Ruilen bij prenatal

27-04-2012 21:48 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb in een vlaag van roze verstandsverbijstering van alles voor onze kleine meid in roze gekocht. Maar eigenlijk vind ik rood veel leuker ! Grrr stomme hormonen ook !

Nu is alles nog nieuw, met kaartjes er nog aan en nog in de verpakking enz. Zouden ze bij prenatal moeilijk doen als ik het gekochte wil omruilen voor rood, of voor wit ? Heb geen bonnetje meer, maar wil het gekochte graag ruilen en geen geld terug.

Ik hoop het, ben er nu echt uit dat het rood/wit moet worden en niet roze/wit. Dat is veel te zoet en past niet bij ons ;)

Iemand ervaringen met ruilen bij prenatal ?

Ga morgenvroeg meteen bij ze langs, hoop dat ik herkend wordt door de dame van vandaag ! Bij haar heb ik het roze namelijk allemaal gekocht
Denk dat ze wel een bon willen zien.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Tuurlijk kan je ruilen
Als je gepind hebt, dan kun je ook een bankafschrift (of een uitdraai van internetbankieren) meenemen, dat accepteren ze ook vaak als bon.
Ik zou dan wel even een afschrift printen, zodat ze kunnen zien dat je het bij hen hebt gekocht. Meestal doen winkels dan niet heel moeilijk.
Ga morgenvroeg nog eens heel erg goed zoeken voor de bon ! Heb alles nog wel in de aankoopzak zitten, dus misschien dat daar ook de bon inzit. Maar volgens mij niet, omdat ik bij thuiskomst had uitgerekend hoeveel ik uitgegeven had die dag en alle bonnen verzameld had. En vervolgens natuurlijk weggegooid. Dom dom dom !

Nou op hoop van zegen dan maar !
Heb je het vandaag gekocht? Dan is de kans best reëel dat ze je nog herkennen.

Heb je met pin betaald? Dan uitdraai van internetbankieren meenemen, dat schijnt ook als kassabon geldig te zijn.
Ah mosterd dus.
Waar heb je die bonnen weggegooid?

Ik zou manlief vragen even in de papierbak te graaien.
quote:crazydiamond schreef op 27 april 2012 @ 21:52:

Als je gepind hebt, dan kun je ook een bankafschrift (of een uitdraai van internetbankieren) meenemen, dat accepteren ze ook vaak als bon.

Heb inderdaad gepind ! En op alles staat het logo van prenatal en de prijsstickers zitten er ook nog allemaal op.

Het gaat om:

2 aankleedkussenhoezen

6x 4 hydrofiele luiers

1x een roze ledikant deken

Zou de aankleedkussens willen ruilen voor 2 rode, de hydrofiele voor witte en het ledikant deken ook voor een rode variant.

De hydrofiele zijn nu in de aanbieding (en nu dus goedkoper) maar dat is voor mijn risico natuurlijk !
Ik denk dat Prenatal of all places jouw roze verstandsverbijstering wel zullen vergeven en jou toestaan om het te ruilen. Ik denk alleen niet dat je er een gewoonte van moet maken .

Je weet trouwens toch wel heul zeker dat je een meisje verwacht ?
quote:helene31 schreef op 27 april 2012 @ 21:54:

Waar heb je die bonnen weggegooid?

Ik zou manlief vragen even in de papierbak te graaien.

In de vuilcontainer ! En het is ongeveer een week terug gekocht allemaal dus zou nog vers in het geheugen van de verkoopster moeten zitten. Twijfelde toen al ontzettend tussen roze en rood en heb me een beetje laten overhalen. Zij was van mening dat roze meer iets voor een meisje was dan rood. Maar ik kom er nu dus op terug.

Had die dag ook alles nieuw voor zoonlief gekocht, in blauw dus was voor best een bedrag.

Vandaag daar geweest om rompers te kopen en wat kleine spulletjes nog.

Helaas ook bij de HEMA al een en andere roze gekocht (zelfde dag), maar daarvan weet ik dat ze absoluut niet moeilijk doen en gewoon ruilen, of zelfs geld terug geven.
Bij Prenetal kan je gewoon ruilen zonder bon zolang 't nog in hun collectie zit.

Ik heb ook een paar cadeautjes geruild bij de geboorte van mijn dochtertje.

Geen bon, geen kaartjes eraan en ...........geen probleem.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ow ik lees niet goed de kleine meid is er al . Ik moet ook van die kinderpijlerts wegblijven.
Gewoon terug gaan.
quote:paloma schreef op 27 april 2012 @ 21:57:

Ik denk dat Prenatal of all places jouw roze verstandsverbijstering wel zullen vergeven en jou toestaan om het te ruilen. Ik denk alleen niet dat je er een gewoonte van moet maken .

Je weet trouwens toch wel heul zeker dat je een meisje verwacht ?

Ik hoop dat ze het me vergeven en denk dat ze me wel herkennen. Heb er namelijk ook de maxi cosi, bugaboo donkey ( de eerste die ze verkochten) en de trip trap gekocht. En nog wat andere kleinigheidjes.

Op 3 echo's zagen ze een meisje, maar anders kan rood.wit ook best voor een jongetje. Alhoewel de gekochte jurkjes iets minder leuk zullen staan natuurlijk ;)

Nou ga er een nachtje over slapen voor alle zekerheid en dan morgen vroeg direct de proef op de som nemen. Dankjewel dames !
quote:paloma schreef op 27 april 2012 @ 21:59:

Ow ik lees niet goed de kleine meid is er al . Ik moet ook van die kinderpijlerts wegblijven.

Nee nee, ze moet nog komen ;)

Alleen zoon lief is er haha.
Dat ruilen zal geen probleem zijn denk ik. Maar als het een week geleden is zou ik er niet al te vast op rekenen dat de verkoopster je nog herkent. Die ziet dagelijks tientallen mensen en is 'n week later echt weer vergeten wie wanneer wat heeft gekocht. Tenzij je met één aankoop de weekomzet verdubbeld hebt, dat blijft meestal wel hangen
quote:warmwaterbadeendje schreef op 27 april 2012 @ 22:02:

[...]Nee nee, ze moet nog komen ;)

Alleen zoon lief is er haha.Ik heb geen kinderen dus ik snap niet zo goed dat je over je kind praat alsof die er al is, terwijl ze er nog niet zijn .
quote:warmwaterbadeendje schreef op 27 april 2012 @ 22:01:

[...]Ik hoop dat ze het me vergeven en denk dat ze me wel herkennen. Heb er namelijk ook de maxi cosi, bugaboo donkey ( de eerste die ze verkochten) en de trip trap gekocht. En nog wat andere kleinigheidjes.Zo te lezen heb je gezien je koopwoede een continue aaneengesloten verstandsverbijstering .
.
quote:brommert schreef op 27 april 2012 @ 22:24:

Voorheen was prenatal heel makkelijk maar vanaf het nieuwe jaar zijn ze een stuk strenger en in mijn ogen klantonvriendelijker. Zo moet je betalen voor een taste en Ruilen zonder bon kan niet meer. Wellicht dat ze wel een kopie van je afschrift accepteren.Wat is dat?

Ik snap je wel hoor, Toen ik zwanger was kon je mij ook van alles aansmeren. Ik heb ook nog hoeslakentjes in de verpakking liggen en dochter is nu 3.5. Zou ik ook nog kunnen ruilen.

.
quote:brommert schreef op 27 april 2012 @ 22:24:

Voorheen was prenatal heel makkelijk maar vanaf het nieuwe jaar zijn ze een stuk strenger en in mijn ogen klantonvriendelijker. Zo moet je betalen voor een taste en Ruilen zonder bon kan niet meer. Wellicht dat ze wel een kopie van je afschrift accepteren.

Was bij mij inderdaad al 3 jaar geleden.

En dat van de tasjes vind ik inderdaad vreselijk stom. I,v,m, het milieu, jaja.

Koop je voor ¤ 50 krijg je niet eens een tasje tenzij je er om vraagt.
quote:bubbelwijn schreef op 27 april 2012 @ 22:29:

[...]

Wat is dat?

Ik snap je wel hoor, Toen ik zwanger was kon je mij ook van alles aansmeren. Ik heb ook nog hoeslakentjes in de verpakking liggen en dochter is nu 3.5. Zou ik ook nog kunnen ruilen.

.neem aan dat ze tasje bedoeld.
Rood in combinatie met roze is vaak ook heel mooi hoor. Al ligt het wel een beetje aan de kleur roze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven