Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tick!
Tickie!!!

Lekker gegeten?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Tickel schreef op 29 april 2012 @ 22:20:

[...]

Zien! Does linkje in mijn FB Ik fb je zo.
Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen!
Wel een leuke Zumba choreo en leuk die kinderen erbij, weer s wat anders!!

Ik mis Zumba soms wel een beetje maar heb r geen tijd voor....
Steph; sta je dan achter een klein meisje?
Da's duidelijk, Zon.
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 22:20:

Tickie!!!

Lekker gegeten?Yes, met een Grouponnetje, 5 gangen voor 39 euries bij Disgenoten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Kom op mensen....

Nummer 26 was toch ruk vandaag?
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 22:21:

Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Dit dus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom! Thom!
Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen!

Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen! Thom moet winnen!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
YES!!!!!!!!!!
HELL YEAH!
Wie had dat verwacht aan het begin van dit seizoen?

Ik niet hoor...

Ze waren echt de zwakste in het begin!
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 22:21:

Steph; sta je dan achter een klein meisje?-
Wat een kek kapsel heeft zij!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag nummer 26
Ik moet wel toegeven, dat Nr. 26 een sportieve verliezer is vandaag.
Het enige jammere is dat we nu geen minhee en geen Saartje meer kunnen afzeiken volgende week. Hoewel, ze zit nog in de jury.
quote:steph schreef op 29 april 2012 @ 22:24:

[...]

JA

Dan heb ik je bij deze gespot

Leuk om eens een keer een gezicht ergens bij te hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven