ben ik aseksueel?
zondag 29 april 2012 om 16:32
Hallo,
Ik heb in mijn leven in totaal met 3 jongens gezoend. Maar om eerlijk te zijn vond ik er niets aan. Of kwam dat omdat ik op geen van de drie echt verliefd was?
Ik heb wel wat over aseksualiteit gelezen en daar herken ik sommige dingen wel in. Hoewel ik toen ik jonger was wel interesse had in seks, is dat tegenwoordig niet veel meer van over. Of is dat normaal als je ouder wordt?
Ik heb in mijn leven in totaal met 3 jongens gezoend. Maar om eerlijk te zijn vond ik er niets aan. Of kwam dat omdat ik op geen van de drie echt verliefd was?
Ik heb wel wat over aseksualiteit gelezen en daar herken ik sommige dingen wel in. Hoewel ik toen ik jonger was wel interesse had in seks, is dat tegenwoordig niet veel meer van over. Of is dat normaal als je ouder wordt?
zondag 29 april 2012 om 16:42
zondag 29 april 2012 om 16:45
zondag 29 april 2012 om 20:23
Je hebt deze vraag al twee keer eerder gesteld (en dat leverde ook precies dezelfde antwoorden op). Ik sluit me aan bij de mensen boven mij: we hebben meer info nodig om iets zinnigs te kunnen zeggen. Sommige mensen hebben niets met seks. Of jij een van die mensen bent zou ik niet kunnen zeggen op basis van wat je schrijft.
zondag 29 april 2012 om 21:00
Je hebt met 3 jongens gezoend en vond er niks aan. Dat betekent euhm...helemaal niks??
Ik heb ook met een aantal jongens gezoend waar ik echt niet warm van werd. Maar op basis daarvan kun je zo weinig zeggen.
1 ding is zeker: zoenen met en zoenen zonder gevoelens is 2 werelden van verschil. Wacht af tot je een jongen tegen komt die je echt leuk vindt en kijk hoe het loopt.
Masturbeer je? Vind je dat wel fijn?
Ik heb ook met een aantal jongens gezoend waar ik echt niet warm van werd. Maar op basis daarvan kun je zo weinig zeggen.
1 ding is zeker: zoenen met en zoenen zonder gevoelens is 2 werelden van verschil. Wacht af tot je een jongen tegen komt die je echt leuk vindt en kijk hoe het loopt.
Masturbeer je? Vind je dat wel fijn?