Mijn kat

19-04-2012 23:51 43 berichten
Misselijk ben ik ervan. Het gaat niet goed met onze lieve kat. Het begon rond kerst, haar oogje zat een beetje dicht . Ruim drie maanden en vele bezoeken aan de dierenarts zijn we nu verder,  druppelen, zalfjes, opnames, en haar ene oog is inmiddels verwijderd. Helaas blijkt het andere oog nu toch ook weer aangetast en niks lijkt te helpen. Er is een biopsie genomen en morgen krijgen we de uitslag. Maar ik zie zelf ook wel al dat het helemaal niet goed is.

Nog geen drie maanden geleden hebben we onze andere kat moeten laten inslapen. Ik wil deze niet ook nog kwijt. Ze is ook zo lief, en nog pas negen. Maar het alternatief, als dat er nog blijkt te zijn, is een volledig blinde kat. Ik weet gewoon niet wat het beste voor haar is. 

Ik heb hier al maanden stress van, en moet het nu echt even kwijt, al kan niemand hier iets aan doen natuurlijk.
Ach lotteke,

Ik heb zo gehoopt dat je katje het zou redden.

Heel veel liefs en sterkte!

Je bent een schat van een kattenmoeder!

Dikke knuffel!
dikke knuffel van ons ook. Vorig jaar hier ook poes van 9 jaar in laten slapen vanwege levertumor, nix meer aan te doen. Maar blijft moeilijk, was zo'n lieve poes... ik voel met je mee...
Alle reacties Link kopieren
Lotteke heel veel sterkte!
Ach jeetje. Wij hebben onze poes ook laten inslapen gisteravond. Ben er behoorlijk stuk van. Ze ligt inmiddels in de tuin begraven. Ben heel verdrietig.

Sterkte....
Sterkte.
Snjókorn falla, á allt og alla
Lotteke en Doezel

Helaas weet ik hoe erg dit kan zijn...sterkte!
He bah Lotteke wat erg. Sterkte
Wat jammer dat het zo snel gegaan is Lotteke.. Huil lekker uit en een
he bah veel sterkte!
Veel sterkte
Ja en?
Dankjulliewel allemaal. Het doet me echt goed, die lieve reacties.

Het is zo stil in huis

De spulletjes staan er nog, die wil ik nog niet allemaal opruimen, zo definitief. Van twee naar nul kat in drie maanden.

extra voor jou, Doezel , sterkte!
Ik post niet veel meer hier maar wil jullie heel veel sterkte wensen.....ook ik heb mijn stoere kater moeten laten inslapen....ernstige blaasgruis...net 4 jaar oud.......

Afgelopen dinsdag is mijn teckeltje van 15 jaar ook overleden....ouderdom.....2 beessies in 1 week......het is gewoon niet eerlijk.....

Sterkte voor jullie nogmaals.....
wat een zielige verhalen hier

Veel sterkte ermee!

Van mij is van de week een poes verongelukt, en ze had een nestje van 2 weken oud, zo verdrietig...

Ach Lot, wat naar. Sterkte

Oranjemuts en 19juni ook veel sterkte!

Weer uit ervaring hoe verdrietig zoiets is.
Oranjemuts bah wat naar, ook twee in nog kortere tijd

19juni, wat zielig! En een nestje ook nog.. komt het wel goed met de kleintjes??

Jonari, en iedereen

Huisdieren zijn leuk, het is alleen zo kut dat ze ook doodgaan
Ach, wat naar Sterkte!
Wat naar dat het zo is gelopen :( Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven