een 18 jarige moeder
donderdag 26 april 2012 om 15:57
quote:ikbenevelyn schreef op 26 april 2012 @ 15:53:
[...]
dat ik in aug een jaar jonger dan nu was dat klopt omdat ik in nov verjaar
Nee, je zei dat je nu 22 was en vorig jaar was je nog 23. Begin april was je trouwens 24 jaar.
Maar de verklaring van Tia vind ik plausibel: dat kan je natuurlijk ook bewust doen om mensen op een verkeerd been te zetten. Een beetje vaag blijven over je leeftijd maakt je minder herkenbaar.
[...]
dat ik in aug een jaar jonger dan nu was dat klopt omdat ik in nov verjaar
Nee, je zei dat je nu 22 was en vorig jaar was je nog 23. Begin april was je trouwens 24 jaar.
Maar de verklaring van Tia vind ik plausibel: dat kan je natuurlijk ook bewust doen om mensen op een verkeerd been te zetten. Een beetje vaag blijven over je leeftijd maakt je minder herkenbaar.
donderdag 26 april 2012 om 15:58
quote:ikbenevelyn schreef op 26 april 2012 @ 15:55:
[...]
ben jij nooit benieuwd naar andere meningen???????
Dan was echt je hele OP anders van toon, met open vragen en wat beschrijvender over het uitgangspunt.
Jij had op jouw OP "een 18 jarige moeder, gaat dat wel goed?" gewoon graag 'nee, nééé, NEEEE!! wat een stommeriken zeg!" willen horen waarna jij heerlijk had kunnen invallen met 'ja jeetje, en dan ook nog... en... Belachelijk he! Oooo heb ik toch ook gezegd maar ja, gelukkig heb ik het beter voor elkaar!"
[...]
ben jij nooit benieuwd naar andere meningen???????
Dan was echt je hele OP anders van toon, met open vragen en wat beschrijvender over het uitgangspunt.
Jij had op jouw OP "een 18 jarige moeder, gaat dat wel goed?" gewoon graag 'nee, nééé, NEEEE!! wat een stommeriken zeg!" willen horen waarna jij heerlijk had kunnen invallen met 'ja jeetje, en dan ook nog... en... Belachelijk he! Oooo heb ik toch ook gezegd maar ja, gelukkig heb ik het beter voor elkaar!"
donderdag 26 april 2012 om 15:58
quote:giuliettacapuletti schreef op 26 april 2012 @ 15:57:
[...]
waar heb ik gezeg dat ik nu 22 ben?
want dat geloof ik dus niet ,
ik ben 24 en zou eerder ouder willen zijn dan jonger
[...]
waar heb ik gezeg dat ik nu 22 ben?
want dat geloof ik dus niet ,
ik ben 24 en zou eerder ouder willen zijn dan jonger
donderdag 26 april 2012 om 15:59
quote:Tia.Dalma schreef op 26 april 2012 @ 15:58:
[...]
wie is er hier nou veroordelend?!?!?!?!?!?!?!?!
[...]
donderdag 26 april 2012 om 16:00
quote:ikbenevelyn schreef op 26 april 2012 @ 15:43:
@ster ja dat zal ik ook moeten doen denk ik,
ik denk er gewoon heel veel over na
22 jong?
mogen jullie vinden ik vind het wel mee vallen
en scheiden?
geen sprake van
ik ben erg gelukkig met mijn man
en nu reageer ik niet meer op jullie vreemde onaardige kinderachtige respectloze reactiesHier las ik het.
@ster ja dat zal ik ook moeten doen denk ik,
ik denk er gewoon heel veel over na
22 jong?
mogen jullie vinden ik vind het wel mee vallen
en scheiden?
geen sprake van
ik ben erg gelukkig met mijn man
en nu reageer ik niet meer op jullie vreemde onaardige kinderachtige respectloze reactiesHier las ik het.
donderdag 26 april 2012 om 16:02
quote:sinnombre schreef op 26 april 2012 @ 16:01:
Zeker even dat vergrootglasgeval gebruiken, dan kom je erachter dat deze vrouw haar eigen leven niet op een rijtje heeft en alles bij elkaar liegt.
Met andere woorden, niet serieus nemen deze vrouw en haar topic.jij moet je doodschamen gevoelloos mens
Zeker even dat vergrootglasgeval gebruiken, dan kom je erachter dat deze vrouw haar eigen leven niet op een rijtje heeft en alles bij elkaar liegt.
Met andere woorden, niet serieus nemen deze vrouw en haar topic.jij moet je doodschamen gevoelloos mens
donderdag 26 april 2012 om 16:03
quote:ikbenevelyn schreef op 26 april 2012 @ 15:59:
[...]
Niet doelloos gaan lopen kaatsen he.
En die 18-jarige, is dat misschien dat 'ego' waar je het op een ander topic over hebt? Is dit jouw manier om dat ego even op een niet zo nette manier terug te pakken?
[...]
Niet doelloos gaan lopen kaatsen he.
En die 18-jarige, is dat misschien dat 'ego' waar je het op een ander topic over hebt? Is dit jouw manier om dat ego even op een niet zo nette manier terug te pakken?