Gezondheid alle pijlers

Chlamydia en vibrator

28-04-2012 22:38 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed waar dit onder valt.. Dus ik zet hem onder gezondheid.

Ik heb donderdag te horen gekregen dat ik chlamydia heb.

Heb de anti biotica gehad en ben volgende week van alles af.

Nu is het alleen zo dat ik in de periode dat ik dus besmet was mijn vibrator(s) gewoon heb gebruikt.

Nu durf ik dit alleen niet omdat ik niet weet of ik mezelf via die manier opnieuw zou kunnen besmetten,

Werkt dat zo?

Beetje zonde om ze weg te gooien, zeker aangezien er eentje ook net nieuw is?

Iemand enig idee of ik mezelf weer zou kunnen besmetten of hoe ik mijn vibrator anders goed zou kunnen 'reinigen'?

Beetje rare vraag misschien maar vraag het me toch af.

Alvast bedankt voor het mee denken en eventueel antwoord.
Ik zou ze voor de zekerheid weggooien.
Oei. Ligt eraan wat voor risico je wilt nemen. Ik zou het zelf persoonlijk niet vertrouwen.
Weggooien is voor mij een laatste optie, het zijn geen goedkope van de viva ofzo ;) en dat zou ik echt heel vervelend vinden.
Oja en oppassen met sekspartners natuurlijk, maar dat lijkt me logisch
quote:elastiekje schreef op zaterdag 28 april 2012 22:41 Oja en oppassen met sekspartners natuurlijk, maar dat lijkt me logischhaha zeker! 'exen' ook ingelicht en alles hoor.
Tsja dan zal je vibrator ook een antibioticakuur nodig hebben
Haha ik ben benieuwd of een goede toy cleaner dit zou kunnen oplossen.

Ik investeer daar dan graag in.
Dettol misschien?
Volgens mij worden alle bacterien toch wel gedood als je het ontsmet met alcohol eerst. En dan natuurlijk niet direct zelf gebruiken, maar dan eerst effe goed spoelen met warm water.

Maar weet het niet helemaal zeker...
Tuurlijk niet weggooien! Gewoon goed schoonmaken.
Ik zat ook al iets met alcohol te overwegen of dettol inderdaad en flink heet water,

Weet alleen niet of dat het materiaal van de vibrator aantast.
Bij de drogist kun je flesjes alcohol (94%?) kopen. Volgens mij kun je daar alles mee ontsmetten.

(of met mosterd..)
Ja, ik denk echt alcohol nu ik nog eens nadenk. Want dat doen ze toch ook bij de tandarts enzo. Anders zouden ze elke keer die instrumenten moeten weggooien en die worden gewoon ontsmet met alcohol.
Leg ze een nachtje in de vriezer. Wel even op temperatuur laten komen daarna brrrr...
Is het raar als ik hier volgende week het GGD over bel? Die weten het misschien ook wel..

Misschien gaat de chlamydia wel dood? Als het geen lijf heeft om in te overleven ofzo? Ik weet niet hoe dat werkt
quote:luna30v schreef op 28 april 2012 @ 22:45:

Leg ze een nachtje in de vriezer. Wel even op temperatuur laten komen daarna brrrr...Van invriezen gaan bacterien niet dood. Ze kunnen zich alleen tijdelijk niet vermeerderen.
quote:luna30v schreef op zaterdag 28 april 2012 22:45 Leg ze een nachtje in de vriezer. Wel even op temperatuur laten komen daarna brrrr...haal wel de batterij eruit!
Is het vanavond chalamydia thema-avond, ofzo?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Bij de tandarts gaan ze in de autoclaaf....
quote:agapi_ schreef op 28 april 2012 @ 22:45:

Ja, ik denk echt alcohol nu ik nog eens nadenk. Want dat doen ze toch ook bij de tandarts enzo. Anders zouden ze elke keer die instrumenten moeten weggooien en die worden gewoon ontsmet met alcohol.Die worden in een speciaal apparaat gesteriliseerd hoor.
Die overleven niet hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Luna dan komt er toch op een of andere manier vocht bij? Dan gaat de boel roesten lijkt me en doet ie het misschien niet meer.,
Je krijg in iedergeval een nominatie voor Beste Topic Titel ooit

Bij de tandarts hebben ze aparaten die de instrumenten steriliseren. Dat is wel even wat heftiger dan met een beetje alcohol aan de slag.

Als je ze toch blijft gebruiken zou ik me na een tijdje wel weer even laten testen. Je weet maar nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven