Wraak

27-04-2012 10:05 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel het niet geheel politiek correct is kan het wel goed voelen..

Heb jij wel eens wraak genomen op je ex?

Wat heb je gedaan en heb je er achteraf spijt van?

Ik overweeg zelf een kleine wraak actie namelijk en ben benieuwd wat jullie zelf hebben gedaan.

(waarschijnlijk doe ik het toch niet.. Maar het bedenken ervan is toch wel leuk omdat ik boos ben haha)
Internagelaktisch
Nummerzoveel: Ja hoor. Als je ex echt een oetlul is, dan vind ik honderd euro best kunnen.
Mijn exvriend heeft mij en mijn toen nieuwe vriend ( nu echtgenoot) maandenlang gestalkt. Met doodsbedreigingen en al. We werden er helemaal gek van en de politie deed niets.

Toen hebben we uiteindelijk een advertentie in de particulier gezet waarin we een mercedes Vito te koop hadden gezet voor echt een lullig bedrag met zijn telefoonnummer erbij en het verzoek om na 22.00 uur te bellen bij interesse. Dat hebben we 3 keer achter elkaar gedaan.. Daarna was het stalken plotsklaps over....

Later hoorde ik dat hij gek gebeld werd. Iedere avond minstens 5 telefoontjes...

*note: voor de jongere lezers, de particulier was de papieren voorloper van Marktplaats. Dit verhaal is inmiddels 12 jaar geleden*
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:claudine1982 schreef op 27 april 2012 @ 10:32:

Een paar jaar geleden had ik een hele goeie wraakactie meegemaakt en wel naast me bij de buren Zaterdagnacht was er een hoop geluid bij de buren en ik werd er wakker van (gehorige huizen) Wat bleek: buurvrouw kwam thuis van het stappen en kwam erachter dat vriendlief met een andere vrouw in bed lag. Dus de buurvrouw ging helemaal uit haard naadje en smeet pardoes al die andere vrouw haar kleding door het raam naar beneden :D Hoewel ik zoiets nooit wil meemaken, heb ik stiekem wel een beetje gesmuld van de sensatie :DWas jij mijn buurvrouw?
quote:chyou schreef op 27 april 2012 @ 10:45:

[...]

Was jij mijn buurvrouw?
De vader van een vriendin heeft zich eens geërgerd aan een berg zand in de tuin van de buurman. Toen heeft hij een briefje opgehangen in de lokale supermarkt: Gratis af te halen: zand daar en daar. Voel u vrij te komen scheppen.
Ik hoefde geen wraak meer te nemen toen zijn dochter werd geboren, met de prachtige naam Blue Crystal. Dat was zo mooi, ik had mijn wraak en hoefde er zelf niks voor te doen.
Nog wat gemene ideetjes:

* met zijn mobiel abonneren op allemaal van die sms services.

* op zijn naam overal informatie over op vragen zoals over rollators, stoelliften, badliften etc.

* abonnementen aangaan op zijn naam of juist abonnementen van tv, internet etc opzeggen.

* met zijn telefoon een 0900 nummer bellen en er dan bij weg lopen.

Moet je dus nog wel toegang hebben tot zijn mobiel of vaste telefoon.

Maar of je je werkelijk beter gaat voelen is inderdaad de vraag. Ik zou me na een tijdje toch wel schuldig gaan voelen.
quote:olifant78 schreef op 27 april 2012 @ 10:51:

Nog wat gemene ideetjes:

* met zijn mobiel abonneren op allemaal van die sms services.

* op zijn naam overal informatie over op vragen zoals over rollators, stoelliften, badliften etc.

* abonnementen aangaan op zijn naam of juist abonnementen van tv, internet etc opzeggen.

* met zijn telefoon een 0900 nummer bellen en er dan bij weg lopen.

Moet je dus nog wel toegang hebben tot zijn mobiel of vaste telefoon.

Maar of je je werkelijk beter gaat voelen is inderdaad de vraag. Ik zou me na een tijdje toch wel schuldig gaan voelen.Vrij kinderachtig...
Volgens mij kun je best een boel uithalen als je wilt. Ik regel veel zaken telefonisch voor mijn vriend omdat hij tijdens kantooruren werkt, en gebruik daarbij gewoon mijn eigen telefoon. Maar ik heb al zijn gegevens, tot de BSN aan toe.

9 van de 10 keer kan ik vanalles voor hem regelen, opzeggen, abonneren of noem maar op zonder dat ze hem zelf willen spreken.
Ik zal hem nooit meer zien dus dat word lastig
Internagelaktisch
O man. Leuke wraakacties hoor :(.
Heel lang geleden maakte mijn vriendje het uit voor iemand anders. In eerste instantie vond ik het prima, maar later werd ik er heel verdrietig om, al vermoed ik nu dat het vooral een ego-kwestie was. Bij ons in de klas zat een meisje waarvan ik wist dat hij haar altijd leuk vond. Op een dag vertelde ze mij dat ze helemaal verliefd op hem was, en toen heb ik haar geholpen om hem van dat andere meisje af te pakken. Dat was zoooooo lekker. Ze hebben heel kort verkering gehad, en uiteindelijk kwam hij terug bij die andere vriendin. Maar dat deed er niet toe.

Erg kinderachtig natuurlijk, maar we waren nog jong (17).
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:evelise schreef op 27 april 2012 @ 10:50:

Ik hoefde geen wraak meer te nemen toen zijn dochter werd geboren, met de prachtige naam Blue Crystal. Dat was zo mooi, ik had mijn wraak en hoefde er zelf niks voor te doen.

Die snap ik niet.

Ik heb ooit een keer tegen een ex gezegd (hij was vreemd gegaan maar ook nog met mij naar bed gegaan) dat ik overtijd was. Hij schrok zich hé-le-maal wezeloos. Want zn nieuwe neukertje wás al zwanger van hem!
Een vriendin heeft een keer alle telefoonnummers van vrouwen gewijzigd in haar vriends telefoon nadat hij flink vreemdgegaan was met meerdere dames.

Ikzelf had als wraakactie bedacht om jeukpoeder in zijn ondergoed te doen toen hij naar zijn scharreltje ging en ook om laxeer middel in zijn eten te doen. Allebei niet gedaan, maar wel leuk om de gevolgen te bedenken..
quote:maaique schreef op 27 april 2012 @ 10:42:

Eleonora wat heb je gedaan dan?

Iets wat altijd invloed op zijn leven zal hebben, ook al doet hij nog zo zijn best om het te vergeten.

Details ga ik niet geven.

Wraak is zeker zoet soms. Hangt van de situatie en de wraakvorm af.
quote:Ratteke schreef op 27 april 2012 @ 10:59:

[...]

Die snap ik niet.

Ik heb ooit een keer tegen een ex gezegd (hij was vreemd gegaan maar ook nog met mij naar bed gegaan) dat ik overtijd was. Hij schrok zich hé-le-maal wezeloos. Want zn nieuwe neukertje wás al zwanger van hem!OMG!
quote:chyou schreef op 27 april 2012 @ 11:02:

[...]

OMG! Yep. Hier denk ik ook met veel voldoening aan terug. Ik zie hem nog staan hahahaha Sukkel.
Nice ratteke hahahaha ik vind m helemaal goed

Helaas kan ik die niet uithalen grrr
Internagelaktisch
Ja ik heb wraak genomen op m'n ex. Wat luchtte dat op zeg niet m'n beste actie ooit, maar zou t zo weer doen (edit: bij hem en in dezelfde situatie dan hè!). Ben trouwens helemaal niet haatdragend of wraakzuchtig. Maar hij heeft me tot t uiterste gedreven en ik naam wraak.
Ik heb ook wel eens wraak genomen, op zowel mijn ex als zijn nieuwe vriendin. Achteraf heb ik er heel erg spijt van, maar toen voelde het heel erg goed. Hij had na een week ofzo al met haar, het meisje waarvan hij altijd zei dat hij echt geen interesse in haar had, en ik zat bij ze bij college enzo. Allemaal totaal geen goede redenen om zo erg wraak te nemen als ik dat heb gedaan, maar toen, op dat moment, voelde het goed. Ik heb het overigens wel soort van subtiel aangepakt. Ex kwam er pas achter wat ik precies had uitgevreten toen ik het hem jaren later zelf heb opgebiecht.
Het was geen doelbewuste wraakactie, maar ik heb mijn ex verteld over mijn veel oudere SV. Vond ex echt NIET leuk, wij hadden namelijk nauwelijks nog seks. Meneer kwam binnen 2 stoten klaar.

En daarna kwam ik mijn vriend tegen en heb tegen mijn ex gezegd dat ik nu pas weet hoe het hoort; een goede relatie. Dat ik in mijn vriend wel de ware heb gevonden.

Dat laatste, plus het feit dat mijn ex nu flink in de schulden zit (schuldsanering), zijn mooie flatje is uitgeschopt en een tweede serieuze liefde zelf heeft verknald, terwijl ik wel weer gelukkig ben in de liefde en geen schulden heb, is voor mij de beste wraak.
quote:Ratteke schreef op 27 april 2012 @ 10:59:

[...]

Die snap ik niet.

Ik heb ooit een keer tegen een ex gezegd (hij was vreemd gegaan maar ook nog met mij naar bed gegaan) dat ik overtijd was. Hij schrok zich hé-le-maal wezeloos. Want zn nieuwe neukertje wás al zwanger van hem!

Doet me denken aan een verhaal dat ik ooit in een blad heb gelezen (met nog meer wraakverhalen, onder andere de hier genoemde garnalen in de gordijnen en de mevrouw die met de auto van haar ex langs flitspalen was gereden).

Waarom weet ik niet meer, maar een vrouw was behoorlijk pissig op haar exvriend. Een vriendin van deze vrouw was juist zwanger en had een echo-foto.

Deze foto heeft de boze vrouw vervolgens opgestuurd naar haar exvriend, deed alsof het om haar eigen echo ging en alsof exvriend de vader was, en verhuisde vrij snel daarna naar een andere stad. Telefoonnummer en emailadres had ze gewijzigd, voor haar exvriend was ze niet meer te bereiken.

Enkele jaren later was ze terug in haar oude woonplaats, waar haar ex en de vriendin-met-kind dus wonen.

Ze ging met kind naar de kermis en juist toen, hand in hand met het kindje, kwam ze haar ex tegen, die totaal in shock was bij het zien van 'zijn' kind.

Ik kon er wel om lachen
quote:_lupine_ schreef op 27 april 2012 @ 10:48:

De vader van een vriendin heeft zich eens geërgerd aan een berg zand in de tuin van de buurman. Toen heeft hij een briefje opgehangen in de lokale supermarkt: Gratis af te halen: zand daar en daar. Voel u vrij te komen scheppen.Waarom denkt die vader dat hij iets te zeggen heeft over de tuin van zijn buurman? Mijn buren storen zich ook aan mijn tuin, maar op de dag dat ze denken daar iets aan te kunnen doen/mogen doen/willen doen, breekt de pleuris uit!
best een beetje zielig van mezelf maar

ik heb wel eens een enorme berg lingerie ed vooral ed laten bezorgen bij mijn ex... deze was te stom om zelf uit te zoeken hoe dat terug moest... dus moest hij zijn vrienden vragen hem te helpen retour te zenden... waren niet bepaald dingen bij die je met je vrienden deelt...

had presies de gewenste reactie ik heb mekapot gelachen deed leed wel beetje verzachten triest maar waar...
Nog nooit echt wraak genomen.. Wel over gefantaseerd, maar degene op wie ik wraak wilde nemen was mijn energie eigenlijk niet waard. De beste wraak is zelf gelukkig worden. Toen ik jaren geleden een vriend had die vreemd ging bij het leven heb ik gewoon de eer aan mezelf gehouden (toen ik erachter kwam maakte ik t uiteraard uit). Woest was ik, maar goed, life goes on. Na een tijdje zocht hij weer contact en ik bleef gewoon beleefd. Ondertussen kreeg ik een nieuwe vriend waar ik vrij snel mee ging samenwonen. Ex was daar niet van op de hoogte dus op een dag belde hij weer met de vraag hoe het ging etc. Mijn antwoord: ja goed! Ik ga samenwonen! Leuk he! "O", was zijn antwoord. Daarna heb ik hem niet meer gesproken.

Oja, onlangs (na 4 jaar) voegde hij me toe op facebook. Ondertussen heb ik me aardig ontwikkeld en kan ik trots zijn op wat ik heb. Hij woont nog steeds bij z'n moeder en heeft een vriendinnetje van 17 (hij is zelf 25). Ik kan wel stellen dat hij dus nog exact dezelfde is (en aardig is blijven hangen) als toen wij 6 jaar geleden wat met elkaar kregen (zelfs toen waren we al 18). Wat mij betreft is dat genoeg wraak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven