nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
zo en nu maar afwachten hoe onze haagse vrienden deze

crisis op gaan lossen.....

wat denken jullie? Rutte maakt Wilders koud of omgekeerd ??

of misschien issie zo deprie dattie zelf maar voor de trein springt?

(mp toch! wat een harde woorden op de maandag morgen....)

verder zit ik zwaar nutteloos op mn werk want erg rustig....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel blij met de val van het kabinet. Hoewel...ik weet niet zeker of het er nou beter op wordt. Ik ben alleen bang dat de PVV-stemmers toch weer op hem gaan stemmen, want Peroxidehoofd is anders dan al die anderen. Of zoiets. (ik snap hun redenering niet, maar weet wel dat ze dit weer een goede stap van hem vinden).

Verder heerlijke dag thuiswerken :-)
Isa: theoretisch kan dat idd. gebeuren, het voordeel is echter:

in de coalitie zal de PVV never nooit komen.

Er is nu namelijk helemaal niemand meer zo mal om de regeren of gedogen of weet ik veel wat met de PVV...

bovendien in de peiling hebben ze wel wat verloren. (nu zegt dat ook niet alles...)

ik ben ook erg blij. hoe het gaat worden is uiteraard nog onzeker, maar zo erg als dit kan het niet worden lijkt mij...
Wat is er allemaal aan de hand?

Kunnen we niet meer nutteloos ouwehoeren?

Dan bij deze weer een aanzet:

Ik moet de was opvouwen en heb geen zin.

Bananen zijn niet blauw.
Nee.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
wat er aan de hand is? vier vingers en een duim

nou ja ik had geen zin om zoals gewoonlijk het topic omhoog te schoppen...
*mutsmodus aan*

Ik heb mijn achterpand bijna af!

*mutsmodus uit*
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
En nu faalt mijn mutsmodus: Wat is een achterpand?

Sorry voor het nuttige geouwehoer.

Ik moet zo boodschappen gaan doen, want ik heb niets lekkers meer in huis. Arme ik.
achterpand een deel van een trui of vest, dat deel wat op je rug komt, Isa.

*zieligmodus aan*

zoon is ziek, flink koorts, huilerig, moe, maar wil neit slapen overdag. Moest vandaag werken, kon niet eerder weg, maar wou wel bij mijn kindje zijn.

morgen jarig, maar vier het pas volgende maand ergens.

Nu doodmoe van drukke week.

*einde zielimodus*

Heb weekend!! Lekker veel aandacht aan zoon geven en ook lekker bijkomen van alle hectiek van afgelopen dagen. Nu bedtijd!
Ah, en wat is Soezie aan het doen met dat achterpand? Ik geloof dat ik de mutsmodus ergens ben vergeten.

Ik heb chips, hoera!

MDF: Gefeliciteerd met je weekend. Hoop dat je kleintje snel weer opknapt.
@ Isa, breien mutserig........ *ping* het kwartje valt?

Ik ben al een uur bezig om achter de pc vandaan te komen....

zou het nu lukken??

slaap wel!
*deelt een extra mutsmodus uit aan Isa*

Ben een jurkje aan het breien voor dochterlief... En het achterpand (zoals MDF al zei) is dus het deel van het jurkje wat op de rug van dochterlief zal komen. Hopelijk is dat deel morgen helemaal af, dan kan ik doorgaan met het voorpand (ja, je raadt het al Isa, dat deel komt aan de voorzijde van dochterlief). Je gaat rare dingen doen zodra je moeder bent

*slaapmodus aan*

Over 3,5 uur weer opstaan voor de poezekindjes...
*ook MP zet mutsmodus aan*

lekker vrij vandaag, gistermiddag al boodschappen gedaan, net nog ff naar de bakker en melk gehaald

alhoewel ik beter een koe kan kopen. vriendlief zuipt zoveel melk..... moet hem maar es aan gaan geven bij de A.M. (ipv A.A) anonieme melkdrinkers

he wat zijn we weer flauw

*mutsmodus uit, flauwehumormodus aan*

nu ff chillen (*chill modus aan welke *@!#$*@@ heeft hier zonder mijn toestemming de modus trend bedacht grommm?)

vanmiddag ff met mams naar Ikea, rijles, en dan is het wel genoeg.

wat gaan jullie met qdag doen?
Breien is leuk! Ik kan het niet zo goed: Ik ben slecht in nauwkeurig werken en daarbij heb ik een grove fijne motoriek. Die twee dingen zorgen er samen voor dat ik het betere fröbelen aan anderen over laat. Terwijl ik het wel vaak heel mooi vind om te zien of te dragen.

Ik ga het land weer eens ontvluchten. Paar dagen weg, wederom naar Deutschland. Beetje wandelen, beetje eten, beetje uitrusten. Ik hoop dat het weer zo mooi blijft. Ik ben wel klaar met die kou.

Zometeen pannenkoeken eten. Brood is weer eens op :-)

(het is toch echt een wonder dat ik nog steeds maat 42 heb ipv maat 52)
*excuusmodus aan*

Sorry MP...

*excuusmodus uit*

Isa, ik ben echt een gigantische fröbelkont. En een perfectionist. Vreselijke combinatie, hahaha! Mijn moeder is een echte brei-moeder, en ik begin haar vrolijk te volgen . Als ik niet zo groot was zou ik het liefst nog een jurk voor mezelf breien. Misschien toch ooit eens aan beginnen. Ik groei niet meer zo hard (tenminste, dat is de bedoeling ), dus bij mij zit er wat minder tijdsdruk achter dan bij dochter...

Zo, even snel een broodje naar binnen werken en dan eens gaan poetsen bij de buuf.
haha is goed hoor!

haha ik ben ook perfectionist (hoort bij faalangst ;) )

echter ik ben ook redelijk chaotisch. vind ik ook een vreemde combi....

Isa: pannenkoeken is echt niet zo erg hoor! ligt aan het beleg enz.

volgens mij is breien idd wel cool, ik wil het ook wel leren!

verder plons ik binnenkort maar weer eens in bad denk ik
Er staat heel veel chips in de kast voor feestje volgend weekend. Maar ze roepen me nu al.... Help!

Hier geen bijzonderheden voor qdag. Beetje over de rommelmarkt bij goed weer.

Verder kom ik langzaam in de weemoedige stand. Theezoon wordt volgende week alweer 1. Met tand!

MDF, beterschap voor zoon. Isa, viel spas (met ringel-s). Soezie, wordt hopelijk een winterjurkje? Of is het niet van wol? MP, wat doe jij met q-dag?
OETL, neeeeeee, geen wol!!! Wol kriebelt . Ik maak eigenlijk altijd alles van katoen. Breidt/Breit/Breid (het is al laat, weet het niet meer) lekker en zit fijn. Het is ook lekker dun en kan prima in de zomer gedragen worden. Nou ja, hoop dat ie in de lente al af is. Maar kan ook in de herfst en winter, gewoon een rompertje met lange mouwen eronder aan!

*moeder-emo-modus aan*

Wat een mijlpaal hè, die 1e verjaardag! Ik was de dag ervoor echt behoorlijk emotioneel, vooral omdat ik weet dat er niet meer kindjes komen dan deze twee. Dus alles is voor het eerst, en ook meteen voor het laatst. Maar ik vind het tot nu toe alleen nog maar leuker worden!

*moeder-emo-modus uit*

Ik ga slapen!
Soezie, had het bij theedochter nog erger. Maar dat was misschien ook omdat die bevalling veel heftiger was. Theezoon is met geplande keizersnee gekomen, dus dat hoef ik pas woensdag vanaf 9.00 uur echt te herbeleven. Toen moest ik me nl. melden in het ziekenhuis.

Wel gek inderdaad dat we dan nooit mee een baby hebben.... (hoewel ik stiekem alweer merk dat het ook wel heel makkelijk is dat ze nu al een klein beetje groter worden).

En voor Isa: dragen jullie oranje op de 30e? Ook al ben je in Duitsland?

MP: die brownie is nooit aangekomen! Heb je er misschien twee naar MDF gegooid?
Ik kom even voor de nutteloze ouwe hoeren... ehh... nee... ik kom nutteloos ouwehoeren op het nuteloos ouwehoer topic.
Hé dolores, fan van James bond?
Hahaha, stoer he:)

Niet echt, maar 123 was ook weer zo standaard
Ik heb Ookeen.... ervoor omdat theeleut al vergeven was. Maar ik ben haar hier nog nooit tegen gekomen......
En nu ga ik slapen. Pas op voor rondvliegende brownies en ijsmarsen op dit topic!
Haha, moet je koffieleut doen:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven