Tetteretetteretet tet tet, het is tettertijd!

06-03-2012 19:18 2009 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ons 23e Tettertopic al. Ongelofeloos, we kunnen er wat van!

Iedereen is welkom, incl. gedoogforumsters, mosterdpotten, farao's uit Egypte (hoi Blom!). Kom en praat mee met Slofferd, Ratje, Splinter, Praathoofdje en nog veeeeeeel meer lieve gezellige malloten .

We zijn gek op beessie (nou ja liever geen spinnen) en kletsen over van alles en nog wat!

Hoezeee hoezeee, hoezeeee tetter met ons meeeeeeeee!

Ons oude topic: Topic 22
Optimist tot in de kist!
Stilletjes hier. Slaap lekker..........
Zit ik soms op het verkeerde forum of is iedereen lekker druk?

Ik ben wat administratie aan het opruimen en mijn salaris aan het uitgeven aan stomme rekeningen. Straks lekker de tuin in om wat plantjes in potten te doen.
Is het daar dan weer voor bij jou? Het is hier een nare, grijze, donkere en natte dag. Ik heb het licht aan.
ha, er is toch nog leven hiero .

Het is hier droog en zacht, maar wel bewolkt, dus misschien gaat het later wel regenen.

Gisteren was het prachtig weer, maar toen moest ik helaas werken.

Ik had vorige weekend wat goedkope perkplantjes gekocht en die moeten nu toch echt in een pot.
Goedemorgen!

Arme Slof, lekker vrij, back in Tettertown, lekker met peuk en neut achter de laptop, zit je daar in je uppie. Ook niet gezellig.

Ik was lekker uit eten met man, in een restaurantje waar we altijd heen gaan als we iets te vieren hebben. Was gezellig en lekker. Geen heel bijzonder restaurant, maar het eerste waar wij ooit samen naartoe gingen.

Hier is het regenachtig en druilerig, ik vind het wel mooi. Straks boodschappen doen, naar de Makro en vanavond komt er visite.

Hotel ziet er erg leuk uit, Slof! Lukt het met de trein? Misschien mag je wel met mijn vriendin meevaren: zij en haar man hebben een vrachtschip en varen regelmatig naar Frankfurt. Gaat alleen niet heul snel hoor.

En verder hebben jullie lekker getetterd gisteren overdag. Met wasbeeroogjes een heerlijke cake gemaakt (en gegeten?), gaat het nu weer een beetje Fran?

TH, fijn van je stageplaats! En plannen blijft lastig hoor, maar zo gebruik je dat extra half jaar wel heel nuttig! En: oefenen in strenger worden: check. Maar bij mij dan niet bij leerlingen, maar wel naar cliënten..... Lastig hoor. Misschien kun je dan voor je volgende stage een groep kiezen die je juist daarin uitdaagt?

Ratje, jij had weer een heerlijke 'pest-Ratteke-onderweg'-morgen. Gelukkig nu weekend!

En wat is dat voor maf keukending? Het lijkt wel een spacy kruimeldief, maar het is een elektrische dunschiller?! *moetniegekkerworden*

Fantje, is het gelukt, heb je weer opnieuw je permanentje als resident? Joehoe, nog maar 2 weken min 1 dag!!!

Ratteke, misschien had je deze zelf al gelezen, maar een tip waar je misschien iets aan hebt ivm je menstruatie: post van mrsfudge. van 21.31u.

Hier ook present!

vanmorgen boodschappen gedaan voor de ontbijtrit van onze motorclub.

Ik heb al om 7.45u morgen bar- en keukendienst *bweugh*

Voor een man of 30 a 40 ontbijt gekocht,broodjes,sapjes,eitjes en de hele reutemeteut.

Nu zelf lekker aan een bolletje en een kopje koffie.

Leuk van hotel Slof,wordt het een rosmanties weekend met alleen roomservice ?

En Splinter,lekker uit eten!

Jeuj! Je had ook echt wat te vieren nu hé

Salaris al doorgekregen?

Rat,wasdah voor mesje dan?
Ik had het gelezen Splinter. Maar ik denk dat mijn zere borsten en pijnlijke eisprong daar niet mee geholpen zijn. Alleen de bloedingen.

Zo Blom, dat is best veel. Maar het zal dan ook best gezellig zijn denk ik.

Dat mesje werkt op 4 batterijen en trilt. Je haalt dat ding dan over de aardappel/wortel/komkommer/what ever en dan haal je het schilletje er af. Met de hand gaat sneller. Je kan je aardappel ook niet draaien, het moet in een haal, dan nog een haal. Ondertussen oppassen dat je niet in je linkerwijsvingernagel snijdt... Onding. Misschien wel handig voor mensen die gehandicapt zijn ofzo. Maar ik doe het voortaan wel met de hand.

Ik ben ook al druk bezig geweest met huishoudelijke klusjes. Zit nog tegen de keuken vetvrij maken aan te hikken. Straks maar eens doen. Eerst ff bijkomen. Heb het gevoel alsof ik erg verkouden of ziek aan het worden ben.
Zo, das vroeg op morgen Blom!

Enne, romantisch weekend? Neeeeeee. Ik ga woensdag, maar ben donderdag de hele dag op mezelf aangewezen in een vreemde stad . Hij heeft dan een vergadering met aansluitend een vroeg diner. En nu maar hopen dat het inderdaad vroeg is grr.

En vrijdag gaat 'ie alweer terug.

Stom he? Ik kan nergens anders aan denken en ben helemaal hieper-de-pieper en voor je het weet is het alweer voorbij

Maar dan wil ik nog niet aan denken, ik wil nu vooral bezig zijn met wat mee te nemen, wat aan te trekken, het idee om hem weer vast te kunnen houden, te zien, te ruiken, praten, lachen, om weer even bij elkaar te zijn, zucht.........
Duss... me haasten naar de winkel voor zo'n mesje lijkt me niet nodig

Spannend Slof om elkaar weer te zien na zo'n tijd.

(heb je de hele zwik al gescrubt,onthaard en in de olie enzo ? )
quote:boterblommetje schreef op 28 april 2012 @ 12:37:

Spannend Slof om elkaar weer te zien na zo'n tijd.

(heb je de hele zwik al gescrubt,onthaard en in de olie enzo ? )dinsdag ben ik errug druk
Slof

Maar wat jammer dat jullie elkaar zo weinig zien. Nouja, ook geen tijd om ruzie te maken
quote:Francisca_ schreef op 28 april 2012 @ 12:56:

Slof

Maar wat jammer dat jullie elkaar zo weinig zien. Nouja, ook geen tijd om ruzie te maken nee hoor, ruzie op woensdag staat al op de agenda of in ieder geval een behoorlijke discussie, want hij heeft mij het afgelopen half jaar behoorlijk verwaarloosd . Ik heb hem al duidelijk gemaakt dat hij er héééééél vééééééél werk van moet maken, om het weer goed te maken en hij heeft gezegd dat íe dat zal doen. Ben benieuwd. Maar hij is en blijft mijn grote liefde, dus ik ben met een natte vinger te lijmen

Hier is het dus heerlijk weer, zo'n 18 graden en af en toe een zonnetje en dan weer wat gespetter. Beetje benauwd ook. Gek hè, van die verschillen in zo'n klein landje!

Wij zijn dus druk bezig in de tuin, Olief en Oliefpaps met de schutting (bijna klaar!!) en ik met de tuin.

Alvast ff een voor jullie en tot laterzz!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Waar kan je nou heule goedkope vakanties boeken?
Niet welk land maar welke site dus
www.alltours.nl

www.d-reizen.nl
Boodschappen gedaan (alwéér..maar nu voor onszelf) en opgeruimd.

Doe verder weinig meer vandaag qua huishoudelijk geneuzel,alleen straks nog de was in de droger.

Vanaaf bij zus koninginnedagtompoes eten en daarna naar de feesttent waar de oudere jongeren bij elkaar komen om naar oudere live muziek te luisteren,bier te drinken en bij te ouwehoeruh..
Oh en wat kletsen we hier al lang!!

Weten jullie nog,koninginnedag ooit toen een zeker dronken meisje een zekere dronken jongen kuste met mooie ogen die ze nogal dom vond?

Dat is maandag al weer 2 jaar geleden
Echt? Wat leuk Blom! Jeej, dan kennen we elkaar dus al ruim 2 jaar.

Slof, even kort ruzie maken en lang goedmaken dan toch hè?

Lekker Olijf, dat het bij jou zo zacht is. Kunnen jullie de schutting vast uitproberen straks, uit de wind is het dan best lekker waarschijnlijk.

Hier was het prut vanochtend, inmiddels is het wat lichter en voel je de straling van de zon, die maakt het een beetje benauwd. Maar warmer dan 14 graden was het niet.

Fran, vakantieveilingen? Heb je plannen? Je bent pas weer een weekje aan het werk hè? (maar dat is altijd wel HET moment om je volgende vakantie te boeken).

Ik heb er ook een hele boodschappenmiddag op zitten: Makro (eindelijk een jas gescoord!), markt en Jumbo. En nu ben ik het zat en ga ik voorlopig niet meer naar de winkel.

Oh ja, salaris was niet om te jubelen, best wat lager dan ik had gevraagd. Maar ik had per ongeluk ook wel een beetje veel gevraagd. Het is voor een half jaar, daarna de bedoeling om een vast contract te bieden en salaris op te hogen. Maar ik ga wel even kijken of ik het nog iets mooier kan maken voor het eerste half jaar.
Blommetje Leuk he, dat we online al zoveel hebben gedeeld

Ik heb hier een zeer onproductieve dag vandaag: beetje uitgeslapen, ontbijtje gemaakt, liggen lezen, spelletje gedaan en toen geluncht. En ik moet nog wel ff boodschappen doen want anders niet te eten vandaag. Zal wel te maken hebben met 1e thuiswedstrijd met bakkie na van gisteravond

Slofje, het was gisteravond echt heul erg stil maar vandaag zijn we weer gezelliger. Leuk om je nu eens wat meer over Slofvriend te horen en hopelijk wordt het - na de discussie - erg rosmantisch

Ratteke, nieuwe gadget ziet er geinig uit maar is niet erg praktisch dus . Ik snij en schil ook alles met gewone mesjes en een dunschiller als ik apserges eet. Veul handiger!

Splinter, fijn even lekker uit eten geweest, heerlijk om zo'n vast tentje te hebben waar het altijd oké is. Is nu alles rond qua nieuwe baan?

Olijf, hier is het echt-geen-in-de-tuin-werkweer, het lijkt wel herfst met wolken en regen (vooral vanochtend) en het is gewoon koud, niks an. Maar leuk dat jullie tuin elke week mooier wordt

Fran, wat zijn je vakantiewensen? En is de cake al op

Ratteke, balen van stomme menstruatie, had het er toevallig gisteravond ook nog over met 2 medespeelsters die ook overwegen om de pil weer te gaan slikken ondanks knoopje bij hun partners. Eén van de 2 slikt zelfs ijzerpillen omdat ze elke maand (en soms vaker) helemaal leeg loopt. Geen idee of dat ook tegen andere klachten kan helpen. En ziek worden is ook niet fijn Keuken vetvrij maken kan misschien ook een andere keer?

Ik ga eens een lijstje maken!
Tijd gaat snel zeg! Al weer 2 jaar met MO. Leuk, kan je het altijd met een mooi feessie vieren!

Hier ook nog een klein boodschappie gedaan. Kattengrit en voer was op. Gisteren vergeten. En ik heb de bakken gedaan vanochtend en dan kom je tot de onaangename verrassing dat er geen grit meer is.

Daarna ff naar Leen Bakker voor een couponnetje vloerbedekking. Op beide overlopen wil K wat anders. Hij is het geel helemaal zat. Ik ook hoor, al jaren. Je ziet er alles op. Nu hebben we een grijs/bruinig iets gevonden voor 4 tientjes. Past precies.

Straks nog even de handdoeken ophangen en dan vind ik het huishouden ook wel weer goed.

Fran, heb je een bepaald land in gedachte waar je naar toe wilt?
Hee bericht van TH helemaal niet gezien. Foei.

Praathoofdje, misschien moet die vriendin van sport zich een laten checken op een vleesboom? Bij mijn was destijds ook het symptoom dat ik helemaal leegliep, tot forse bloedarmoede aan toe. Boompje omgehakt, daarna was het weer goed!

Rat, lekker hè, op zo'n moment erachter komen dat je grit op is. Ik ken het. Fijn van de vloerbedekking, leuk prijsje!

Pfoe, bij de Makro net een warme wafel met warme kersen en slagroom gekocht. Bwurp, ik zit tot het avondeten vol (en ik had hem om 14u al op...). Mjam.

Ik ga even knopen aan mijn nieuwe jas zetten. Ze zijn er allemaal af! Maar zaten gelukkig wel in de zak, dus ze waren niet gejat.
Oh ja, net bij Bon' aparte een stapel kleding besteld. Sommige dingen zijn niet op voorraad en worden begin of half mei geleverd. En wat wel op voorraad is, wordt binnen 1-2 weken geleverd.

Uhm, wie ziet het verschil?
Blom, wat ik me nog afvroeg: kun je op je e-reader ook van die geweldige stuiverromannetjes lezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven