geen rust in me kop
donderdag 26 april 2012 om 19:56
hallo
ik wil dit vooral even van mij afschrijven ik heb na 6 jaar mijn relatie uit. we hebben veel mee gemaakt samen hij is autischt en we hebben veel samen mee gemaakt van zieke,s en zo maar het vuurtje was gewoon uit.Nu heb ik een nieuwe vriend gaat best goed. al merk ik dat ik nog niet klaar ben met de afgelopen jaren allemaal gebeurd is.
Mijn hoofd is warboel niet eens echt uitlegen wat er aan de hand is maar het voelt alsof ik als door me kaar haal vergeet afspraken ga ik boodschapen doen vergeet ik de helft.en blijf erg moe.Ik weet zeker dat ik klaar ben met mijn ex maar denk niet met de dingen erom heen.ik heb ook het gevoel dat het alleen wonen mij steeds vaker tegen gaat staan terwijl ik een half jaar geleden nog riep dat het geweldig was.Mensen om mij heen trouwen krijgen kinderen
ik voel me vaak eenzaam.Terwijl ik genoeg vrienden heb en ouders waar ik altijd terecht kan. vraag me af gaat dit over? wie herkent dit
sorry heb moeite met schrijven
ik wil dit vooral even van mij afschrijven ik heb na 6 jaar mijn relatie uit. we hebben veel mee gemaakt samen hij is autischt en we hebben veel samen mee gemaakt van zieke,s en zo maar het vuurtje was gewoon uit.Nu heb ik een nieuwe vriend gaat best goed. al merk ik dat ik nog niet klaar ben met de afgelopen jaren allemaal gebeurd is.
Mijn hoofd is warboel niet eens echt uitlegen wat er aan de hand is maar het voelt alsof ik als door me kaar haal vergeet afspraken ga ik boodschapen doen vergeet ik de helft.en blijf erg moe.Ik weet zeker dat ik klaar ben met mijn ex maar denk niet met de dingen erom heen.ik heb ook het gevoel dat het alleen wonen mij steeds vaker tegen gaat staan terwijl ik een half jaar geleden nog riep dat het geweldig was.Mensen om mij heen trouwen krijgen kinderen
ik voel me vaak eenzaam.Terwijl ik genoeg vrienden heb en ouders waar ik altijd terecht kan. vraag me af gaat dit over? wie herkent dit
sorry heb moeite met schrijven
donderdag 26 april 2012 om 20:01
Kan je met je nieuwe vriend (vriend of scharrel?) hier wel over praten, ben je niet te snel in een nieuwe relatie gestapt?
Als je hoofd een warboel is en je geen rust hebt, kan je ook met een psycholoog/maatschappelijk werker gaan praten en misschien kunnen jullie samen de boel op orde stellen en je emoties wat bedaren.
Eerste stap kan naar je huisarts zijn.
Als je hoofd een warboel is en je geen rust hebt, kan je ook met een psycholoog/maatschappelijk werker gaan praten en misschien kunnen jullie samen de boel op orde stellen en je emoties wat bedaren.
Eerste stap kan naar je huisarts zijn.
donderdag 26 april 2012 om 20:08
donderdag 26 april 2012 om 20:23
Je hebt een moeilijke periode achter de rug, het kan zijn dat je, nu je eindelijk in een rustige, stabiele situatie zit, nu de lichamelijke effecten van al die stress ervaart. Het komt er nu allemaal uit zeg maar.
Ik ben zelf iemand die overal doorheen knalt met verstand op nul, en herken het in zoverre dat ik altijd pas achteraf de emotionele en fysieke klappen krijg. Pas als het allemaal achter de rug is word ik moe, vergeetachtig, huilerig, vaak ook echt lichamelijk ziek.
Met iemand praten is altijd goed! En dat hoeft niet meteen een psycholoog te zijn, je kunt beginnen met iemand die dicht bij je staat te vertellen wat er in je omgaat, dan is het in ieder geval uitgesproken en zit je er niet meer in je eentje mee.
Ik ben zelf iemand die overal doorheen knalt met verstand op nul, en herken het in zoverre dat ik altijd pas achteraf de emotionele en fysieke klappen krijg. Pas als het allemaal achter de rug is word ik moe, vergeetachtig, huilerig, vaak ook echt lichamelijk ziek.
Met iemand praten is altijd goed! En dat hoeft niet meteen een psycholoog te zijn, je kunt beginnen met iemand die dicht bij je staat te vertellen wat er in je omgaat, dan is het in ieder geval uitgesproken en zit je er niet meer in je eentje mee.
maandag 30 april 2012 om 16:18