Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 26 april 2012 om 18:24
donderdag 26 april 2012 om 18:26
quote:flowerpower82 schreef op 26 april 2012 @ 18:24:
Bedankt voor het meedenken! Ik ben het er mee eens dat twee een-letter namen niet zo lekker klinkt. Maar weet alleen maar leuke korte namen.
We vernoemen naar roelof, dus dat voor een tweede naam is ook nog een optie. Ik vind dat alleen zo'n degelijke naam!
Lastig hoor...
Vind je Rolf te ver van Roelof af, qua vernoemen?
Of Roeland?
Bedankt voor het meedenken! Ik ben het er mee eens dat twee een-letter namen niet zo lekker klinkt. Maar weet alleen maar leuke korte namen.
We vernoemen naar roelof, dus dat voor een tweede naam is ook nog een optie. Ik vind dat alleen zo'n degelijke naam!
Lastig hoor...
Vind je Rolf te ver van Roelof af, qua vernoemen?
Of Roeland?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 27 april 2012 om 10:53
Roel is leuk! Maar snap inderdaad je dilemma, dat twee korte namen niet zo lekker bekt. Misschien idd dan toch Roelof of Roeland? Je gebruikt die naam toch niet echt.
Siep Roelof
Sam Roelof
Mats Roelof
Thijn Roelof
Bas Roelof
Tom Roelof
Niek Roelof
Of:
Timo Roel
Fedde Roel
Jonthe Roel
Tibbe Roel
Yannick Roel
Joas/z Roel
Siep Roelof
Sam Roelof
Mats Roelof
Thijn Roelof
Bas Roelof
Tom Roelof
Niek Roelof
Of:
Timo Roel
Fedde Roel
Jonthe Roel
Tibbe Roel
Yannick Roel
Joas/z Roel

zaterdag 28 april 2012 om 22:06
Wie helpt mij. We hebben eindelijk een jongensnaam, maar ik twijfel toch nog een beetje (misschien zijn het gewoon de hormonen, maar toch..) Ik houd van aparte namen, en deze is wel apart, maar klinkt toch best gewoontjes..
Wat vinden jullie van Dies?
Namen die ik nog meer leuk vind, maar die het om een of andere reden niet worden zijn:
Otis
Ole
Fedde
Midas
Kobe
Sverre
Melle
Bedankt voor het meedenken!
Wat vinden jullie van Dies?
Namen die ik nog meer leuk vind, maar die het om een of andere reden niet worden zijn:
Otis
Ole
Fedde
Midas
Kobe
Sverre
Melle
Bedankt voor het meedenken!
zaterdag 28 april 2012 om 22:21
Queensday81: ik vind Dies niet zo...Ties is dan leuker. Maar dat is mijn smaak.
Dat zou voor jou niet belangrijk moeten zijn.
Verder vind ik
Dies, kobe en ole in dezelfde categorie vallen.
Maar de andere namen vind ik veel minder 'hollands'.
Ik hou meer van fedde, otis, sverre en melle.
Maar wel n heel gevarieerd lijstje dus.
In t rijtje Melle vind ik Kian en Milan passen.
In t rijtje Dies: Tijs, Joep, Deen, Aede(ijde).
Wat vind je van Hedde?
Misschien kan je er nog wat mee.
Dat zou voor jou niet belangrijk moeten zijn.
Verder vind ik
Dies, kobe en ole in dezelfde categorie vallen.
Maar de andere namen vind ik veel minder 'hollands'.
Ik hou meer van fedde, otis, sverre en melle.
Maar wel n heel gevarieerd lijstje dus.
In t rijtje Melle vind ik Kian en Milan passen.
In t rijtje Dies: Tijs, Joep, Deen, Aede(ijde).
Wat vind je van Hedde?
Misschien kan je er nog wat mee.
zondag 29 april 2012 om 00:11
zondag 29 april 2012 om 00:55
quote:priempje schreef op 29 april 2012 @ 00:11:
Hoi hoi ik zoek een naam die bij Nikolai past....wie helpt me ben eigenlijk al 4 jaar aan het kijken en ben 1 naam tegen gekomen die ik in ieder geval wat vind: Sevastian
Namen zoals kian, luca, thijmen, thygo enz past niet in mijn straatje...
Andrey
Petya
Saveli
Valentin
Yerik
Arkadiy
Isodor
Kazimir
Lyov
Pavel
Fabiyan
Konstantin
Hoi hoi ik zoek een naam die bij Nikolai past....wie helpt me ben eigenlijk al 4 jaar aan het kijken en ben 1 naam tegen gekomen die ik in ieder geval wat vind: Sevastian
Namen zoals kian, luca, thijmen, thygo enz past niet in mijn straatje...
Andrey
Petya
Saveli
Valentin
Yerik
Arkadiy
Isodor
Kazimir
Lyov
Pavel
Fabiyan
Konstantin
“Don’t look back – you’re not going that way.”

maandag 30 april 2012 om 10:49
@ Pink: wat vind je evtl nog van:
Diaz, Manu, Boas, Mauro, Ferron
@ flowerpower82, ik vind Joep heel leuk. Zou dan wel bij tweede naam voor Roelof gaan. Maar aan de andere kant zul je die namen amper samen uit spreken, dus Joep Roel kan natuurlijk desnoods ook gewoon echt prima!
@queensday81: Ik vind Otis en Fedde heel erg leuk!
Diem vind ik wat minder, maar komt omdat ik dan direct aan de plaats Diemen denk. Dan vind ik Diek, Ties of Siem mooier. En wat vind je anders van: Fender, Revi, Espen of Ferre
Diaz, Manu, Boas, Mauro, Ferron
@ flowerpower82, ik vind Joep heel leuk. Zou dan wel bij tweede naam voor Roelof gaan. Maar aan de andere kant zul je die namen amper samen uit spreken, dus Joep Roel kan natuurlijk desnoods ook gewoon echt prima!
@queensday81: Ik vind Otis en Fedde heel erg leuk!
Diem vind ik wat minder, maar komt omdat ik dan direct aan de plaats Diemen denk. Dan vind ik Diek, Ties of Siem mooier. En wat vind je anders van: Fender, Revi, Espen of Ferre
anoniem_63efe74ee91c1 wijzigde dit bericht op 30-04-2012 11:13
Reden: toevoeging flower en queensday
Reden: toevoeging flower en queensday
% gewijzigd

maandag 30 april 2012 om 11:12
@ priempje ik vind Sevastian er mooi bijpassen!
Voor degeen die 8 weken geleden allemaal actief voor mij hebben meegezocht, wilde ik even laten weten dat man en ik inmiddels twee namen hebben die we allebei zo leuk vinden dat we het jammer vinden dat we maar 1 jongetje krijgen Het wordt hier Lennox of Ilay.
Twee totaal verschillende namen en toch hebben we (nog) geen voorkeur voor de een of de ander, dus lastig om de knoop door te hakken. Omdat we niet in Nederland wonen, maar de kans wel groot is dat dit binnen een paar jaar weer het geval is, ben ik toch nog wel even nieuwsgierig wat jullie associatie bij deze namen is (hard, lief, stoer, vrouwelijk, aso etc.), anderen zien vaak toch weer andere (praktische) dingen en wij zien de namen sowiso niet meer objectief
Voor degeen die 8 weken geleden allemaal actief voor mij hebben meegezocht, wilde ik even laten weten dat man en ik inmiddels twee namen hebben die we allebei zo leuk vinden dat we het jammer vinden dat we maar 1 jongetje krijgen Het wordt hier Lennox of Ilay.
Twee totaal verschillende namen en toch hebben we (nog) geen voorkeur voor de een of de ander, dus lastig om de knoop door te hakken. Omdat we niet in Nederland wonen, maar de kans wel groot is dat dit binnen een paar jaar weer het geval is, ben ik toch nog wel even nieuwsgierig wat jullie associatie bij deze namen is (hard, lief, stoer, vrouwelijk, aso etc.), anderen zien vaak toch weer andere (praktische) dingen en wij zien de namen sowiso niet meer objectief