Wraak

27-04-2012 10:05 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel het niet geheel politiek correct is kan het wel goed voelen..

Heb jij wel eens wraak genomen op je ex?

Wat heb je gedaan en heb je er achteraf spijt van?

Ik overweeg zelf een kleine wraak actie namelijk en ben benieuwd wat jullie zelf hebben gedaan.

(waarschijnlijk doe ik het toch niet.. Maar het bedenken ervan is toch wel leuk omdat ik boos ben haha)
Internagelaktisch
quote:yvonjaspers schreef op 28 april 2012 @ 10:00:

Bij een normaal mens komen zulke gedachten al niet eens op, en al helemaal niet als je van iemand houdt.

Geheel offtopic, maar deze zin vind ik raar.

Wat in hemelsnaam is 'normaal'? Wie bepaalt of iemand niet normaal is?

Iedereen is normaal op zijn/haar manier, geen goed of slecht.

Met deze zin zet je mensen buiten de maatschappij.
De beste wraak kreeg ik toen mijn ex huilend aan mijn been hing, nadat ik gezegd heb dat ik wilde scheiden omdat hij was vreemd gegaan.Hij had zijn mond vol met mijn slaappillen, hem een glasje water aangeboden en gezegd: als je echt een vent bent, dan slik je ze door...

Daarna gehoord dat hij een ons had en dat zij zwanger was. Hij wilde absoluut nooit kinderen en hij kreeg een tweeling!! Er moest ook nog een dna test gedaan worden, omdat ze ook nog zwanger kon zijn van haar man. En ik maar feest vieren in de kroeg. Voor de tweede keer een grote liefde tegengekomen en daar ben ik nu gelukkig mee getrouwd. Mijn eerste grote liefde verloren door een ongeluk.....

Soms oogst je wat je zaait en dan hoef je geen wraak te nemen.. karma is a bitch
Ooijen zoiets had ik ook met een ex. Hij had altijd gezegd dat hij nog geen kinderen wilde (en dat als ik zwanger zou worden dat ik het maar moest laten aborteren) en als we later kinderen zouden krijgen dat hij, als het een meisje was, hij het terug zou stoppen. Nadat we uit elkaar waren vond hij heel snel iemand anders en zij was binnen het half jaar zwanger. Ze hebben nu twee dochters... Ben overigens niet haatdragend naar mijn ex, maar inderdaad karma
@Elastiekje, sorry voor het late antwoord maar inderdaad je hebt gelijk.

Hij heeft me gister na 1,5e week negeren (waardoor ik dus helemaal over de rooie was, WOEDEND!) eindelijk gebeld.

Neger is bij mij echt het ergste wat je kunt doen, dat vind ik toch wel zo ontzettend respectloos!

De drang om wraak te nemen is nu wel weg gelukkig, lang gesprek gehouden waar in we het wel eens zijn dat onze vriendschap niet verloren mag gaan en hij komt straks langs.

Oh ik ben echt nog nooit zo boos geweest als afgelopen dagen, ik ken mezelf ook helemaal niet zo.

Eerst mn kater even uitslapen, mijn god wat heb ik een hoofdpijn!
Internagelaktisch
Your_Wake_Up_Call, ik vind het niet normaal als iemand haar partner van alles verbied (normale dingen als werken of uitgaan), en dreigt zichzelf iets ernstigs aan te doen als hij het wel zou doen of bedenkt hem vals van verkrachting te beschuldigen als hij haar ooit zou verlaten, terwijl ze zelf met een andere man zoent en seksafspraken met hem maakt. Jij wel?
quote:maaique schreef op 28 april 2012 @ 10:56:

@Elastiekje, sorry voor het late antwoord maar inderdaad je hebt gelijk.

Hij heeft me gister na 1,5e week negeren (waardoor ik dus helemaal over de rooie was, WOEDEND!) eindelijk gebeld.

Neger is bij mij echt het ergste wat je kunt doen, dat vind ik toch wel zo ontzettend respectloos!

De drang om wraak te nemen is nu wel weg gelukkig, lang gesprek gehouden waar in we het wel eens zijn dat onze vriendschap niet verloren mag gaan en hij komt straks langs.

Oh ik ben echt nog nooit zo boos geweest als afgelopen dagen, ik ken mezelf ook helemaal niet zo.

Eerst mn kater even uitslapen, mijn god wat heb ik een hoofdpijn!Och jeetje wat naar om te lezen Hopelijk komen jullie er uit. Veel succes met het gesprek.
Succes
@maaique

Vraag ik me toch af... Jullie kennen elkaar al lang neem ik aan. Hij weet dan waarschijnlijk dat jij negeren heel erg vervelend vindt. Hij kiest er toch voor dit te doen. Wat is dan de basis van jullie vriendschap? Persoon 1 die de dame in kwestie bewust gaat negeren en pijn doet en persoon 2 die wraak wilt memen op de heer in kwestie om hem pijn te doen. Is het nog mogelijk om dit alles achter te laten en terug te gaan naar een normale vriendschap? Om elkaar weer recht on de ogen aan te kijken?

Veel sterkte daarmee!
Ik snap dat het zo over komt, maar zo ligt het gelukkig toch niet helemaal

Er zit meer achter dan ik hier ga neerzetten ;)
Internagelaktisch
Wraak is iets waar je pas aan denkt als liefde is omgeslagen in haat. Ik vind het ook heel apart om te lezen dat je nog maar kort geleden wraakgevoelens had, en dat die nu weer compleet weg zijn.
quote:yvonjaspers schreef op 28 april 2012 @ 11:02:

Your_Wake_Up_Call, ik vind het niet normaal als iemand haar partner van alles verbied (normale dingen als werken of uitgaan), en dreigt zichzelf iets ernstigs aan te doen als hij het wel zou doen of bedenkt hem vals van verkrachting te beschuldigen als hij haar ooit zou verlaten, terwijl ze zelf met een andere man zoent en seksafspraken met hem maakt. Jij wel?Nu weten we het wel.
Yvon, compleet natuurlijk niet. Ben nogsteeds boos maar niet meer zo woedend.

Boos is bij een emotie die met een redelijk gesprek en uitleg over een situatie goed op te lossen is.
Internagelaktisch
Tsja, ik geloof dat ik personlijk toch niet zou zitten wachten op een vriendschap met iemand die kort daarvoor nog wraakgevoelens voor me had, of voor wie ik wraakgevoelens heb gehad.
Gelukkig verschillen meningen.
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 28 april 2012 @ 11:11:

Ik snap dat het zo over komt, maar zo ligt het gelukkig toch niet helemaal

Er zit meer achter dan ik hier ga neerzetten ;)Jij had toch tijdje geleden soortgelijk topic-verhaal. Ruzie via sms, ander reageerde niet meer tijdens de discussie, jij heel kwaad over het negeren?
Klopt hekje,

Dat is iets sinds de 'dating' periode dus we gaan straks praten.

We gaan niet meer daten maar wel onze best doen onze vriendschap weer een beetje te krijgen zoals t was, ik mis mn beste vriend heel erg en hij mij ook zoals t was.

Proberen kan altijd, ik geef het liever niet op voor we echt ons best hebben gedaan de boel te redden.

(maar ga ook niet trekken aan een dood paard, dus wel een laatste poging)
Internagelaktisch
Mijn wraak was gelukkig worden zonder hem, en dat hij nooit meer zo gelukkig is geweest als met mij. Geen ander kan aan me tippen, maar ja, dat had hij dan maar eerder moeten bedenken. Het voelde heel goed toen hij dat opbiechtte haha.
quote:maaique schreef op 28 april 2012 @ 11:49:

Klopt hekje,

Dat is iets sinds de 'dating' periode dus we gaan straks praten.

We gaan niet meer daten maar wel onze best doen onze vriendschap weer een beetje te krijgen zoals t was, ik mis mn beste vriend heel erg en hij mij ook zoals t was.

Proberen kan altijd, ik geef het liever niet op voor we echt ons best hebben gedaan de boel te redden.

(maar ga ook niet trekken aan een dood paard, dus wel een laatste poging)Succes, ik hoop dat jullie eruit komen! Misschien afspreken elkaar niet meer te sms-en? Alleen voor zakelijke boodschappen en het echte contact alleen live hebben?
Nou dat is niet nodig als we weer gewoon vrienden zijn, toen hadden we dat namelijk nooit.

Ik mis mn bff gewoon en hoop dat dat weer kan straks Zal ff tijd nodig hebben maar dat is het waard
Internagelaktisch
quote:yvonjaspers schreef op 28 april 2012 @ 11:02:

Your_Wake_Up_Call, ik vind het niet normaal als iemand haar partner van alles verbied (normale dingen als werken of uitgaan), en dreigt zichzelf iets ernstigs aan te doen als hij het wel zou doen of bedenkt hem vals van verkrachting te beschuldigen als hij haar ooit zou verlaten, terwijl ze zelf met een andere man zoent en seksafspraken met hem maakt. Jij wel?

Je generaliseert door een opmerking te maken als ".. normale mensen". Dat is compleet anders dan je nu zegt "ik vind het geen normaal gedrag".

Hetzelfde als je tegen iemand zegt: jij bent raar. Slaat natuurlijk nergens op, want iedereen is uniek. Mij gaat het om de generalisatie, dat je zo gemakkelijk iemand abnormaal kunt vinden (en dat alleen naar aanleiding van letters op een forum, niet eens vanuit real life). Mag van mij best wat genuanceerder.
Dit is pas echt wraak:

http://www.telegraaf.nl/b ... rekt_tanden_ex_uit__.html

Auw!
quote:esther55 schreef op 29 april 2012 @ 10:35:

Dit is pas echt wraak:

http://www.telegraaf.nl/b ... rekt_tanden_ex_uit__.html

Auw!

Ja, die zag ik gisteren ook en moest aan dit topic denken

@Maaique, is het gesprek goed gegaan?
quote:jaschenca_2 schreef op 27 april 2012 @ 22:47:

[...]

Ze is bij mij ook bekend onder haar vorige nick, de geschiedenis herhaalt zich een beetje. Een beetje omdat het haar niet meer echt lukt alle aandacht naar zich toe te trekken, ondanks haar provocaties.[Verwijderd door Junior moderator ivm linken naar andere nick]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 29-04-2012 17:22
Reden: Verwijderd door Junior moderator ivm linken naar andere nick
% gewijzigd
[Verwijderd door Junior moderator ivm linken naar andere nick]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 29-04-2012 17:22
Reden: Verwijderd door Junior moderator ivm linken naar andere nick
% gewijzigd
Oke, dan gaat ze vanaf nu onder de negeerknop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven