versiertips

30-04-2012 23:55 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik erg populair ben bij vrouwen, zou ik graag nog beter worden in de kunst van het verleiden. Ik kan advies inwinnen bij mijn mannelijke vrienden, maar nog liever hoor ik van vrouwen waar ze gevoelig voor zijn, waar ze zich begeven, wat ze aantrekkelijk vinden in een man, etc.

Ook mannen zijn zeer welkom om tips te delen!
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 10:27:

Sneue acties? Het is sneu dat ik veel vrouwen in mijn bed wil?Ja, dat is best sneu. Hou je het ook bij in een boekje of een scorelijst? Met wie je wat hebt gedaan op welke avond en zo?
Zoveel mogelijk verschillende vrouwen in je bed willen krijgen is inderdaad sneu. En al helemaal als je uit ’79 komt. Ik vind een man die alleen maar veel verschillende ONS’s heeft gehad ook verre van aantrekkelijk. De beste en spannendste seks heb je namelijk toch met een partner die je langer kent dan een avondje.
Ielllll nou wil het ventje, een meisje isoleren...
Johan is een troll, Johan is een trol....
Yvonjaspers, dat dacht ik dus ook..
Ik denk niet eens dat Johan een trol is, maar dat hij een sneue kerel is, die graag door zijn vrienden op zijn schouder geklopt wordt, omdat hij weer een meisje zijn bed in heeft geluld. Hij geeft hier echter een intellectuele draai aan, namelijk het verhogen van zijn emotionele intelligentie.

Helaas blijkt uit zijn motieven (zo veel mogelijk scoren, om daarmee het alfamannetje te worden in de groep jongen die hij zijn vrienden noemt), dat zijn EQ erg laag ligt.

Beetje jammer Johan, vooral op jouw leeftijd. Straks sta jij nog in je eentje in de kroeg/club, een beetje meisjes te scoren, terwijl al je vrienden naar huis gaan, omdat ze liever bij hun vriendin zitten. Die ze hebben gekregen, omdat ze in hun verleden ervaring hebben opgedaan in het emotionele aspect van het krijgen van een relatie en daarmee een goede relatie kunnen onderhouden.

Je beperkt jouw skills tot het scoren, en dat is zeer onaantrekkelijk.
Ja het is bijzonder sneu dat je dan ook nog aan vrouwen gaat vragen hoe dat moet.

En mijn god, uit '79, heb je onder een steen gelegen de afgelopen 15 jaar?
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 00:21:

;@Donkey: ik wil nog beter worden, omdat het voor mij de ultieme test van mijn emotionele intelligentie is.

Als je vrouwen kunt versieren, kun je alles.

Grapjas.
Op mijn leeftijd???? Ik ben 32.... Dat is toch niet oud?
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
Een volwassen man die nog over 'populair zijn bij de vrouwen' praat en versiertips vraagt, valt bij mij toch echt onder de categorie Kneus met een hoofdletter K.
quote:booktrance schreef op 01 mei 2012 @ 10:11:

Ik begin hier toch een heel vervelend beeld bij te krijgen. Ik vind "isoleren" in deze context ook een raar woord. De eerste keer dat ik dat woord tegenkom bij pogingen om een vrouw te versieren.
World of Warcraft: Legion
@Hans: dan heb je nooit een pua-programma gevolgd.... Zonder isoleren is er geen close mogelijk.
quote:yvonjaspers schreef op 01 mei 2012 @ 10:38:

Ach jee, johan is de nieuwe martin? Martin is van 81, Johan is van 79, dus 2 jaar ouder. Althans als die getallen hun geboortejaar voorstellen,
Hoe makkelijk is het om wat anders in te tikken.

We hebben hier een knopje voor, 4e van rechts.
Ik weet niet hoe het komt maar dor dit topic krijg ik spontaan trek in een broodje pindakaas, broodje tonijnsalade met een bosuitje, of een lekker broodje filet american. Zakje chips erbij ja dat lijkt mij wel wat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hier ook al? Heb geen flauw idee wie Martin is, maar kennelijk heeft hij heel wat losgemaakt...
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 10:38:

@Madille: ik snap 'm niet?Wat snap je niet?
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 12:31:

Op mijn leeftijd???? Ik ben 32.... Dat is toch niet oud?Ok, I agree: trol.
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 12:41:

Hier ook al? Heb geen flauw idee wie Martin is, maar kennelijk heeft hij heel wat losgemaakt...Ok, I agree, again! Het is Martin. Alleen hij kan van zichzelf zeggen dat hij wat heeft losgemaakt (en dan bedoelt hij niet eens dat steekje in zijn hoofd).
*hamert bordje in de grond*

quote:charlottew88 schreef op 01 mei 2012 @ 12:40:

Ik weet niet hoe het komt maar dor dit topic krijg ik spontaan trek in een broodje pindakaas, broodje tonijnsalade met een bosuitje, of een lekker broodje filet american. Zakje chips erbij ja dat lijkt mij wel wat.Zou het door de kleur van mijn berichtjes komen? Ik ben door Koninginnedag gisteren en de komende Bevrijdingsdag in een oranjestemming. Dus heb ik oranje verf gepakt om mijn berichtjes van een leuk kleurtje te voorzien.
quote:hans66 schreef op 01 mei 2012 @ 12:51:

[...]

Zou het door de kleur van mijn berichtjes komen? Ik ben door Koninginnedag gisteren en de komende Bevrijdingsdag in een oranjestemming. Dus heb ik oranje verf gepakt om mijn berichtjes van een leuk kleurtje te voorzien. Leuk Lekker vrolijk!
Pua's zijn over het algemeen losers. Ook van die sneue types die meteen naar je opkijken als ze zien dat je met vrouwen om kan gaan en je dan advies vragen en tips. Ik erger me er kapot aan; dat geforceerde gedoe.

En Johan/Martin; misschien is een zelfmoordforum met tips en advies meer iets voor jou :-)
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 12:41:

Hier ook al? Heb geen flauw idee wie Martin is, maar kennelijk heeft hij heel wat losgemaakt...Ja, dat is de intellectuele nummer 1 van het forum, zeg maar de meest invloedrijke forummer aller tijden. Helaas is hij al een tijdje niet meer gesignaleerd. Zonde. We leerden zo ontzettend veel van hem.
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 00:13:

Ik merk dat ik vooral moeite heb met mijn club game.... In het dagelijks leven maak ik makkelijk contact, maar om echt in een club een groepje vrouwen open te breken valt me nooit mee.nee, dat lukt je op het Viva forum ook niet zo goed Martin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven