versiertips
maandag 30 april 2012 om 23:55
Hoewel ik erg populair ben bij vrouwen, zou ik graag nog beter worden in de kunst van het verleiden. Ik kan advies inwinnen bij mijn mannelijke vrienden, maar nog liever hoor ik van vrouwen waar ze gevoelig voor zijn, waar ze zich begeven, wat ze aantrekkelijk vinden in een man, etc.
Ook mannen zijn zeer welkom om tips te delen!
Ook mannen zijn zeer welkom om tips te delen!
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
dinsdag 1 mei 2012 om 10:48
Zoveel mogelijk verschillende vrouwen in je bed willen krijgen is inderdaad sneu. En al helemaal als je uit ’79 komt. Ik vind een man die alleen maar veel verschillende ONS’s heeft gehad ook verre van aantrekkelijk. De beste en spannendste seks heb je namelijk toch met een partner die je langer kent dan een avondje.
dinsdag 1 mei 2012 om 10:58
Ik denk niet eens dat Johan een trol is, maar dat hij een sneue kerel is, die graag door zijn vrienden op zijn schouder geklopt wordt, omdat hij weer een meisje zijn bed in heeft geluld. Hij geeft hier echter een intellectuele draai aan, namelijk het verhogen van zijn emotionele intelligentie.
Helaas blijkt uit zijn motieven (zo veel mogelijk scoren, om daarmee het alfamannetje te worden in de groep jongen die hij zijn vrienden noemt), dat zijn EQ erg laag ligt.
Beetje jammer Johan, vooral op jouw leeftijd. Straks sta jij nog in je eentje in de kroeg/club, een beetje meisjes te scoren, terwijl al je vrienden naar huis gaan, omdat ze liever bij hun vriendin zitten. Die ze hebben gekregen, omdat ze in hun verleden ervaring hebben opgedaan in het emotionele aspect van het krijgen van een relatie en daarmee een goede relatie kunnen onderhouden.
Je beperkt jouw skills tot het scoren, en dat is zeer onaantrekkelijk.
Helaas blijkt uit zijn motieven (zo veel mogelijk scoren, om daarmee het alfamannetje te worden in de groep jongen die hij zijn vrienden noemt), dat zijn EQ erg laag ligt.
Beetje jammer Johan, vooral op jouw leeftijd. Straks sta jij nog in je eentje in de kroeg/club, een beetje meisjes te scoren, terwijl al je vrienden naar huis gaan, omdat ze liever bij hun vriendin zitten. Die ze hebben gekregen, omdat ze in hun verleden ervaring hebben opgedaan in het emotionele aspect van het krijgen van een relatie en daarmee een goede relatie kunnen onderhouden.
Je beperkt jouw skills tot het scoren, en dat is zeer onaantrekkelijk.
dinsdag 1 mei 2012 om 12:35
dinsdag 1 mei 2012 om 12:40
Ik weet niet hoe het komt maar dor dit topic krijg ik spontaan trek in een broodje pindakaas, broodje tonijnsalade met een bosuitje, of een lekker broodje filet american. Zakje chips erbij ja dat lijkt mij wel wat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 1 mei 2012 om 12:45
dinsdag 1 mei 2012 om 12:51
quote:charlottew88 schreef op 01 mei 2012 @ 12:40:
Ik weet niet hoe het komt maar dor dit topic krijg ik spontaan trek in een broodje pindakaas, broodje tonijnsalade met een bosuitje, of een lekker broodje filet american. Zakje chips erbij ja dat lijkt mij wel wat.Zou het door de kleur van mijn berichtjes komen? Ik ben door Koninginnedag gisteren en de komende Bevrijdingsdag in een oranjestemming. Dus heb ik oranje verf gepakt om mijn berichtjes van een leuk kleurtje te voorzien.
Ik weet niet hoe het komt maar dor dit topic krijg ik spontaan trek in een broodje pindakaas, broodje tonijnsalade met een bosuitje, of een lekker broodje filet american. Zakje chips erbij ja dat lijkt mij wel wat.Zou het door de kleur van mijn berichtjes komen? Ik ben door Koninginnedag gisteren en de komende Bevrijdingsdag in een oranjestemming. Dus heb ik oranje verf gepakt om mijn berichtjes van een leuk kleurtje te voorzien.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 1 mei 2012 om 12:52
dinsdag 1 mei 2012 om 12:53
Pua's zijn over het algemeen losers. Ook van die sneue types die meteen naar je opkijken als ze zien dat je met vrouwen om kan gaan en je dan advies vragen en tips. Ik erger me er kapot aan; dat geforceerde gedoe.
En Johan/Martin; misschien is een zelfmoordforum met tips en advies meer iets voor jou
En Johan/Martin; misschien is een zelfmoordforum met tips en advies meer iets voor jou
dinsdag 1 mei 2012 om 12:55
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 12:41:
Hier ook al? Heb geen flauw idee wie Martin is, maar kennelijk heeft hij heel wat losgemaakt...Ja, dat is de intellectuele nummer 1 van het forum, zeg maar de meest invloedrijke forummer aller tijden. Helaas is hij al een tijdje niet meer gesignaleerd. Zonde. We leerden zo ontzettend veel van hem.
Hier ook al? Heb geen flauw idee wie Martin is, maar kennelijk heeft hij heel wat losgemaakt...Ja, dat is de intellectuele nummer 1 van het forum, zeg maar de meest invloedrijke forummer aller tijden. Helaas is hij al een tijdje niet meer gesignaleerd. Zonde. We leerden zo ontzettend veel van hem.
dinsdag 1 mei 2012 om 12:56