versiertips
maandag 30 april 2012 om 23:55
Hoewel ik erg populair ben bij vrouwen, zou ik graag nog beter worden in de kunst van het verleiden. Ik kan advies inwinnen bij mijn mannelijke vrienden, maar nog liever hoor ik van vrouwen waar ze gevoelig voor zijn, waar ze zich begeven, wat ze aantrekkelijk vinden in een man, etc.
Ook mannen zijn zeer welkom om tips te delen!
Ook mannen zijn zeer welkom om tips te delen!
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
dinsdag 1 mei 2012 om 00:54
dinsdag 1 mei 2012 om 01:11
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 00:13:
Ik merk dat ik vooral moeite heb met mijn club game.... In het dagelijks leven maak ik makkelijk contact, maar om echt in een club een groepje vrouwen open te breken valt me nooit mee.Maar beste Johan, dat doe je niet met een breekijzer. Dat is waar ik aan denk bij het woord "openbreken". Ik denk dat vrouwen schrikken als iemand met een breekijzer op hen afkomt, en het is niet duidelijk wat hij ermee wil gaan doen.
Ik merk dat ik vooral moeite heb met mijn club game.... In het dagelijks leven maak ik makkelijk contact, maar om echt in een club een groepje vrouwen open te breken valt me nooit mee.Maar beste Johan, dat doe je niet met een breekijzer. Dat is waar ik aan denk bij het woord "openbreken". Ik denk dat vrouwen schrikken als iemand met een breekijzer op hen afkomt, en het is niet duidelijk wat hij ermee wil gaan doen.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 1 mei 2012 om 01:21
@TO.ik ben ook enorm populair, al een jaar of vijftig nu. Ik kan mijn emotionele intelligentie inmiddels niet meer aan omdat ik zoveel wijsheden heb vergaard. Ik ben er uitgezakt en afgelebberd van maar nog steeds enorm populair, dat snap jij denk ik wel toch?
Pas dus op! Je kan ook te intelligent overkomen worden hè?
Pas dus op! Je kan ook te intelligent overkomen worden hè?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 1 mei 2012 om 01:21
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 00:21:
;@Donkey: ik wil nog beter worden, omdat het voor mij de ultieme test van mijn emotionele intelligentie is.
Als je vrouwen kunt versieren, kun je alles.
Ik wil deze als motto!
;@Donkey: ik wil nog beter worden, omdat het voor mij de ultieme test van mijn emotionele intelligentie is.
Als je vrouwen kunt versieren, kun je alles.
Ik wil deze als motto!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 1 mei 2012 om 01:39
Wat is er negatief aan pindakaas?
Maar afijn.
Voor het opkrikken van je emotionele intelligentie (pindakaas smeren is toch meer een uiterlijk iets), zal ik je informatie geven uit het groepje vrouwen in de club.
Een vrouw wordt doorgaans alleen versiert wanneer ZIJ het toelaat. De balts van de man kan vermakelijk zijn. Maar wanneer ze zich in een groep bevind, is ze bezig met de processen in de groep - haar vriendinnen dus. De baltsende manis dan opeens rete-irritant.
De geur van pindakaas schijnt die irritatie te verzachten. Daarom is insmeren met pindakaas het devies.
Maar afijn.
Voor het opkrikken van je emotionele intelligentie (pindakaas smeren is toch meer een uiterlijk iets), zal ik je informatie geven uit het groepje vrouwen in de club.
Een vrouw wordt doorgaans alleen versiert wanneer ZIJ het toelaat. De balts van de man kan vermakelijk zijn. Maar wanneer ze zich in een groep bevind, is ze bezig met de processen in de groep - haar vriendinnen dus. De baltsende manis dan opeens rete-irritant.
De geur van pindakaas schijnt die irritatie te verzachten. Daarom is insmeren met pindakaas het devies.
dinsdag 1 mei 2012 om 10:00
Een bekend probleem is hoe je, wanneer een meisje uit is met vriendinnen, je haar isoleert en meeneemt naar ene afgelegen bankje. Wanneer haar vriendinnen erbij zijn is het namelijk onmogelijk om haar te zoenen en/of oneerbare voorstellen te doen.
Iemand tips hoe je haar het best kunt isoleren?
Iemand tips hoe je haar het best kunt isoleren?
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
dinsdag 1 mei 2012 om 10:15
dinsdag 1 mei 2012 om 10:33
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 10:00:
Een bekend probleem is hoe je, wanneer een meisje uit is met vriendinnen, je haar isoleert en meeneemt naar ene afgelegen bankje.Dat is geen probleem; dat is de oplossing voor het probleem, namelijk het probleem van opdringerige mannetjes die zichzelf god's gift to women vinden.
Een bekend probleem is hoe je, wanneer een meisje uit is met vriendinnen, je haar isoleert en meeneemt naar ene afgelegen bankje.Dat is geen probleem; dat is de oplossing voor het probleem, namelijk het probleem van opdringerige mannetjes die zichzelf god's gift to women vinden.