Help!!! Nu ben ik gehackt!!!

01-05-2012 01:41 60 berichten
laat ook maar (nog bedankt voor jullie zogenaamde hulp).
Alle reacties Link kopieren
Haha,verliefdopiemand,ik denk dat het je Marokkaanse buren zijn of 1 van hun schapen.
Shit, je kunt ook niet even slapen of je mist een dramaqueen topic...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 01 mei 2012 @ 08:41:

Shit, je kunt ook niet even slapen of je mist een dramaqueen topic...Wees gerust mieke/verliefdopiemand heeft gezegd dat ze nu nooit meer de straat op gaat dus dat gaat vast ook heel veel topics overdag opleveren..

Waarom mis ik dit nou weer?

Maar een forse hindoestaanse agent kwam haar redden uit de handen van de schurken, en ze leefden nog lang en gelukkig en ze verveelde het forum niet meer met hysterische topics.

Toch??

quote:himalaya schreef op 01 mei 2012 @ 09:05:

Maar een forse hindoestaanse agent kwam haar redden uit de handen van de schurken, en ze leefden nog lang en gelukkig en ze verveelde het forum niet meer met hysterische topics.

Toch??

Nou zoals op het andere topic te lezen gaat de fotopikkerT 3JAAR de cel in dussss...

Verder denk ik dat mieke/verliefdopiemand een inwoonster van Noorwegen is en zich nu ziek zit te lachen..
quote:teardrop-viva schreef op 01 mei 2012 @ 09:12:

[...]

Nou zoals op het andere topic te lezen gaat de fotopikkerT 3JAAR de cel in dussss...

En dat allemaal namens de forse hindoestaanse agent die dat ook wel eens had meegemaakt... zucht...
quote:himalaya schreef op 01 mei 2012 @ 09:14:

[...]

En dat allemaal namens de forse hindoestaanse agent die dat ook wel eens had meegemaakt... zucht... Mooi hè..
Nou Mieke mooie topics open je.
TO, het zit je niet mee hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven