ben ik aseksueel?

29-04-2012 16:32 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb in mijn leven in totaal met 3 jongens gezoend. Maar om eerlijk te zijn vond ik er niets aan. Of kwam dat omdat ik op geen van de drie echt verliefd was?

Ik heb wel wat over aseksualiteit gelezen en daar herken ik sommige dingen wel in. Hoewel ik toen ik jonger was wel interesse had in seks, is dat tegenwoordig niet veel meer van over. Of is dat normaal als je ouder wordt?
Als je niet verliefd bent geweest..

Kan ik me voorstellen dat het niet boeiend was!

Sommige mensen moeten verliefd zijn
Internagelaktisch
Het kan eraan liggen dat je niet verliefd op ze was, maar het zou ook kunnen dat die jongens helemaal niet konden zoenen. Of dat je er niet van kon genieten uit onzekerheid bijvoorbeeld.
Ik vind het veel te vroeg om dat soort conclusies te trekken.Ik denk dat je heel veel meer moet gaan experimenteren om jezelf en anderen te leren kennen.
Hoi Alberta,

Ik ben even benieuwd in hoeverre je er mee zit? Ik vraag dat omdat ik benieuwd ben met welke reden je deze vraag precies plaatst. Waarover kunnen we met je meedenken?
Hoe oud ben je?
Weet niet hoe oud jij bent? Maar oefening baart kunst. Ik lust er wel pap van...
doe je het wel met jezelf (vibrators e.d.)?

volgens mij is a-seksueel als je helemaal geen orgasme kan of wil krijgen
Voel je niet te snel aangesproken door wat je in bladen leest, zou ik zeggen.

Eigenlijk geef je te weinig informatie om er iets over te kunnen zeggen. Er kunnen zoveel oorzaken zijn waardoor je seks of zoenen nog niet als prettig hebt ervaren.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:jo12345 schreef op 29 april 2012 @ 16:40:

Ik vind het veel te vroeg om dat soort conclusies te trekken.Ik denk dat je heel veel meer moet gaan experimenteren om jezelf en anderen te leren kennen.Nou ik denk dat TO niks moet, behalve doen waar ze zich fijn bij voelt.
quote:frizzy schreef op 29 april 2012 @ 16:45:

[...]

Nou ik denk dat TO niks moet, behalve doen waar ze zich fijn bij voelt.Friz, zo kunnen we alle woorden wel gaan wegen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik vond ook nooit wat aan seks enzo. Totdat ik een vriend kreeg die het wél kon nu lust ik er wel pap van hahahah
Maybe ben je wel meer in to meiden?
Wat gek man.
Ik zou sowieso eens stoppen met het zoenen met jongens waar je eigenlijk niks aan vindt. Of vond je ze wel heel aantrekkelijk ofzo?
Lijkt me nogal voorbarig. Ga gewoon lekker experimenteren!
Je hebt deze vraag al twee keer eerder gesteld (en dat leverde ook precies dezelfde antwoorden op). Ik sluit me aan bij de mensen boven mij: we hebben meer info nodig om iets zinnigs te kunnen zeggen. Sommige mensen hebben niets met seks. Of jij een van die mensen bent zou ik niet kunnen zeggen op basis van wat je schrijft.
Je hebt met 3 jongens gezoend en vond er niks aan. Dat betekent euhm...helemaal niks??

Ik heb ook met een aantal jongens gezoend waar ik echt niet warm van werd. Maar op basis daarvan kun je zo weinig zeggen.

1 ding is zeker: zoenen met en zoenen zonder gevoelens is 2 werelden van verschil. Wacht af tot je een jongen tegen komt die je echt leuk vindt en kijk hoe het loopt.

Masturbeer je? Vind je dat wel fijn?
Uhm....de combi Alberta en aseksueel geeft me wel een bepaald beeld
quote:enjoy73 schreef op 29 april 2012 @ 21:07:

Uhm....de combi Alberta en aseksueel geeft me wel een bepaald beeld Oh, welk beeld dan?
wanneer kan men spreken van aseksualiteit ? afwezigheid van seksuele belevenissen kan ook te maken hebben met frigiditeit van een partner of vergis ik mij .
Ik vind zoenen ook niets aan als ik niet verliefd ben of de jongen heel aantrekkelijk vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven