goed maar duur. Ergens anders betaal ik veel minder maar haar zit net zo goed.

Wat ik mij afvraag: werken in dat soort kapsalons ook 'betere kapsters'. Is hier 1 opleiding voor of heb je hier verschil in?
Vast enorm goede kapper....

http://forum.libelle.nl/
De kappers bij Rob Peetoom hebben een standaard kappersschool gedaan. Als ze dan in dienst komen bij Peetoom krijgen ze regelmatig interne cursussen. Iedere kapper heeft een bepaald niveau met bijbehorende prijs.
Ik loop er wel eens langs in Utrecht en moet altijd erg lachen om de zeer uitgebreide prijslijst. Van knippen door een junior-stylist tot top-stylist, alles staat vermeld. Het doet erg 'Tabatha' aan.
Nee, hij knipt niet zelf, maar de kappers zijn wel op een bepaalde manier opgeleid. Geloof ik :-)
.
Oh en ik ben zeer tevreden over mijn kapster die bij Peetoom werkt. Gooi er eens 60 euro tegenaan en ervaar het zelf. Het enige risico dat je loopt is dat je voortaan 1x in de 8 weken die 60 euro kwijt bent
in welke stad ga jij airecolette? (of werkt die kapster)

en is zij dan een junior of moet je echt een senior hebben?
.
Impala, in ***. Dit haal ik zo weer weg ivm herkenning, dus liever niet quoten.
Is 60 euro alleen voor knippen?
Ik ga bij een styliste. Ze zijn allemaal goed, maar ik vind een styliste net meer creativiteit hebben. Daarnaast moet je ook net iemand zien te vinden die qua smaak en stijl bij je past, vind ik.
oh thanks aircolette dat is bij mij in de buurt :-)

ik zoek niet perse een creatieve styliste maar 'gewoon' iemand die lange krullen zo kan knippen dat ze goed vallen. Tips anyone?
.
Ja 60 euro is alleen voor wassen, knippen en drogen. Maar dan zit je minstens 8 weken geramd.

Mooi Impala! Wil je haar naam weten?

Edit: Met creatief bedoel ik niet allerlei gekke hanekammen enzo Maar iemand die zegt: Zullen we dit eens proberen, zal ik deze lok wat inknippen... Dat soort. Als ik zeg dat een bepaalde pluk gek valt, kan zijn met scharen en technieken zo knippen, dat die pluk vooraan normaal valt.
ja ff snel ?
.
ik zit maar te F5en...
.
got it... Thanks
.
Haha ik ook :-)

Laat even weten hoe het beviel als je bent geweest!
ja is goed , ben toch wel aan een knipbeurt toe. Zal hier wel even verslag doen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven