Chlamydia en vibrator
zaterdag 28 april 2012 om 22:38
Ik weet niet zo goed waar dit onder valt.. Dus ik zet hem onder gezondheid.
Ik heb donderdag te horen gekregen dat ik chlamydia heb.
Heb de anti biotica gehad en ben volgende week van alles af.
Nu is het alleen zo dat ik in de periode dat ik dus besmet was mijn vibrator(s) gewoon heb gebruikt.
Nu durf ik dit alleen niet omdat ik niet weet of ik mezelf via die manier opnieuw zou kunnen besmetten,
Werkt dat zo?
Beetje zonde om ze weg te gooien, zeker aangezien er eentje ook net nieuw is?
Iemand enig idee of ik mezelf weer zou kunnen besmetten of hoe ik mijn vibrator anders goed zou kunnen 'reinigen'?
Beetje rare vraag misschien maar vraag het me toch af.
Alvast bedankt voor het mee denken en eventueel antwoord.
Ik heb donderdag te horen gekregen dat ik chlamydia heb.
Heb de anti biotica gehad en ben volgende week van alles af.
Nu is het alleen zo dat ik in de periode dat ik dus besmet was mijn vibrator(s) gewoon heb gebruikt.
Nu durf ik dit alleen niet omdat ik niet weet of ik mezelf via die manier opnieuw zou kunnen besmetten,
Werkt dat zo?
Beetje zonde om ze weg te gooien, zeker aangezien er eentje ook net nieuw is?
Iemand enig idee of ik mezelf weer zou kunnen besmetten of hoe ik mijn vibrator anders goed zou kunnen 'reinigen'?
Beetje rare vraag misschien maar vraag het me toch af.
Alvast bedankt voor het mee denken en eventueel antwoord.
zaterdag 28 april 2012 om 22:47
quote:agapi_ schreef op 28 april 2012 @ 22:45:
Ja, ik denk echt alcohol nu ik nog eens nadenk. Want dat doen ze toch ook bij de tandarts enzo. Anders zouden ze elke keer die instrumenten moeten weggooien en die worden gewoon ontsmet met alcohol.Die worden in een speciaal apparaat gesteriliseerd hoor.
Ja, ik denk echt alcohol nu ik nog eens nadenk. Want dat doen ze toch ook bij de tandarts enzo. Anders zouden ze elke keer die instrumenten moeten weggooien en die worden gewoon ontsmet met alcohol.Die worden in een speciaal apparaat gesteriliseerd hoor.