Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Manlief heeft nog steeds geen code helaas.
quote:Flashy schreef op 26 april 2012 @ 14:07:

Manlief heeft nog steeds geen code helaas.Ook niet in zijn spam? Daar zat mijn mail in.
Nope.

Heb zijn hotmail open die nooit gebruikt wordt, zit niks in.
Ik heb mijn Yunomipakket opgehaald! Ben er blij mee!

Verder ¤4,99 van GTA Ariel teruggekregen.

Heeft iemand al de GTA van Page mogen ontvangen?

Had ook meegedaan met Just Eat, maar kreeg inderdaad de mail in de spamfolder, toen klikte ik op de link en dan staat er dat mijn e-mailadres niet bekend bij ze is. Huh? Hoe kunnen ze mij dan mailen? Vaaagg..

Maar goed, ik woon in een achteraf dorpje en er doet in deze omgeving maar 1 pizzeria mee met JustEat en die pizza's zijn niet te vreten ;)
helaas geen mannetje die zomaar ff de auto kan fixen, gelukkig is de auto gekocht van broer van mn vriend die een garageeogenaar persoonlijk kent.. dus wij gaan nu nr die garage toe om m daar op de brug te zetten. hopelijk kunnen we het redden met 500 euro oid.
quote:Artemis schreef op 26 april 2012 @ 13:57:

[...]

Zuid Holland. Jij?jammert, Utrecht. Is net te ver rijden om een deel te dumpen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:misskerss schreef op 26 april 2012 @ 14:40:

Ik heb mijn Yunomipakket opgehaald! Ben er blij mee!

Verder ¤4,99 van GTA Ariel teruggekregen.

Heeft iemand al de GTA van Page mogen ontvangen?

Had ook meegedaan met Just Eat, maar kreeg inderdaad de mail in de spamfolder, toen klikte ik op de link en dan staat er dat mijn e-mailadres niet bekend bij ze is. Huh? Hoe kunnen ze mij dan mailen? Vaaagg..

Maar goed, ik woon in een achteraf dorpje en er doet in deze omgeving maar 1 pizzeria mee met JustEat en die pizza's zijn niet te vreten ;)

Hoe vaker ik hier lees dat iemand het Yunomi pakket heeft opgehaald hoe sterker ik het gevoel krijg dat ik geen mail meer zal krijgen en het pakket dus niet zal kunnen ophalen..

Zijn er hier meer mensen die nog geen mail hebben ontvangen?

Ik heb trouwens nog geen geld terug gekregen van Page.
quote:Fame schreef op 26 april 2012 @ 15:05:

[...]

jammert, Utrecht. Is net te ver rijden om een deel te dumpen.

Jammer! Had anders erg gezellig en alcoholvrij geweest.
Hier ook nog geen mail voor Yunomi.....
Ik heb ook nog geen mail van Yunomi.
@Snoesje Bedankt voor je tip rondom de pre-paid creditcard van het GWK. Ik ga me er even in verdiepen.
Vandaag is maar weer eens gebleken dat prijzen vergelijken de moeite loont.

Ik had bosuitjes nodig, bij de AH waren ze 1,80 ¤ dat vond ik veel te duur. Nu was ik vanmiddag bij de Dirk daar waren ze 0,99 ¤ maar ik dacht dat kan goedkoper en idd bij de Lidl waren ze 0,65 ¤

Wat een prijsverschil hè!
Ik heb vanmiddag ook op de link in de mail van Just eat geklikt maar krijg de melding dat mijn emailadres niet geldig is? Echt vaag dit.

Heb overigens wel mijn Yunomi pakketje al opgehaald, was echt wel leuk vond ik.

zijn er hier nog meeschrijvers die van plan zijn om naar Walibi te gaan? Ik heb 3 vouchers voor gratis friet+frisdrank op het park. Scheelt toch weer iets van 5 euro pp. We zijn afgelopen zondag met het werk van mijn man geweest en kregen extra vouchers en deze zijn dus over.
Ik las trouwens dat iemand de code voor de gratis bril van Lensway niet kon gebruiken, als hij nog niet weg is ben ik wel geinteresseerd!

@Lydiam, ik heb nog een paar uitzegels gekregen gisteren, ik kom de komende weken ws nog wel eens bij C1000, dus als ik er nog meer krijg stuur ik ze weer naar je op.
Ik heb het geld van Page terug: 2.99, en van de Bertolli pasta saus 2,19, Lekker naar de spaar rekening!

Had net nog een goede vrek-aktie: onze spotjes in de keuken, waren kapot. Er zaten spaarlampjes in. Omdat we een vrij donkere keuken hebben, branden ze eigenlijk van vroeg tot laat.

Het ene deel hebben we al vervangen door LEDjes, dus nu het andere deel ook. Bij de Gamma gehaald met 20% kortings bon,van 32,00 euro, voor 25,00 euro(AU!). Kom ik even later bij de Action; kosten ze 3(!) euro! Dus voor 12 euro klaar!!! Tja, toch die van de Gamma maar terug gebracht! Scheelt me 13 euro!
quote:mi-jo schreef op 26 april 2012 @ 15:18:

[...]

Hoe vaker ik hier lees dat iemand het Yunomi pakket heeft opgehaald hoe sterker ik het gevoel krijg dat ik geen mail meer zal krijgen en het pakket dus niet zal kunnen ophalen..

Zijn er hier meer mensen die nog geen mail hebben ontvangen?

.Ik wel wel een mail gehad om het Kiala punt te kiezen maar daarna niks meer gehoord.
Hier ook nog geen mail van Yunomi.

Wel het geld van de Arieltabs van de Kruidvatactie ontvangen (had ook al meegedaan met de Allerhandeactie) en het koniginnedagpakket van Marktplaats in de bus gekregen.

Ik heb Highco gemaild over Oral b en kreeg binnen een paar uur een mailtje terug dat het geld 3 mei wordt gestort.
Hier nog een vrekje... ik lees deze topics regelmatig, maar ik woon in het buitenland dus kan helaas niet echt met jullie meedoen :(
Ik heb ook nog geen mail van Yunomi gehad. Vorig kwartaal ook nooit meer gekregen, ook nauwelijks reactie op mijn mails en dus geen pakket gehad... Afwachten maar.
@ layla dat was ik, maar ik heb mijn vader er blij mee gemaakt.
De Yunomipakketten worden ook nog in mei verzonden, dus nog even afwachten!

Lees nu trouwens op Facebook dat als je wel mee hebt gedaan met die JustEat-actie, maar geen code hebt ontvangen dan kan je even mailen naar JustEat en krijg je alsnog die code ;)
Ik heb mijn Y-pakket net opgehaald en voor het eerst zaten er allemaal produkten in die ik zelf ook gebruik.

Ik begrijp van sommigen dat het niet vlotjes verloopt. Blijven mailen!
Zojuist een leuk bedrag verdiend via bol.com, heb 2 dingen kunnen verkopen.

De verzendkosten zijn omdat ik postcros(-te) niet extra gevoelsmatig.

Een heerlijk gevoel om geld te verdienen met wat er toch al in de kast stof ligt te vangen.

Morgen of zaterdag MP weer even volgooien denk ik, heb nog genoeg wat ik kan verkopen omdat ik het niet meer gebruik.
Wij hebben deze maand de sleuteloverdracht gehad bij de notaris ivm het verkopen van ons appartement (hoera in deze tijd!).

Maar nu werd er wel de renteaftrek van de belasting gestort. Moet je dat stopzetten of gaat dat automatisch? Iemand een idee?

Totaal offtopic maar ik dacht bellen kan morgen pas naar de belastingtelefoon
Mikske, dit moet je zelf stopzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven