Wraak

27-04-2012 10:05 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel het niet geheel politiek correct is kan het wel goed voelen..

Heb jij wel eens wraak genomen op je ex?

Wat heb je gedaan en heb je er achteraf spijt van?

Ik overweeg zelf een kleine wraak actie namelijk en ben benieuwd wat jullie zelf hebben gedaan.

(waarschijnlijk doe ik het toch niet.. Maar het bedenken ervan is toch wel leuk omdat ik boos ben haha)
Internagelaktisch
quote:truffelmaffia schreef op 27 april 2012 @ 21:22:

Vooruit... Ik kan het niet laten.

Als mijn vriend het uit durft te maken: Ik gooi met een baksteen al zijn ramen kapot. Maar het lulligste (maar wat het beste gevoel zou geven) zou zijn: Ik ga hem aangeven voor aanranding (of zelfs verkrachting) in de relatie, dit heeft zijn ex nml ook gedaan en een tweede keer zal hij er niet mee weg komen.

(En ik moet zeggen: Hij gaat soms daadwerkelijk iets te ver. Maar sommigen leren blijkbaar niks van gewoon aangeven.)

alleen al om dat dreigement zou hij het uit moeten maken en je aan moeten geven voor bedreiging.

Mafketel dat je er bent.
Hier wel een keer een jongen goed weg laten jagen die mij continu lastigviel....wat er gedaan is wat zeker niet legaal laat ik het daar maar ophouden.

Wraak op mijn ex kan ik niet nemen is de vader van mijn kind.

Nou ja hij vond het niet leuk toen ik iets begon met een goede vriend van hem en dat vond ik eigenlijk helemaal niet erg (maar was geen wraak omdat ik echt gek was op die jongen dacht ik tot dat ik hem beter leerde kennen en er achter kwam dat hij totaal niet bij mij past)
quote:eleonora schreef op 27 april 2012 @ 20:41:

[...]

Ik neem aan dat je mij bedoelt?

Dat wende nooit en ik kwam er nooit echt overheen maar dat had te maken met het feit dat mijn vriend serieel vreemdging in de laatste jaren van onze relatie. Dus als ik een beetje over het een heen was, was het volgende aan de hand.

Hoe is het bij/met jou?

Waardeer altijd de antwoorden die je andere mensen geeft! Het gaat hier wel, maar dat onbestemde gevoel is heel erg aanwezig. Maar ja, het is nog allemaal vers.

On topic, mijn wraak bij nog een slipper van mijn partner (waarvan ik heel erg hoop dat hij zijn lesje nu wel geleerd heeft) zou zijn dat ik de partner van het gedrocht in zou lichten. Naar hem toe zou het geen wraak zijn want hij weet tot op de dag van vandaag niet met wat voor een secreet hij getrouwd is, voor partner en gedrocht zou het wel wraak zijn, want dan zouden ze zich ook eens zwaar zwaar klote kunnen voelen...
Truffelmaffia, je spoort niet. Hoe verzin je het!
Truffelmania, even een oprechte vraag: Vind je dit nu echt gezond gedrag? Je reacties lijken altijd wel een beetje provocerend. Vraag me oprecht af wat er door iemand heen gaat die zulke reacties plaatst.
quote:truffelmaffia schreef op 27 april 2012 @ 21:22:

Vooruit... Ik kan het niet laten.

Als mijn vriend het uit durft te maken: Ik gooi met een baksteen al zijn ramen kapot. Maar het lulligste (maar wat het beste gevoel zou geven) zou zijn: Ik ga hem aangeven voor aanranding (of zelfs verkrachting) in de relatie, dit heeft zijn ex nml ook gedaan en een tweede keer zal hij er niet mee weg komen.

(En ik moet zeggen: Hij gaat soms daadwerkelijk iets te ver. Maar sommigen leren blijkbaar niks van gewoon aangeven.)Ik vraag me af of jij niet eens moet worden aangegeven, en wel voordat je een ander in het ongeluk stort. Jij heb hulp en begeleiding nodig, je spoort namelijk niet.
Goh Truffelmania, heb je daar nu echt de hele dag over na moeten denken? En er schoot je echt niets te binnen waarmee je nog meer zou kunnen provoceren? Ik denk dat dat nog wel het meest zegt over wat voor mens jij bent...
maaique toch leek je me al echt de persoon voor je komt altijd zo verbitterd over.
quote:verliefdopiemand schreef op 27 april 2012 @ 22:16:

maaique toch leek je me al echt de persoon voor je komt altijd zo verbitterd over.Vertaling? Of heb je al aardig wat achter de kiezen?
Ik heb wel vraak genomen.

De ultime vraak.

Ik ben gelukkig geworden, alsnog.. met iemand die wel echt van me houd.
Truffelmaffia liegt wel vaker hier op het forum...

En ze spoort inderdaad niet.
quote:yvonjaspers schreef op 27 april 2012 @ 22:40:

Truffelmaffia liegt wel vaker hier op het forum...

En ze spoort inderdaad niet.Ze is bij mij ook bekend onder haar vorige nick, de geschiedenis herhaalt zich een beetje. Een beetje omdat het haar niet meer echt lukt alle aandacht naar zich toe te trekken, ondanks haar provocaties.
-
quote:truffelmaffia schreef op 27 april 2012 @ 22:52:

Ik weet dat ik gek ben ja.

Mijn vriend weet nog niet half hoe gek.

(PS, ik lieg niet en wil ook niet provoceren. Enne ik heb hulp.)Je provoceert wel, en dat doe je graag. En dit gaat niet over jou, dus trek je a.u.b. uit dit topic terug.
Je liegt wel vaker om forummers op stang te jagen, dat heb je zelf toegegeven. Daarmee heb je je eigen geloofwaardigheid voorgoed verspeeld.
quote:elastiekje schreef op 27 april 2012 @ 21:59:

Truffelmania, even een oprechte vraag: Vind je dit nu echt gezond gedrag? Je reacties lijken altijd wel een beetje provocerend. Vraag me oprecht af wat er door iemand heen gaat die zulke reacties plaatst.Een béétje provocerend??!?! Ik had de reactie van haar liever niet willen lezen want ze staat bij mij onder de negeerknop. Alles wat zij zegt is provecerend, eng en gevaarlijk. Als er een een psycho is dan is zij het wel.
Ik ben ook niet van het wraak nemen, maar erover denken is soms wel heerlijk. Heb alleen niemand om wraak op te nemen. Maar ik heb wel eens gehoord van een vrouw die wraak nam op haar vreemdgaande man, door zijn auto in te pikken en overal waar snelheidscontroles waren over de weg te racen. Kreeg hij de boetes thuis gestuurd. Dat was dus na de scheiding. Vond het wel een goeie.
Huismuts heeft duidelijk niet het hele topic gelezen
Vriend bedroog mij te pas en te onpas. Maar ik was 17 en enorm verliefd. Toen t uit ging zagen we elkaar nog wel en doken we nog wel eens t bed in. Echter bleek later dat hij toen al een tijd een nieuwe vriendin had en dus vreemd met mij ging. Ik heb toen dat meisje verteld wat voor enorme catch hij was... Niet heel classy, maar het gaf wel voldoening.
quote:nummerzoveel schreef op 27 april 2012 @ 10:40:

Dat verhaal van die garnalen gaat over presentatrice Astrid Joosten en gebeurde jaren geleden toen zij ging scheiden van haar toenmalige echtgenoot.

Nee, even Astrid rehabiliteren: Het gaat over Tineke Verburg. (als ik het goed heb, maar Astrid Joosten is het zeker niet.) En het gaat ook niet over gordijnen.

Zij heeft destijds bij haar ex álle knopen van zijn overhemden afgetrokken, deze naar ex + nieuwe vriendin opgestuurd met de boodschap: "Zij kan toch zo goed naaien?"

Die garnalen/vis in het gordijn is gewoon een langlopend verhaal, al dan niet waar gebeurd.

Voor de rest: Geen wraak genomen op wie dan ook (alhoewel, als "laten zien hoe goed het met je gaat, terwijl de ander hetzelfde miserabele leven leidt" ook als wraak geldt, dan wel!), maar het verzinnen is wel leuk!

(Kon die brochures over rollators en trapliften erg waarderen, weer eens wat anders dan de Pabo-catalogus.)

Dus wie biedt?

(Ben overigens wel stik-nieuwsgierig naar jouw verhaal, Eleonora, maar snap wel dat je dat niet gaat vertellen. Maar het klinkt bijzonder!)
Niemand die bedenkt dat ik extreme verlatingsangst heb en echt echt echt niet zonder mijn vriend kan (en wil)??

Ik zou er gewoon echt niet mee om kunnen gaan als hij me verlaat. Dit is het laatste wat ik erover zeg.

(Enne: Bedenken is 1, het ook écht doen is een tweede. Gedachtes zijn niet erg, daden wel.)
Je doet wel vaker vreemde en/of provocerende uitspraken. Vaak weet ik ook al zonder dat ik zie van wie een bericht is dat jij het hebt geschreven. En ik weet niet of je bewust zo provocerend reageert of niet, maar in beide gevallen spoor je niet, ook niet als je het alleen maar zou denken.

Omdat je hier wel vaker dingen uit je duim zuigt neem ik sowieso alles wat je schrijft met een flinke schep zout.
Ga dan maar eens met je hulp heel hard aan je verlatingsangst gaan werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven