Verlovingsring

26-04-2012 16:43 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal!

Ik wil mijn vriendin binnekort ten huwelijk vragen en daar hoort natuurlijk een mooie verlovingsring bij. Omdat ik daarbij een klein beetje vrouwlijk advies nodig heb, post ik hier maar het plaatje van de ring die het zou kunnen worden.

Is dit "too much" of wel een mooi ontwerp. Het wordt sowieso een met een middensteen (een stuk kleiner dan op een foto, denk iets van 0.5 karaat) en kleine zijstenen, maar ik twijfel vooral over de stenen aan de randen van de ring.

Alle advies is welkom!

PS: Gek om als man een account op viva te openen, maar kon geen betere forum verzinnen waar zoveel vrouwen zijn. :-)
Ik zou er blij mee zijn
Mooi hoor! Maar dan moet je wel erg uit gaan pakken met haar trouwring. Of verhuist deze ring dan naar haar andere hand?
Ik vind het way too much maar ben dan ook totaal niet van de bling bling.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind deze iets te veel bling...
Pretty!!
Internagelaktisch
Eerlijk... Ik vind de stenen aan de rand too much. Eén steen zou ik zelf mooier vinden.

Succes met het aanzoek!
Ik zou overal achter blijven hangen met zo'n steen. Maar goed, ik ben ook niet handig.
En wel echte diamanten he? Ik zou niet met zirkonia's gaan rondlopen.
Ik zou het helemaal niets vinden. Vind de ring erg Amerikaans.
quote:Katherina schreef op 26 april 2012 @ 16:45:

Mooi hoor! Maar dan moet je wel erg uit gaan pakken met haar trouwring. Of verhuist deze ring dan naar haar andere hand?Goed punt!
Het is inderdaad wel een heel onpraktische zetting voor een ring die ze dagelijks zou gaan dragen. Misschien daar toch nog eens over nadenken.
Deze vind ik té.

De stenen om de ring vind ik teveel.
ik vind de ring erg mooi!!!!
Weet je zeker dat je met haar wil trouwen? Ik vind haar niet zo geschikt voor je hoor. Ik weet zeker dat ik een veel betere kandidaat zou zijn *wink*

Nee, zonder gekheid, prachtige ring, heel erg mooi. Maar inderdaad, wat doe je dan als trouwring?
Ik vind hem mooi!
Ik vind het een mooie ring. Komt er hierna dan ook nog een trouwring? of is deze ring direct ook de trouwring?

(zelf hebben wij niet aan ringen gedaan met verloven/trouwen)
Ik vind de stenen aan de zijkant van de ring niet mooi, zelfs goedkoperig staan (want door die hoeveelheid stenen neem ik aan dat het om zirkonia gaat).

Een eenvoudige ring met 1 diamant vind ik veel mooier.
quote:missinnuenda schreef op 26 april 2012 @ 16:49:

Ik vind de stenen aan de zijkant van de ring niet mooi, zelfs goedkoperig staan (want door die hoeveelheid stenen neem ik aan dat het om zirkonia gaat).

Een eenvoudige ring met 1 diamant vind ik veel mooier.Jij hoort niet bij de upperten, dat zie ik maar zo.
Het is niet helemaal mijn smaak, maar ik denk dat je er veel andere vrouwen wel blij mee zou maken. Dus... misschien is het handig om te kijken naar wat voor sieraden ze zelf draagt? Deze ring is inderdaad een beetje bling, maar niet overdadig... Maar als je vriendin een heel sober popje is, dan zou ik indd de stenen aan de zijkant weglaten...
Is íe van Chopard, Chopard? En waar blijf je nou, man?
Zou Chopard zich verlagen tot forumspammen?
Ik ben enorm van de bling, maar deze ring als verlovingsring gaat zelfs mij te ver. Wat moet ze dan nog als trouwring uitkiezen??

En idd, niet erg praktisch als je ook nog iets moet doen met je handen...
Ik heb zoiets als verlovingsring. Ik hou daar wel van! Trouwring is wit- met rosegoud en 6 kleine steentjes. Veel minder opvallend, maar ook dat vind ik mooi. Dus dat je dan met de trouwring helemaal moet uitpakken vind ik niet
bah afschuwelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven