Kleding als bruiloftsgast
zaterdag 28 april 2012 om 09:47
Mooie outfit.
Maar niet voor een bruiloft. Ik vind dat er maar één iemand een witte jurk aan mag naar een bruiloft, sorry.
En ook al vindt de bruid het prima, als ik als gast aanwezig was daar zou ik zeggen: 'Goh, ik zie dat doowahdiddy voor een witte jurk heeft gekozen. Apart.'
Maar niet voor een bruiloft. Ik vind dat er maar één iemand een witte jurk aan mag naar een bruiloft, sorry.
En ook al vindt de bruid het prima, als ik als gast aanwezig was daar zou ik zeggen: 'Goh, ik zie dat doowahdiddy voor een witte jurk heeft gekozen. Apart.'
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zaterdag 28 april 2012 om 09:59
quote:EvyBlissy schreef op 28 april 2012 @ 09:47:
Mooie outfit.
En ook al vindt de bruid het prima, als ik als gast aanwezig was daar zou ik zeggen: 'Goh, ik zie dat doowahdiddy voor een witte jurk heeft gekozen. Apart.'Yep, hier hetzelfde. Ik zou als gast de kleur wit al helemaal niet overwegen.
Mooie outfit.
En ook al vindt de bruid het prima, als ik als gast aanwezig was daar zou ik zeggen: 'Goh, ik zie dat doowahdiddy voor een witte jurk heeft gekozen. Apart.'Yep, hier hetzelfde. Ik zou als gast de kleur wit al helemaal niet overwegen.
zaterdag 28 april 2012 om 10:06
Ik zie het gebeuren dat TO alsnog besluit om een niet witte jurk aan te trekken en dat er vervolgens door deze of gene ook een witte jurk wordt gedragen. Gewoon doen, bruid heeft er geen probleem mee dus who cares wat anderen denken. Als de bruid nu geen (traditionele) jurk draagt, maar soortgelijk als TO - dan kan ik mij er iets bij voorstellen. Maar ik neem aan dat de bruid dan wel had gezegd, dit liever niet te willen.
zaterdag 28 april 2012 om 10:12
Tja, als de bruid geen bezwaar heeft? Maar ik vind het niet mooi, als een bruid en een gast dezelfde kleur dragen.
Jaren terug ging mijn dochter trouwen in een mooi champagne kleurig pak. Haar stiefmoeder wist dit, had het zelfs gezien en tóch droeg zij toen dezelfde kleur mantelpakje...
Die dag is voor de bruid vind ik en alle aandacht hoort daarheen te gaan.
Bovendien vind ik zo'n jurk alleen mooi als je de bruid bent, niet voor een gast. Ik vind de combinatie ook niet mooi.
Jaren terug ging mijn dochter trouwen in een mooi champagne kleurig pak. Haar stiefmoeder wist dit, had het zelfs gezien en tóch droeg zij toen dezelfde kleur mantelpakje...
Die dag is voor de bruid vind ik en alle aandacht hoort daarheen te gaan.
Bovendien vind ik zo'n jurk alleen mooi als je de bruid bent, niet voor een gast. Ik vind de combinatie ook niet mooi.
zaterdag 28 april 2012 om 10:28
Wat is het probleem met wit op de bruiloft? Kan me toch herinneren dat Pipa bejubeld werd om haar (witte) jurk (ok, en de pasvorm daarvan). Daarnaast draag je een jasje erover heen, dus geheel wit is het ook niet.
Ik vind het mooi.
Ik vind het mooi.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
zaterdag 28 april 2012 om 10:32