VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik dacht eerst ook aan waterverf, maar als ik zie wat Boefje daarmee op papier kladdert, dan denk ik dat er niets van te zien is als we daarmee eieren gaan verven. En vingerverf is het enige dat ik verder kon bedenken en dat ik heb staan. We gaan het zien.

Zo, ik ga weer even opruimen hier. De boel is weer eens ontploft. En dan vanavond met vent op de bank een filmpje kijken denk ik. Alleen nog geen idee voor een leuke film, straks anders maar even langs de videotheek.
Hier precies hetzelfde. Film kijken maar nog geen idee. Ik ga nu even op de site van videoland kijken wat er allemaal is tegenwoordig.
Ik zou niet zomaar verf gebruiken eerlijk gezegd, of was je niet van plan om ze nog op te eten? Vingerverf van een fatsoenlijk merk is er misschien wel op gemaakt dat het soms opgegeten wordt.

Nippi is zeker geen baby, die is al 5, en Nippa is toch ook al 2,5. En praat in volzinnen dus.

Zaterdagavond kun je de hele avond moorden kijken op net5, en ze worden allemaal opgelost, geweldig. Vaseline heb ik wel eens geprobeerd, maar mijn huid is extreem droom en dat soort spul werkt gewoon niet dan. Ik heb nu na jaren eindelijk iets dat wel werkt, maar dat is dan ook wel weer heel duur.
Wat ik zo irritant vind van tv kijken, is de reclame tussendoor. Als ik film kijk vind ik het een verademing dat je gewoon zelf op stop kan drukken als je moet plassen en niet elke 15 minuten verplicht moet plassen enzo.

Ik heb nu 3 films gevonden die Harrie mag gaan zoeken bij de videotheek. Nu moet ik eerst mijn zelfgebakken broodjes uit de oven gaan halen. Die ruiken zo heerlijk, dat ik er misschien ook wel eentje van opeet...
Athena, briljant!
Nip, ik bedoelde ook Nippa, maar dat terzijde. En ik was niet van plan om die eieren nog op te gaan eten hoor, al is het van die vingerverf die je volgens mij met pot en al kunt opeten.

Vent en Boefje zijn een halfuur geleden uit de videotheek (neehee mama, filmtheek!) teruggekomen met Narnia (heb ik al gezien, maar wil ik graag hebben en ga ik dus zo proberen te kopieren), een film met Sandra Bullock, een of ander sprookje met Michelle Pfeifffer (als heks) en als klap op de vuurpijl Cars. Die zag Boefje staan en wilde 'm direct meenemen. Nu zit hij al een halfuur ademloos te kijken. Eigenlijk had hij er allang in moeten liggen, maar dat gefascineerde koppie is bijna te mooi om hem te gaan manen. Toch zo maar een poging doen.
Oja, toch nog vergeten. Wat gebruik jij nu voor je huid dan Nippo? Ik zou wel iets willen dat ik iets minder intensief hoef te smeren dan die Vaseline. Heb een poosje Eucerin PH5 bodylotion gebruikt, maar vond dat al best heel prijzig en vervelend doordat je niks meer uit die fles krijgt als hij overduidelijk nog voor minstens een kwart vol zit.
Athena, meen je nou echt dat iemand zich irriteerde en zich daardoor genoodzaakt voelde dat te uiten omdat jouw zoon een banaan uit het schap pakte van de supermarkt? Tja... inderdaad. Die jeugd van tegenwoordig Goede en zeer adremme reactie van jou by the way!

VerPasing zie ik absoluut niet als iets negatiefs. Gezellig juist dat we gezellige dagen voor de boeg hebben met gezin en familie! Kijk uit naar gezellig- en knusheid in de vorm van lekker eten, eieren beschilderen, eieren verstoppen en zoeken (ws in de zeikregen, maar mag de pret niet drukken) en 's avonds eten met de ouders en spelletjes (Kolonisten, kaarten etc.) met ouders. Leuk!

Net terug van vrienden waar we lekker gegeten hebben. GW en ik waren erg rillerig en hadden het koud dus dachten dat we niet lekker waren en nu liggen we klaar in bed om op laptop 24 te gaan kijken. Blijkt dat we nu nergens meer last van hebben en dat het ws daar koud was!

Morrie en Athena, ik vond de Bourne films (Matt Damon) erg goed!

Bourne Identity, Bourne Ultimatum en Bourne Supremacy heten ze. Ook de film shooter met Mark Walhberg vonden we goed. Heb je hier iets aan?

Nu 24 kijken!

Later...

Oh, Lien en Pebbles veel plezier!
Cars is hier helemaal favoriet van KW! Vind het zelf ook een leuke film moet ik zeggen... Als hij bevalt wil ik hem wel voor hem kopieren hoor (of eigenlijk GW) want we hebben hem op PC staan.
Terwijl ik even zit te forummen ligt GW naast me te zappen en op SBS is de film Madagascar. Geweldig! Zit hier, naast Cars, standaard in de dvd wisselaar voor KW.
O die Madagascar heb ik wel eens gezien bij jou Wind, dat was idd leuk.

Cars moet Schorrie eigenlijk ook, hij is dol op die auto's als hij ze ergens op ziet staan. Ik moet altijd zo lachen als hij Cars zegt. Hij zegt het echt op zijn kortst.

Harrie is net naar de videotheek vertrokken met een lijstje: Mr. Brooks, Michael nog iets en Butterfly on a Wheel. Die kregen 4 sterren op de videotheek site en leken me goed. Ben benieuwd waar hij mee terug komt.

Ik ga de paaseieren trouwens gewoon binnen verstoppen. Vind ik een veel beter idee. Kan het wel alvast gaan doen trouwens!

Ik heb een vriendin waar het altijd koud is in huis. Ik vind dat zo ongezellig. Ik vind het daar nooit huiselijk, heb nooit zin om mijn schoenen uit te trekken enzo. Als ik in de auto zit, zet ik standaard de verwarming hoog om weer op te warmen.
Weet je wat ik me nog bedacht wat ik zou doen als ik 5 miljoen zou winnen? Naar Australie met Harrie en Schorrie en daar dan met een camper rondtrekken voor een maand of 2 ofzo! Lijkt me geweldig.
Wind, ik vond de eerste Bournefilm goed, die daarna (Supremacy?) al veel minder en de derde heb ik geloof ik nooit meer gezien. Misschien nog maar eens proberen.

En ik zal eerst zelf een kopieerpoging doen van Cars, heb nieuw programmaatje van schoonpa gekregen dat wonder boven wonder heel goed werkt (meestal downloadt hij alleen maar bagger en helpt elke pc waar hij zijn vingers op zet om zeep). Maar als het niet lukt, neem ik je aanbod graag aan (tenminste, ik neem even aan dat je het tegen mij had?.

Morrie, dat rondtrekken lijkt mij ook wel wat, al zou ik geloof ik sneller voor Nieuw Zeeland kiezen. Veel minder enge beesten en sinds de LOTR-films ben ik helemaal verliefd op al die landschappen daar.

Koud in huis is niks. Wij hebben het altijd lekker warm. Vanavond vonden we het ook wat frisjes worden en heb ik 'm een tikkie hoger gezet. Absoluut ongezellig om te zitten riebelen.
Ach, dan doen we Australie EN Nieuw Zeeland. Want inderdaad, Nieuw Zeeland is ook heel mooi, ik was nog niet op het idee gekomen dat we daar ook heen kunnen als we 5 miljoen hebben .

Linda de Mol heeft toen toch 4 maanden rondgetrokken met haar gezin? Die kon dat. Toen dacht ik nog, enigszins jaloers: "Wat een leven zeg." En nu is ze gescheiden! Ieder huisje heeft zijn kruisje blijkt maar weer.

Is Boefje wel al naar bed? Schorrie lag er ook veel te laat in. Hij was zo lekker met zijn treinbaan aan het spelen. Net of hij al doorheeft dat als hij lief speelt, hij later naar bed mag.
Het is geworden de film: Michael Clayton. Ik ben benieuwd.

O, Harrie gaat eerst nog douchen, hij heeft hardgelopen.
Ah, Wind, als je Cars voor mij zou willen kopieren, zou je Zen heel erg blij maken.

Ik ben ook gek op Pasen. Ik doen niet aan verplichtingen. Heb ook niet echt iets knus met mijn familie, maar geniet wel van het feest met de kinderen en zo.

Zorro heeft vandaag eieren met ze beschilderd (tip van Ely, verfstiften gebruiken, of gewoon viltstiften)

Je kunt ze dan gewoon eten hoor, niks mis mee. Ik maak er altijd eiersalade van als ze eenmaal gezocht/gevonden zijn.

En ik ga de eieren straks ook binnen verstoppen. Heb daar wel goede herinneringen aan, mijn ouders verstopten ze altijd binnen, ik weet niet beter. En dan altijd op dezelfde plekjes, zo leuk. Bijvoorbeeld lampje uit lampenkap gedraaid en daar eitje in en zo.

Helemaal leuk.

Athena, strakke reactie. Stoer!! En wat een stom wijf zeg.
Strakke actie Athena! Tsskk..wat een gepiep om niets zeg. Ik vind het wel schattig dat Boefje een banaan voor zijn broertje wil pakken.

Morrie, wees blij want Mr Brooks valt zwaar tegen (vond ik). Ik vind vers beleg echt het lekkerste wat er is. Ik ben ook een echt broodmens en de geur van vers brood ga ik echt spontaan van kwijlen. Vers brood is echt 1 van de beste dingen op de wereld.

Ja, gek man dat Nippa alweer 2,5 is. Ik weet nog als de dag van vandaag dat we aan het forummen waren op prinsjesdag en dat er nog geen actie was in je buik. En toen ook nog eens een meisje waar je helemaal verbijsterd over was! Het went toch wel he? Nu op voor nummer 3 en ben benieuwd Nippo wat het gaat worden.

Pebbles & Lien, have fun!

Wind, zit jij even lekker decadent met je vent op bed om 20.30! Lekker hoor om zo heerlijk te genieten. Is 24 nog een beetje leuk? Wij zijn een beetje afgehaakt na het tweede deel van 24.

Loeder heeft op NSO en school al paaseieren geschilderd. Zou dat dan thuis ook nog eens moeten? Nee toch? Ik ga denk ik maar paasbroodjes bakken en koekjes met haar in de vorm van eitjes.

Verder vandaag gezwommen met de kids en haast haast door naar een bruiloft. Daarna thuis gezellig met de Dropjes gekeuveld. Het was gezellig en ook leuk om de kinderen weer te zien. Al was mijn dochter een beetje oostindisch doof aangezien ze zwaar moe was en dat liet merken door erg baldadig te zijn. *zucht* Geloof me, zoals mormel en loeder zich vandaag hebben laten zien, zit ik wel weer te mokken in mijn ontaarde moederhoekje.

Nog onwijs bedankt voor de leuke cadeaus en wijn Drop. Ik vond het echt supergezellig en elke keer weer denk ik bij me mezelf waarom we niet vaker afspreken :-)

Athena, hier is dreamcream ( van Lush) een hit voor een droge exceemerige huid. Werkt als een tierelier.
Oh en ik verstop altijd chocolade eieren ipv gewone eieren.
Dat doet toch iedereen, chocolade eieren verstoppen? Of ben ik nou gek? Wij vonden vroegah in de zomer nog weleens in de tuin een halfgesmolten chocolade paasei die we met Pasen niet gevonden hadden.

En Ely, briljant die viltstiften op eieren. Kun je nagaan, ik zat zo met verf in mijn kop dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb.

Morrie, Boefje lag er rond 20:45 in. Een uur later dan normaal, maar ach. Zo af en toe vindt hij het heerlijk om even de grote broer te zijn en even ongestoord met ons tijd door te brengen (want normaliter gaan ze min of meer tegelijk naar bed).

Wij hebben net Premonition (?) met Bullock gekeken. Geen echte aanrader.

Leuk dat jullie het zo gezellig hadden Vrolijk en drop!

En Vrolijk, die creme die jij noemt is gewoon bij de drogist te krijgen of moet ik dan zo'n enge Douglas in?

Ik ga tandjes schrobben en richting bed. Mijn spannende boek uitlezen (hoop ik). Welterusten!
Nee hoor, wij verstoppen altijd de beschilderde eieren.

Ik heb tegen Zen en Zootje gezegd, dat ze de doos met eieren op de grote tafel moesten zetten en dan hard naar buiten roepen, om de paashaas te vragen, of die de eieren ging verstoppen.

Zootje heeft toen heel hard door het kattenluik geschreeuwd, naar een denkbeeldige haas.

en Zen alleen maar JAAA er achter aan roepen dus.

Ik zei dus tegen Zen, dat hij het ook moest vragen door het kattenluik.

En toen hij dat deed riep ik keihard, dat de paashaas er door kroop.

Zen sprong zowat door het plafond van schrik

Ik vond het onwijs grappig. Maar Zorro die wees me fijntjes op het effect van Pinkeltje een paar weken geleden.

Ben dus benieuwd of we last krijgen van de paashaas vannacht

Morgenochtend lekker kneuterig paasontbijtje met eitjes, croissantjes die ik samen met de kinderen ga maken (danerolles) verse jus en zo.

Enige wat jammer is, dat ik dus niet kan uitslapen.

Ik ben erg benieuwd hoe ze Ernst en Bobbie vinden, morgen!

Fijne paasdagen iedereen!
Ha, ik kan morgen wel uitslapen want geen Pebbeltjes in huis!

Heel erg gezellig gehad met Lien en haar Lienman (waarom heeft hij nog steeds geen nick), wat mij betreft klikte het ook tussen de mannen goed! En ik vind Lienman ook superaardig en leuk!

Ik heb nog nooit paaseieren beschilderd met de Pebbeltjes. Schilderen doen ze maar op school tot ze in staat zijn het netjes te doen, dan mag het ook thuis.

Paaseieren zoeken kunnen ze morgen met de wijkvereinging, kartonnen eieren die ze dan kunnen omruilen voor een zakje eitjes. Maar ik weet niet of ze op tijd terug zijn van logeren. Als niet dan verstop ik overmorgen een paar chocolade eieren.

Ik vind een Paasontbijt bij Pasen horen. En ga naar mijn vader omdat hij het wel moeilijk vind, zo'n extra zondag dat hij niet zijn boodschapjes kan doen enzo op 2e Paasdag. En naar mijn schoonouders omdat die dat dus wel heel erg op prijs stellen omdat het tenslotte Pasen is. Maar daar avondeten heb ik vriendelijk doch beleefd afgeslagen. En ik hoef niet zonodig onder de mensen, zou ook wel 2 dagen lekker thuis met gezin willen zijn.

En nu ga ik lekker naar bed. Truste!
En ik laat mijn kinderen ook niet in de Paashaas geloven, Sinterklaas vind ik wel genoeg. Kerstman bestaat ook niet (jawel hoor, zegt GP, dat is Sinterklaas maar dan in Amerika) en de tandenfee ook niet.
Athena, je kunt het bij de Lush kopen en anders online. Wat ik nog steeds ook prettig vind is de Balneum creme en de vaseline cetamagcrogol ofzoiets. Welk boek lees jij nu?

Leuk Peb dat jullie het ook zo leuk hadden samen. Paasontbijt is bij ons tweede paasdag. Geen idee waarom, maar denk meer omdat we dan echt visite hebben voor de brunch en ik geen 2 dagen achter elkaar aan de eieren etc wil. Ik hecht niet zo aan Pasen. Leuk voor de kindjes, dus wel paastakken etc. Maar verder geen poespas en toevallig voor komst Dropjes twee zakjes paaseitjes gekocht want die had ik niet eens in huis.

Ely, ik moest erg hard lachen om je paashaas actie, maar hoop wel dat je een goede nacht hebt :-)

Ik ga maar eens slapen. Het is de hoogste tijd en allemaal een fijne pasen! Truste meisjes..
Vrolijk Pasen allemaal!

Jeetje er is zoveel geschreven terwijl ik aan het stoeien was met getrokken verstandskies (lees: heel de week hamsterlook en verslaafd aan ibuprofen) ik weet niet of ik dat nog ga bijlezen.

Vandaag gaan wij chocolade eieren verstoppen en zoeken bij mijn ouders. Vader viert meteen ook zijn verjaardag, gezellig!

Enige wat wel een beetje sneu is, is dat Apie geen chocolade mag want daar reageert haar huid in ieder geval raar op. Ik heb heel hard naar alternatieven gezocht en wel wat gevonden (schuimpjes) dus die ga ik zo een beetje opleuken.

Fijne dag!
Nathje, reageert ze ook op witte chocolade? Dat schijnt nog wel eens verschil te kunnen uitmaken.

Hier ook het paasontbijt tweede paasdag, maar dat is meer omdat Mav vandaag moet werken en morgen wel vrij is.

Het is mooi weer buiten zo te zien. Eens bedenken of ik nog wat ga doen vandaag... vast niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven