Adres achterhalen

29-04-2012 13:11 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik had even een vraagje. Ik ben op zoek naar het adres van een persoon X. Diegene heeft geen vaste telefoon en dat adres is dus ook niet te achterhalen via detelefoongids of het telefoonboek. Zijn er nog andere manieren waarop dat wel zou kunnen?

Dankjewel alvast!
Naam facebooken? Google?
Adres staat niet op Fb. en is ook niet te vinden via Google..
Het aan diegene vragen? Of is dat complicated? xD
Zoek even op schoolbanken etc, Flink op naam googlen.
Waarom zoek je een adres van iemand? Wil je langsgaan of iets laten bezorgen?
@paloma Ik wil gewoon even zien hoe en waar diegene woont, nieuwsgierigheid dus.

En wat betreft Google enzo, daar vind ik het helaas niet op.
Als ik persoon X zou zijn zou ik hier niet blij mee zijn. Degenen waarvan ik vind dat ze mogen/moeten weten waar en hoe ik woon, werk en leef, die weten dat. Alle anderen hebben er niks mee te maken.
www.tipsvoorstalkers.nl
Shit happens
Niet doen, het is je leraar! En het komt nogal eehhm stalkerig over.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:anna1111 schreef op 29 april 2012 @ 13:21:

@paloma Ik wil gewoon even zien hoe en waar diegene woont, nieuwsgierigheid dus.

En wat betreft Google enzo, daar vind ik het helaas niet op.Zet het uit je hoofd. Als je hier niet via de normale manier kan achter komen, dan moet je dit niet willen weten.
Haha, je denkt toch niet dat ik je dat ga vertellen?
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Hou op schei uit met je stalkgedrag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fame schreef op 29 april 2012 @ 13:41:

Niet doen, het is je leraar! En het komt nogal eehhm stalkerig over.Huh waar staat dat? 5 topics over

Verder met je eens!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Fame schreef op 29 april 2012 @ 13:41:

Niet doen, het is je leraar! En het komt nogal eehhm stalkerig over.Sorry, maar heb onder het loepje gekeken. Niet doen Anna, je staat op het punt om deze man te stalken. Dat is gevaarlijk.
Ikquote:Fame schreef op 29 april 2012 @ 13:41:

Niet doen, het is je leraar! En het komt nogal eehhm stalkerig over.

Het gaat helemaal niet om die persoon

Ik wil gewoon even weten hoe/waar iemand woont, ben ik dan een stalker? Ik zoek zovaak adressen op, dan denk ik oh even kijken hoe die of die woont, gewoon nieuwsgierigheid.
Zeg, heeft je leraar je twee weken niet laten weten dat hij een relatie had en trok jij dat toen niet in twijfel?
Het gaat helemaal niet over die leraar, dat ik daar eerder topics over geopend heb, wil niet zeggen dat al m`n vragen daarover gaan.

En wat betreft stalken, dat was ik bij hem en bij die persoon waar deze vraag wel over gaat, niet van plan.
En dan weet je waar hij woont.. En dan?
Als Anna1111 zegt dat het niet over die leraar gaat, geloof ik haar. En over dat stalkgedrag, je mag toch iemands adres wel weten?

En als die persoon X niet via Google etc. te vinden is, heb ik ook geen idee, miss. is persoon X wel geheim agent en niet te vinden via internet?(a)
OK, haha. Dit is echt een typische Viva discussie xD. Dit meisje vraagt om een manier om toch aan dat adres te komen en krijgt een lading aan reacties over zich heen dat ze aan het stalken is, waar in mijn beleving toch wel iets meer voor nodig is dan zijn adres willen weten, al zou het om die docent gaan.
quote:anna1111 schreef op 29 april 2012 @ 13:51:

Het gaat helemaal niet over die leraar, dat ik daar eerder topics over geopend heb, wil niet zeggen dat al m`n vragen daarover gaan.

En wat betreft stalken, dat was ik bij hem en bij die persoon waar deze vraag wel over gaat, niet van plan.Er gaat geen branden dat die persoon blijkbaar niet gevonden wil worden of iig openbaar wil maken hoe en wat en waar die woont en welk tel nr die heeft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zitten jullie weer lekker gedrieen te forummen? Jullie klitten altijd bij elkaar op een topic.
Waar ben je nieuwsgierig naar Anna? Wat ga je met de informatie doen, als je weet waar die persoon woont?

Dorpstraat 190857q in Appingendam is het trouwens.....

En nu?
Weet je wat, ik vraag het wel gewoon aan die persoon, vraag ik gelijk of ik langs mag komen bij HAAR, kan ik het met mijn eigen -nieuwsgierige- ogen zien. Dus. =p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven