Wat vinden jullie van wappen?

24-07-2007 23:23 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben hier erg nieuwsgierig naar.

Doe je dit met zijn tweeen of altijd met andere mannen/vrouwen/stellen erbij.

Wat zijn jullie ervaringen? Positief? Negatief?

Wil dit waarschijnlijk binnenkort wel gaan doen
quote:femminile schreef op 14 april 2012 @ 12:02:

Ik wap niet. BGB wapt niet...maakt dat duidelijk welk percentage wel?

Nee dus.

Uhm ja dan is het duidelijk toch? 50 %

Ik en Doddie tegenover BGB en Femm....
heeee doe ik niet meer mee ?
maar 70 % dat wapt, nee veel minder ....
maar gevaarlijk kan t zeker zijn, wij kennen ook iemand die voor t eerst een beetje MDMA nam en neerklapte, ... ze zou waarschijnlijk toch eerdaags gegaan zijn, maar nu was de mdma de trigger, vreselijk ...

heeft trouwens nooit in de kranten echt gestaan, terwijl het toch op t bekenste kinky-dresscode-feest was (er zijn er die avond 7 afgevoerd met ambulances omdat het er zo ziekend heet was) ze hebben t goed stil kunnen houden...
quote:MoodyMissy schreef op 14 april 2012 @ 14:47:

maar gevaarlijk kan t zeker zijn, wij kennen ook iemand die voor t eerst een beetje MDMA nam, neerklapte,... .Toch wel fijn dat jij nu de details prijsgeeft waaraan iemand haar zou kunnen herkennen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Er zijn vorig jaar doden gevallen onder slikkers. Ik ken er via via ook een. Maar die bleken vervuilde pillen te hebben geslikt, ben de naam van de rotzooi die het wél was even kwijt. ff zoeken:

http://www.nu.nl/binnenla ... -xtc-in-zuid-limburg.html
.
BGB je hebt gelijk, aangepast.
quote:rittel schreef op 14 april 2012 @ 11:22:

hoeveel procent van de swingers zou wappen?

is de stelling 70% reeel?

.

Ligt er aan of je wereldwijd bedoeld of in nederland, Ik denk dat het wereldwijd een verwaarloosbaar klein deel is. ,meer niet wappers dan wel. In nederland zal het percentage hoger liggen maar 70 % lijkt mij ook hoog. Het lijkt inderdaad veel als je je in die groep begeeft of hier leest maar ik geloof dat de groep die niet wapt toch echt wel groter is.

Omdat hier op het forum er anoniem over gepraat kan worden lijkt het hier veel. men loopt er over algemeen niet mee te koop dus juist op een forum kun je die wapper dan tegen komen die zich zo bekend maakt. Zelfde geld voor de party scene. Ik denk overigens dat de groep gebruikers daar veel groter is dan bv bij het swingen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Het aantal gebruikers in de swingersscene ligt erg hoog. Als we in de Fun lopen zie ik zeker 80% onder invloed. Voordat we zelf wel eens wat namen viel het ons niet op, maar als je weet waar je op moet letten zie je er heel veel.

Het personeel van de Fun weet dit (hebben we ze wel eens over gesproken) maar als ze de gematigde gebruikers niet zouden toestaan is de zaak leeg. Zij hadden het overigens zelf over 95%, maar dat leek ons wel heel veel.
Welke avond gaan jullie dan overschaal? De zaterdag als er meer jongeren komen? Ik denk wel dat de generatie na mij wat meer bekend is met xtc en mogelijk ook eerder tijdens het uitgaan gebruikte. Ik zelf ben al een tijd niet in clubs geweest maar fun stond juist altijd bekend om zijn strengere drugsbeleid, in fun werd je er echt uitgegooid als ze je betrapte zelf zonder dat je je eerst kon aankleden.

kan zijn dat dat in de jaren is veranderd. maar kan me eerlijk gezegd nog steeds geen voorstelling maken van een fun vol met gebruikers of het moet de zaterdag zijn waarin het jongere uitgaangspubliek wat meer bekend is met xtc.

op sdc kom ik nog steeds genoeg profielen tegen van mensen die beginnend zijn of aangeven dat ze niet willen wappen.
nee ook ik herken t niet dat 80 % onder invloed is van drugs.

zeker niet.

kijk maar bij de bestellingen aan de bar, gebruikers drinken water, hooguit een frisje.

en er wordt genoeg drank besteld aan de bar...
Vind het meer een beeld van fata dan voor fun en zelfs die eerste haalt die 80 a 95% niet (ben er de laatste keer nog met jullie geweest moody missy en had eerder idee dat het minder geworden was in de fata dan meer, veel minder party publiek dan een paar jaar terug)
ben ik met je eens ....
Wat ik begereep is dat het drugsgebruik onder swingers een beetje is gekomen omdat meer swingers de erotische dance party's gingen bezoeken en zo met het party publiek in contact kwamen. Doordat die met elkaar gingen afteren zijn die 2 groepen wat aan elkaars lifestyle gaan snuffelen, de swinger ontdekte de party;s en het drugsgebruik de partyganger ontdekte het swingen en de parenclub.

Vandaar ook mijn vraag of het de zaterdag was in de fun, ik kan me voorstellen dat er onder het jongere voormalige partypubliek meer gebruikt wordt.

Maar het is zeker waar dat daardoor ook swingers meer zijn gaan gebruiken. Onder onze swingvrienden zitten ook veel partygangers die voorheen geen swinger waren.

Maar die groep swingers die nooit op trance en dans feesten komt die weet amper van het bestaan.

Ook ik herkende het voor ik iets gebruikte nooit dat er stellen waren die pillen namen, vaak merk je het verschil pas als je zelf een keer iets neemt, zoals ovenschaal ook al opmerkte.

Weet nog dat we voor het eerst in de fata kwamen. We waren fun gewend en gebruikte niet, we begrepen niets van de sfeer in de fata. zo anders dan fun waar het meer om erotische contacten ging. In fata was iedereen erg aardig maar men danste alleen maar en flirtte en knuffelde hooguit wat met je. Tot we zelf voor het eerst wat namen, toen snapte we waarom het er in de fata zo anders aan toe ging. Men ging daar eerst met elkaar dansen en flirten en vervolgens ging met met elkaar afteren thuis. heel anders dan we in de fun gewend waren.
quote:ovenschaal schreef op 14 april 2012 @ 16:13:

Het aantal gebruikers in de swingersscene ligt erg hoog. Als we in de Fun lopen zie ik zeker 80% onder invloed. Voordat we zelf wel eens wat namen viel het ons niet op, maar als je weet waar je op moet letten zie je er heel veel.

Het personeel van de Fun weet dit (hebben we ze wel eens over gesproken) maar als ze de gematigde gebruikers niet zouden toestaan is de zaak leeg. Zij hadden het overigens zelf over 95%, maar dat leek ons wel heel veel.

Hier ben ik het zo niet mee eens!

Wij komen er absoluut niet regelmatig, zo'n 3 keer per jaar, en het is me zelf nog nooit opgevallen!

Ben ik dan nu zo blind......??????
quote:doddie schreef op 14 april 2012 @ 17:30:.

Weet nog dat we voor het eerst in de fata kwamen. We waren fun gewend en gebruikte niet, we begrepen niets van de sfeer in de fata. zo anders dan fun waar het meer om erotische contacten ging. In fata was iedereen erg aardig maar men danste alleen maar en flirtte en knuffelde hooguit wat met je. Tot we zelf voor het eerst wat namen, toen snapte we waarom het er in de fata zo anders aan toe ging. Men ging daar eerst met elkaar dansen en flirten en vervolgens ging met met elkaar afteren thuis. heel anders dan we in de fun gewend waren.

jeetje ja ! dat doet me denken aan mijn single (en niet wappen) bestaan, ik ging met een date naar een club, hij wou naar de fata, daar waren vrienden van hem, prima, leuk, en vervolgens was hij toch tam, pfff, dus ik werd steeds meer saggie, hij vroeg wat is er, ik zeg, krijg ik nou nog eens seks of hoe zit dat.

hij zei, straks, als we met de groep gaan afteren.

groep ? straks ? afteren ? vroeg ik ?

ik ga straks naar huis, ben in de club voor seks met jou, straks ga ik slapen.

Om maar lekker direct te zijn, Moody Missy. Lol.

(Mag ik hier trouwens nog mee schrijven, of moet ik me eerst weer opnieuw voorstellen? ;) Ik zie ineens weer allemaal oude bekenden. Leuk!)

Hoe dan ook, on topic, denk ik inderdaad dat het gebruik toegenomen is naarmate de Danceparty bezoekers gingen swingen/afteren.

Ik weet ook pas sinds kort dat als er in een profiel op SDC bijv. staat: Wij houden van dance, trance 'en alles wat daarbij hoort...', dat 'alles wat daarbij hoort' dus druggebruik betekent.

Dat komt nu echt veel vaker voor dan zeg tien jaar geleden.
that's me Doris, dat weet je toch

Ik weet ook pas sinds kort dat als er in een profiel op SDC bijv. staat: Wij houden van dance, trance 'en alles wat daarbij hoort...', dat 'alles wat daarbij hoort' dus druggebruik betekent.

meen je niet hahaha lekker ding
up voor vraag over wappen
Up:

De partydrug GHB staat vanaf nu op de lijst van harddrugs. Dat besluit werd al in september genomen door minister Edith Schippers (Volksgezondheid), maar is nu officieel bekrachtigd. Dit meldde het Landelijke Parket van het Openbaar Ministerie vandaag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb nooit gewapt (heb zelfs nog nooit in mijn leven drugs gebruikt) maar ik zou het geen probleem vinden als een ander het wel zou doen. Ik kan me er zelf weinig bij voorstellen omdat ik het gewoonweg niet ken.
Ik ben anti. Ik heb nooit gebruikt en ga het nooit doen en zelfs als een ander gebruikt heb ik er liever niks mee. Of anderen die ik toch niet tegenkom wat doen maakt me niet uit.
.
@kabouter....je manier van praten vind ik beetje sneu, maar de inhoud is wel interessant om op te reageren.

Jij schrijft dat water drinken slecht is tijdens al dat XTC gebruik.....kan je iets specifieker zijn?

Welke hoeveelheid water is dan niet goed tijdens een avond gebruiken?

En wanneer is het oedeem weer verdwenen na een avond XTC en water drinken?

Wat zorgt er voor dat er oedeemvorming ontstaat?

Leg ons eens uit wat osmolariteit is...jij bent wel narcotiseur en kan ons dit dus goed uitleggen, toch?

En dan nog iets.....als je dus biologie hebt gestudeerd ben je narcotiseur? Mag het niet hopen!

Ben benieuwd naar je antwoorden!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven