Vriend bijna jarig

29-04-2012 16:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriend bijna jarig en het is zijn eerste verjaardag sinds we samen zijn. Ik ben helaas een beetje inspiratieloos en heb geen idee wat ik hem kan geven. Iemand leuke ideeen?
Heb je hem al gevraagd wat ie wil hebben?
quote:mama_lein schreef op 29 april 2012 @ 16:22:

Heb je hem al gevraagd wat ie wil hebben?Ja, hij hoeft niets. Schiet dus niet op. ;p
Wat is je budget?
Hahaha daar heb je weinig aan ja

Heeft ie hobby's, of een favoriet geurtje? Een dagje samen weg? Hem mee uit eten nemen?
quote:doughnut schreef op 29 april 2012 @ 16:23:

[...]

Ja, hij hoeft niets. Schiet dus niet op. ;pWaarom wil je iets kopen? Hij geeft mijns inziens duidelijk genoeg aan dat hij niets hoeft. Ik zou zeggen, neem dat serieus.
Meer info:

Budget

Hobby's vriend

Favo eten

Favo geur/mannen verzorgingslijn

.................
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
dit heb ik mijn vriend gegeven sinds we samen zijn, misschien zit er iets voor je tussen.

laptoptas, zelfgemaakt

zelfgemaakt kookboek met mijn eigen recepten

pralines met vijgen en chili, ook zelfgemaakt

en dit jaar krijgt hij een zelfgemaakt fleecevest.
etentje, uitje, zoiets

ik ben de 1ste verjaardag van mijn vriend vergeten maar we zijn nog steeds samen
Een uitje lijkt me wel leuk, maar waar neem je iemand mee naar toe die je pas een paar maandjes kent?
quote:doughnut schreef op 29 april 2012 @ 16:31:

Een uitje lijkt me wel leuk, maar waar neem je iemand mee naar toe die je pas een paar maandjes kent?Dat hangt juist weer af van wat hij allemaal leuk vind.
Wat hebben jullie tot nu toe samen gedaan dan doughnut?

Of doe juist iets anders dan anders: dagje dierentuin oid
quote:doughnut schreef op 29 april 2012 @ 16:31:

Een uitje lijkt me wel leuk, maar waar neem je iemand mee naar toe die je pas een paar maandjes kent?naar 'n goed restaurant voor 'n lekker etentje
Nachtje in een hotel in een leuke stad.

Uit eten/theater/concert
na een paar maanden weet je toch wel of hij van een pretpark/opera/klimmuur/high tea/picknick/koeien knuffelen/origami vouwen/wijnproeverij/toneel/musical/cabaret houdt?
mee nemen uit eten, meenemen naar de film/theatervoorstelling, dierentuin, zwembad, boswandeling, museum, strand, evt aangevuld met ergens een lekkere pannenkoek/broodje eten of warme chocolademelk of juist een friskoud witbiertje (twijfel vandaag welke keus het beste zou zijn). Zo heb je voor elk budget wel iets..

of je gaat lekker voor hem koken en dekt de tafel mooi met kaarsjes etc en huurt een leuke film...

ik denk dat hij het al leuk genoeg vindt als je iets voor hem bedenkt wat hem aandacht geeft en het feit dat je aan z'n verjaardag gedacht hebt
quote:pompedom schreef op 29 april 2012 @ 16:27:

dit heb ik mijn vriend gegeven sinds we samen zijn, misschien zit er iets voor je tussen.

laptoptas, zelfgemaakt

zelfgemaakt kookboek met mijn eigen recepten

pralines met vijgen en chili, ook zelfgemaakt

en dit jaar krijgt hij een zelfgemaakt fleecevest.Dan ben je vast heel handig,of loopt ie rond met één mouw langer dan de andere?
quote:Dibbes1 schreef op 29 april 2012 @ 16:26:

[...]

Waarom wil je iets kopen? Hij geeft mijns inziens duidelijk genoeg aan dat hij niets hoeft. Ik zou zeggen, neem dat serieus.Alsjeblieft zeg .
pannekoeken bakken ! en een lieve kaart,
quote:eleine schreef op 29 april 2012 @ 17:08:

[...]

Alsjeblieft zeg .Oh, niet goed dus
Ik ben best handig, iig handig genoeg om niet de ene mouw langer dan de andere te maken!

Ik maak altijd al mijn kadootjes zelf.

Ben noch twee gebreide mutsen vergeten.

Ben nu bezig aan een jurk voor een vriendin.
quote:pompedom schreef op 29 april 2012 @ 17:31:

Ik ben best handig, iig handig genoeg om niet de ene mouw langer dan de andere te maken!

Ben nu bezig aan een jurk voor een vriendin.Wat leuk! Ik ben al blij als ik een knoop aangezet krijg
geef hem een horloge
Dansje doen

http://www.youtube.com/watch?v=PGc9n6BiWXA&ob=av2e
quote:pompedom schreef op 29 april 2012 @ 17:31:

Ben nu bezig aan een jurk voor een vriendin.oh wat leuk! een vriendin van me maakt ook vaak iets zelf, dat zijn altijd extra bijzondere cadeaus. maar je moet wel handig zijn idd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven