Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

quote:Artemis schreef op 26 april 2012 @ 11:21:

[...]

Tja, en dan ben je het lachtertje van de zaak, wat dan nog? Het is niet alsof je die mensen kent ofzo.

Heb het nagerekend en inderdaad, die 1,14 is meer loonheffing. Waarschijnlijk omdat het 'loon' hoger was (2x pensioen in 1 keer betaald). In dat geval krijg ik het via de Belastingdienst wel weer terug volgend jaar denk ik (toch?) want ik heb laag tot geen inkomen.

Ik durf het toch niet aan om te bellen. Als het om 10 euro ging had ik het wel gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Haak de caravan achter jouw auto (of pak je tent) en ga gratis kamperen in Noord-Brabant, Drenthe, Limburg of Zeeland in de maand juni via Roompot vakanties. Deze aanbieding is geldig tot dinsdag 1 mei, 9.00 uur. Vol = vol! Je betaalt alleen lokale heffingen en reserveringskosten.

KLIKKLIK
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:willemeen schreef op 26 april 2012 @ 11:25:

[...]

Heb het nagerekend en inderdaad, die 1,14 is meer loonheffing. Waarschijnlijk omdat het 'loon' hoger was (2x pensioen in 1 keer betaald). In dat geval krijg ik het via de Belastingdienst wel weer terug volgend jaar denk ik (toch?) want ik heb laag tot geen inkomen.

Ik durf het toch niet aan om te bellen. Als het om 10 euro ging had ik het wel gedaan.

Ook goed, natuurlijk.

Erg goed van je dat je er zo mee bezig bent! Een vrek-chapeau!
quote:Artemis schreef op 26 april 2012 @ 11:33:

[...]

Ook goed, natuurlijk.

Erg goed van je dat je er zo mee bezig bent! Een vrek-chapeau!Dankje! Zou nog vrekwaardiger zijn als ik mijn rente ging opeisen maar ik laat het maar zo. Ben allang blij dat er blijkbaar geen kleine lettertjes zijn waarin staat dat ik onder voorwaarden X en Y toch geen pensioen meer krijg. Want daar dacht ik als eerste aan toen het vorige maand maar niet kwam.
Ik ben blijkbaar geselecteerd voor een alcoholvrij bierpakket. Mag het binnenkort ophalen bij Kiala. Dat is zo'n rare man in een dierenzaak. Altijd helemaal ID checken enzo. Brrrrrr.
quote:Fame schreef op 26 april 2012 @ 11:39:

Ik ben blijkbaar geselecteerd voor een alcoholvrij bierpakket. Mag het binnenkort ophalen bij Kiala. Dat is zo'n rare man in een dierenzaak. Altijd helemaal ID checken enzo. Brrrrrr.

Leuk Fame! Behalve dan de rare man van de dierenzaak...

Mocht je hulp nodig hebben bij het opdrinken van de biertjes, houd ik me (als zwangere) aanbevolen!

quote:Artemis schreef op 26 april 2012 @ 11:41:

[...]

Leuk Fame! Behalve dan de rare man van de dierenzaak...

Mocht je hulp nodig hebben bij het opdrinken van de biertjes, houd ik me (als zwangere) aanbevolen!

Welke provincie?
Hmm ik had me aangemeld voor de JustEat actie met 'claim je gratis pizza' maar ik heb nog steeds geen mail. Zou er om 12.00 een krijgen, zit op scherp, maar helaas...

Of is dat logisch met zoveel mailverkeer?
Ook nog geen mail gehad idd. Op fb klagen de mensen ook.
Ik zit ook te wachten Willemeen. Nog niks gehad.
Oh, gelukkig. Niet dat ik blij ben dat jullie niks hebben gehad, maar ik had al een account dus was bang dat ik helemaal werd overgeslagen.

Hoop wel dat ie nu gauw komt, want ik moet zo weg!
Beste Willemeen,

Dank voor uw e-mail. De mailtjes worden vanaf 12.00 uur verstuurd niet iedereen ontvangt hem tegelijk. Dus u zou het nog even moeten afwachten!

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Just-Eat Klantenservice
No stressssss :-) De codes komen er aan hoor! Op dit eigenste moment wordt de mail naar buiten gestuurd maar geef het even de tijd om de mail te laten binnenkomen. Dus no stress, codes komen er aan en de code is ook geldig t.e.m. 1 mei dus tijd zat om te bestellen. Onze excuses alvast voor de "vertraging"!

.Just-Eat.nl

Loading codes ████████████ 24% - please chill - mail is onderweg!
Jemig, nu posten ze dit:

Nogmaals, klopt dat er een vertraging is bij het uitsturen van de mail maar we spreken dan ook over een gigantisch aantal mails waardoor ons mailsysteem zich even verslikt heeft Wij vinden dit - net als als jullie - enorm K.U.T. Wij begrijpen de ontevreden reacties maar soms loopt er iets mis buiten onze wil om. Het goede is, dat de mail sowieso verstuurd wordt, wij laten weten als alles weer up & running is zodat jullie jullie mailbox kunnen checken. De code zelf is geldig tot 1 mei (dus t.e.m. 30 april). Bedankt voor het begrip en nogmaals 1000 maal SORRY!!

Maar is je code sowieso geldig als je die mailt krijgt? Of moet je er ook nog op klikken? Dat laatste red ik misschien niet op tijd...
Je moet volgens mij ook nog klikken.

Eerlijk gezegd vind ik hun reactie nogal belachelijk. Zeker die chill pill. Als je zo'n actie doet moet je het gewoon goed organiseren. Punt.
quote:nellaaa schreef op 26 april 2012 @ 13:00:

Je moet volgens mij ook nog klikken.

Eerlijk gezegd vind ik hun reactie nogal belachelijk. Zeker die chill pill. Als je zo'n actie doet moet je het gewoon goed organiseren. Punt.

Klopt. Maar ik vind sommige reacties wel te ver gaan. Gegeven paard, bek? Ik zou kwader worden als mijn betaalde bestelling te laat was ofzo.

(zitten jullie ook al te grazen op hun site wat je voor die 10 euro kunt bestellen zonder dat je moet bijbetalen?)
Nee, ik bestel er regelmatig dus het zou gewoon mee gaan in een normale bestelling.
Wat leuk dat de roompot weer zo'n actie doet. Wij zijn afgelopen weekend met dezelfde actie wezen kamperen op klein vink en moesten in totaal 23 euro betalen aan heffingen. Was ondanks het slechte weer een leuk weekend. Wat wel opviel was dat wij de enigen waren met een tent.
Ik bestel ook zo af en toe iets. Bovendien kies ik liever voor iets waar ik echt heel veel zin in heb en wat ik echt lekker vind, dan iets wat misschien 1 a 2 euro minder kost en ik ook iets minder lekker vind/minder zin in heb.
pfff ff een forse tegenvaller, auto voor bandenwissel weg, gelijk ff op de brug wat nakijken: 770 exc BTW wat versleuteld móet worden :( .. auto is 2200 euro waard. Mja hebben m wel nodig.
Das mooi veel geld! Heb je niet ergens een kennis/mannetje die dit goedkoper kan doen?
Zo pizza actie is bij mij gelukt!
quote:Flashy schreef op 26 april 2012 @ 13:53:

Zo pizza actie is bij mij gelukt!Bij mij ook!
quote:Fame schreef op 26 april 2012 @ 12:15:

[...]

Welke provincie?Zuid Holland. Jij?
Hier ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven