Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
quote:nick32 schreef op 27 april 2012 @ 10:55:

[...]

En toch kan ik multi tasken.. Maar wat er nu mis ging :sMannen kunnen geen meerdere dingen tegelijk...
quote:linny77 schreef op 27 april 2012 @ 10:56:

Hahaha kan nu wel een scherpe opmerking gaan maken maar laat ik dat maar niet doen ;)

Heb idd ook geen rust hoor maar goed heb me voorgenomen geen contact meer te gaan zoeken naar hem toe.

Hoe verleidelijk het ook is maar dat doe ik niet ;)

Zal wel zn leeftijd zijn misschien (28)?? dat ie zo lullig doet..Tja..zo zie je maar weer iedereen is anders...
quote:xxsilviaxx schreef op 27 april 2012 @ 10:56:

[...]

Mannen kunnen geen meerdere dingen tegelijk... Mannen is zo'n breed begrip. Valt niet te generaliseren
Hahaha dat wilde ik net niet neerzetten Sylvia..of Nick gebruikt die shampoo uit de reclame misschien wel??

Nick...had je mn mailtje binnen gekregen?had hem al gewist die ik je verstuur had namelijk :(
quote:nick32 schreef op 27 april 2012 @ 10:59:

[...]

Mannen is zo'n breed begrip. Valt niet te generaliseren Dat klopt...genoeg verhalen hier bij dit topic....
quote:linny77 schreef op 27 april 2012 @ 11:01:

Hahaha dat wilde ik net niet neerzetten Sylvia..of Nick gebruikt die shampoo uit de reclame misschien wel??

Nick...had je mn mailtje binnen gekregen?had hem al gewist die ik je verstuur had namelijk :(

Ik gebruik goeie shampoo dames! .

@Lin ik heb nog niets binnen :( ik had toch 8032 doorgegeven?
Poef!..
@Enjoy. Dank voor je reflectie. Je kan je natuurlijk afvragen wat het dan precies is dat 'nodig hebben'. Uiteindelijk overleven de meesten van ons heus wel in barre omstandigheden. En ik heb in heel veel opzichten van mijn leven de kunst van het weglaten heel goed begrepen en toegepast.

Ik denk dat je als buitenstaander niet zo snel de conclusie kunt trekken dat mijn nood niet zo hoog is. Op het moment dat ikzelf constateer (en met mij meerdere naasten die dat al jaren zien) dat ik net iets teveel heb weggelaten in mijn leven moet ik dat fixen omdat ik anders ontspoor. Een ander mag van mij vinden dat leven lijden is en je je leven maar moet nemen zoals t in je schoot geworpen wordt, ik vind dat ik daar zelf voor een deel de hand in heb en zelf verantwoordelijk ben voor een groot deel van mijn geluk.

Is dat een excuus om er een minnaar op na te houden? Daarover zijn de meningen zwaar verdeeld. Voor mij persoonlijk geldt dat hoewel het ook een uitermate vermoeiende en penibele situatie is het me, naast het ultiem heerlijke gevoel van een bijzonder iemand aan mijn andere zijde, heel veel op blijkt te leveren aan nieuwe inzichten en een vernieuwde kijk op mezelf, mijn partner, onze situatie en hoe ik me daarbinnen beter kan bewegen, om nog maar te zwijgen over nieuwe inzichten met betrekking tot moraal en ethiek.
Nick..volgens mij wel..

Zal anders mijne neerzetten..
Nick...Staat er als goed is ;)
@Lin hebbes!
Ik herken het wel linny. het was niet mijn minnaar maar een meneer waar ik verliefd op was. Het was wederzijds en hij single. Het is gebleven bij whatsappen en een beetje knuffelen. op een gegeven moment hoorde ik ook bijna nooit meer wat van hem. Ik heb hem toen gevraagd waarom. Hij kon niets. met zijn gevoelens en wou ff afstand nemen . Heel begrijpelijk. Een paar weken later in de kroeg heeft hij me echt ontzettend bot behandeld! Op mijn ziel getrapt. Het deed heel veel pijn...maar ik was er in 1x overheen. Ben nu alleen maar blij dat ik zijn ware aard ken. Ik kom nooit meer in de verleiding met hem!

Trouwens een vent van 35.
Wat denken jullie: is het leuker om een nr. 2 te zijn dan een nr. 1?

Krijgt de nr. 2 jou voornamelijk op de leuke momenten te zien?

Of is de keerzijde van de medaille dat veel nr. 2's toch tijdelijk van aard zijn....
quote:aphrodite schreef op 27 april 2012 @ 11:07:

@Enjoy. Dank voor je reflectie. Je kan je natuurlijk afvragen wat het dan precies is dat 'nodig hebben'. Uiteindelijk overleven de meesten van ons heus wel in barre omstandigheden. En ik heb in heel veel opzichten van mijn leven de kunst van het weglaten heel goed begrepen en toegepast.

Ja dat iedereen wel overleefd klopt, maar is ook een dooddoener vind ik...

Ik denk dat je als buitenstaander niet zo snel de conclusie kunt trekken dat mijn nood niet zo hoog is. Op het moment dat ikzelf constateer (en met mij meerdere naasten die dat al jaren zien) dat ik net iets teveel heb weggelaten in mijn leven moet ik dat fixen omdat ik anders ontspoor. Een ander mag van mij vinden dat leven lijden is en je je leven maar moet nemen zoals t in je schoot geworpen wordt, ik vind dat ik daar zelf voor een deel de hand in heb en zelf verantwoordelijk ben voor een groot deel van mijn geluk.

Ik moet je bekennen dat ik in dit stukje een stuk verdriet lees....en dat je nog zoekende bent in hoe je het wilt gaan oplossen voor jezelf.

Wel vind ik dat je bij jezelf moet blijven en niet naar meningen van anderen moet luisteren, natuurlijk is het fijn om te horen dat anderen het ook zien, maar jij moet je eigen keuze maken. Deze is alleen goed als jij jezelf daarin kan vinden, jij moet jezelf recht in de ogen kunnen blijven kijken.

Wel krijg ik hier het gevoel dat jij niet jezelf kan zijn in de relatie met nr1, verbeter me als ik het fout heb. Ik vind dat je dat juist moet kunnen zijn bij nr1 en als jouw leven hierdoor lijden wordt ipv leiden, dan moet je jezelf denk ik achter de oren krabben en keuzes maken. Jij bepaalt of je leven een feestje wordt, niet je nr1, nr2 of nr3...jij! Jij moet later als je 80 bent achterom kunnen kijken; dit was het...heb ik er alles uitgehaald wat erin zit?

En is de relatie met nr1 niet de juiste relatie....dan moet je, vind ik, niet om je kleine bij elkaar blijven, maar toch voor jezelf kiezen.

Is dat een excuus om er een minnaar op na te houden? Daarover zijn de meningen zwaar verdeeld. Voor mij persoonlijk geldt dat hoewel het ook een uitermate vermoeiende en penibele situatie is het me, naast het ultiem heerlijke gevoel van een bijzonder iemand aan mijn andere zijde, heel veel op blijkt te leveren aan nieuwe inzichten en een vernieuwde kijk op mezelf, mijn partner, onze situatie en hoe ik me daarbinnen beter kan bewegen, om nog maar te zwijgen over nieuwe inzichten met betrekking tot moraal en ethiek.

Ik wil van jou (of anderen hier) een excuus, daar ben ik niet op uit.....maar volgens mij weet je dat wel.

Ik denk alleen dat jij er niet mee geholpen bent...ik denk dat jij meer nodig hebt om gelukkig te worden.

Is er niet een mogelijkheid dat nr1 een nr2 toelaat....dan zou jij je er, denk ik, het meest prettig bij voelen. Je familie toch samen en jijzelf zorgt dat het leven toch een feestje wordt!

..
quote:cakey schreef op 27 april 2012 @ 11:07:

Ik doorloop op het moment ook het minnaarschap probleemloos.

welkom cakey, fijn dat je het minnaarschap probleemloos doorloopt, :-) ben benieuwd naar je verhaal.
Het is leuker om een nummer te zijn.. wel de lusten niet de lasten.

Het is waardevoller om een nummer 1 te zijn... vind ik.

Aphro, fijn je weer hier te zijn.. ik moet nodig je mail lezen en beantwoorden, sorry voor de vertraging. Je zit in een lastige positie, ik denk dat je in dit stadium je nummer 2 inderdaad nodig hebt. Niet omdat jij anders doodgaat. Wel omdat anders een stukje van je doodgaat

Cakey, dank je. Fijn dat het minnaarschap bij jou ook lekker loopt, wil je wat meer vertellen?

Hmm... ik ga de uurtjes maar eens aftellen. Ik weet nauwelijks nog hoe hij voelt en proeft!
quote:iddan schreef op 27 april 2012 @ 12:02:

[...]

ik denk dat het leuker is een nr1 te zijn! omdat je met nr1 open over straat kan! mee op vakantie kan, mee kan nemen naar vrienden en familie, etc. nr 2 ziet je wel altijd in een goed humeur, en met de beste wil, om er een leuke/spannende/geile date van te maken. dat is ook aangenaam maar toch anders.Klinkt aannemelijk. Heb zelf alleen ervaring in het nr. 1 zijn, maar dat heeft wat extra perks ja.
..
Dat is lief Iddan. Over het algemeen ga ik heel goed eigenlijk, al schiet ik ook wel eens in een nadenkmodus, een bewustwordings ding. Ik wil daar hier niet teveel over kwijt... laat ik het zo zeggen dat het bewust worden van het dragen van een enorm groot stuk verantwoording me wel eens aanvliegt. Wat een zin, ik hoop dat je me volgt.

Voor nu geniet ik van de rust en het niks. Maar het kriebelt ook, jeuk om mijn toekomst vorm te gaan geven, jeuk om te gaan ondernemen. Maar alles stap voor stap. Ik ben helende en herstellende van een heftige tijd.
@silvia wat ben je stil..... kan jij wel multi tasken dan
@Rooss, ja ik volg je in je post! het is wat je schrijft, stap voor stap.....

Zo, ben half geland. Kon gisteravond niet in slaap komen, was nog helemaal 'onderweg'. Nu duf als een konijn.

Met zoon bij zijn lievelingskapster geweest, straks nog even een nieuwe mobiel regelen met NL nummer. Nu even bijlezen.

Aphro, ik veroordeel ook niet. Jij bent de enige die weet wat voor jou het beste werkt. Op de een of andere manier krijg ik van je postings het gevoel dat er iets niet in balans is bij jezelf en ik denk dat Enjoy het ook goed verwoord.

Het gaat niet zozeer om dat je geen nr 2 'mag' hebben of je nr 1 'moet' verlaten, maar er zít iets scheef en ik krijg niet duidelijk wat het is. Ik ben misschien ook niet degene die zich er mee moet bemoeien hoor, want alles wat ik je schrijf bedoel ik met de beste bedoelingen.

Wel vind ik dat je geen excuus hoeft te bedenken of hier hoeft te verwoorden om je minnaar goed te praten, want dat is echt echt echt niet nodig. Het is toch logisch dat je veel voor je minnaar bent gaan voelen en je je leven zonder hem niet of nauwelijks voor kunt stellen. Je hoeft je niet verdedigen.

Ik denk dat de disbalans zit in jouw relatie met nr 1. Net als Enjoy ook omschrijft, ook daarin zou je jezelf moeten zijn. Zij omschrijft het heel duidelijk, vind ik.

Wat betreft een single minnaar of minnares. Ik begrijp dat het dan lijkt alsof de single sneller verliefd kan worden of meer kan verwachten. Door hier de verhalen van de bezette mensen te lezen, is volgens mij wel duidelijk dat de gevoelens en emoties net zo in een achtbaan terecht kunnen komen, zoals dat ook bij singles zo is.

En bezette minnaars en minnaressen net zo veel behoefte hebben aan bevestiging en contact als singles.

Zo, mijn scherm staat een tijd open en ik heb vast eea gemist.

Oh, Caramba. Voor mij, als single, heeft het zijn van een nr2 tot nu toe heel erg het voordeel gehad dat er van mij niets verwacht wordt. Tijdens de zeldzame dates ben ik natuurlijk op mijn best, mooist, lekkerst en geilst, en maak ik er absoluut een feestje van. Dat kan, omdat ik niets te maken heb met de dagelijkse sleur van mijn minnaar. Ik ben er voor de leuk en voor de extra, dan zorg ik er ook voor dat ik dat kan bieden en niet onderuitgezak in mijn luie outfit op de bank hang.

Als mijn minnaar vaker bij mij zou zijn, zou dat natuurlijk heel anders worden. Dan komt de dagelijkse sleur ook meer om de hoek kijken.
Roos, veel plezier!!! Geniet met volle teugen van al het lekkers dat straks helemaal van jou is!! Joehoe!!

En wat betreft die verantwoording, ik herken het en weet als geen ander hoe zwaar het op - ook hele brede - schouders kan liggen.

Zo, moet nu op stap met zoon. Speelgoedwinkels in NL plunderen...
quote:nick32 schreef op 27 april 2012 @ 12:56:

@silvia wat ben je stil..... kan jij wel multi tasken dan

Ik wel..ben toch echt een vrouw..

Wilde je onderonsje niet verstoren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven