December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Probeer haar eens te verschonen als ze staat. Jij op een krukje erbij, even oefenen en het gaat super! Alleen poepluiers gaan lastiger..
Mainecoon: Ik heb twee verse maskers gekregen vandaag en ik heb natuurlijk ook weer wat gekocht bij de Lush...

Ik herkende trouwens vandaag iemand in de winkel van het Lush forum. Vond het best knap van mezelf. Er zijn ook klanten die iets meebrengen voor het personeel om de een of andere reden. Vind het wel heel bijzonder eigenlijk. Vorige week kwam iemand cake brengen en vandaag waren er bonbons.

Yora kan ook zo ontzettend moeilijk doen met verschonen. Misschien helpt het om een paar kleine speeltjes in de buurt te hebben iets met geluid ofzo? Dan heb je elke keer iets anders om te geven. Of een doosje rozijntjes tijdens het verschonen?

Of een liedje zingen?? Dat is het nu helemaal bij Yora. Dat stomme Ploplied (met dank aan de oppas) vind Yora nu helemaal geweldig is het hier meteen stil.

Nurse: Mooie foto's weer hoor. Ik ben wel een beetje jaloers op die ruiiiimte. Misschien moet ik ook maar eens denken aan verhuizen.

En ehm ik weet het niet echt meer....

Yora heeft een nieuw speelgoedje met stokjes en balletjes met magneetjes. En ik heb een boekje gekocht om zelf muziekintrumentjes in elkaar te knutselen. Vond het zo schattig!!

Ik heb trouwens nog niet echt een mooi fotoalbum van Yora maar ik heb zo'n berg foto's. Ik weet niets eens meer waar te beginnen... Iemand nog leuke tips ofzo?

Mette: Zei ik vorige keer nog hoe geweeeelidiiiig die Dream Cream was en nu heeft Yora rode billen. Maar mn douche blokje is dan ook op Hopelijk gaat het beter met Nova dr ogen. En ook best een eng verhaal van je zwager(?)

Vandaag was Yora al om 8 uur wakker en ik wilde eigenlijk nog even blijven liggen. Ik had Yora dus uit bed gelaten zodat ze alvast een beetje kon gaan spelen maar daar had ze geen zin in. Stond naast het bed mamamamamamama. Ik ging er toen toch maar half uit en Yora draait zich om en gaat spelen. Mutsje.

Mijn moeder gaat dinsdag naar het ziekenhuis want ze krijgt een nieuwe heup. Ben dan ook zo blij dat ik een hele goede oppas heb.

Yora en dr nieuwe oppasboekje.

Mette daar zat ik ook aan te denken maar ik kon me niet voorstellen dat ik dan die luier goed krijg. Ik doe al wel zoveel mogelijk terwijl zij staat anders is het helemaal geen doen.

Yora jou baantje klinkt echt super leuk! Enige nadeel voor mij zou zijn dat ik er waarschijnlijk meer zou uitgeven dan ik zou verdienen hahaha. En speeltjes enzo dat deden we al maar helpt nu dus echt niet meer heb al vanalles geprobeerd op dat gebied. Rozijntjes of een liedje zou ik nog kunnen proberen ja. Sterkte met je moeder hopelijk knapt ze snel weer op na de operatie.

Thanks voor het meedenken alvast dames! Ik ga maar eens slapen Den die ligt er al in.
even een teken van leven.. Erg druk, morgen is Renske jarig en de voorbereidingen zijn klaar..

En heel zielig, Casper heeft een blauw oog.. wilde hem al met zonnebril naar het dagverblijf sturen.. Hij klautert overal op enz.. En waarbij gebeurd het. Tegen de eerste tree van de trap. Hij draait en wil gelijk om hoog en komt zo met zijn oog tegen de trap. eerst zat er alleen een bultje.. En de volgende ochtend blauw, en nu geel, groen, paars... Hij heeft nergens last van, maar het ziet er erg zielig uit op alle foto's

Yora.. Ik las vorige week (of de week ervoor alweer) een artikel in de volkskrant over de rol van biologische vaders (bv niet anonieme spermadonoren), ik schrok er wel van.. Misschien kan je er via internet nog aankomen..

Verder veel beterschap voor de zieke kinderen en alle gewrichtsklachten hier.. Het zit allemaal niet mee..

Zo, ik ga nu lekker op de bank.. Mijmeren dat er 3 jaar geleden nog niets aan de hand was en over een uurtje ik wat begon te voelen... En vanaf nu heb ik volgens mij meer tijd dus probeer ik het weer bij te houden..

sannie
Moge allemaal! Vrolijk pasen!

Yora: Eerst even jou, want jaaaaaaa dat oppasboekje is volgens mij door mij gemaakt!! Jajajaja! Leuk man! Ik kan het niet helemaal goed zien, maar ik herken de binnenkant met de Prinsessen. Heb je toevallig nog een foto van de voorkant, dan wete ik het zeker.

Rot dat je moeder een nieuwe heup moet. Ze zal vast nog niet zo oud zijn. Gaat ze na de operatie wel gewoon naar huis of moet ze ergens anders verpleegd worden?

En een tip voor het maken van een fotoalbum... tja gewoon beginnen! Het kost best een hoop tijd maar als 's avonds Yora slaapt, kun je er wel een paar uurtjes voor gaan zitten. Je kan ook een album laten maken bij de Hema ofzo. Best mooi, alleen wat duurder natuurlijk.

Mette: Heb je een paar weken geleden die foto van Manuel zijn uitslag na de BMR gezien? Lijkt het daarop? Het was natuurlijk een beetje twijfelachtig of het aan de BMR lag of dat het toch de zesde ziekte was. Je kan even terugzoeken naar die foto, een paar pagina's.

Wat een mooie foto van Noof. Ze staat helemaal te stralen!

Mainecoon: Een tip voor het verschonen. Dat kan bij ons ook rampzalig gaan, maar inmiddels snapt Manuel dat hij gewoon moet blijven liggen. Hij rolt wel regelmatig op zijn buik, maar ik blijf gewoon volhouden en hem op zijn rug leggen. Wat Mette zegt, om staand te verschonen kan natuurlijk ook, maar zelf vind ik dat echt heel lastig. Bij ons werkt afleiden nog steeds, alleen niet met de gebruikelijke speeltjes. We geven hem vaak iets wat hij interessanter vind, zoals een pakje zakdoekjes of het flesje vitamedruppels.

Sannie: Gefeliciteerd met de kleine Renske! Nou ja, 3 is best al heel groot eigenlijk. Wat sneu voor Casper dat blauw-groen-gele oog!

Nurse: Wat een heerlijke foto's weer! Het lijkt me zo geweldig voor die meiden om op te groeien met al die beestjes! Volgens mij zouden alle kindjes een complete kinderboerderij in de achtertiun moeten hebben!

Je vroeg nog hoe het met de kijkers was afgelopen. Had ik al verteld, maar ze gaan er niet mee door helaas. Wel jammer, maar hopelijk volgen er nu meer.

We zijn gistermiddag met zijn drietjes nog lekker wezen lunchen bij de brasserie aan de Kralingse Plas waar mijn vriendin bedrijfsleider is. Echt zo grappig met Manuel! Hij stal echt de show, zeker toen hij met die wiebelbeentjes door de zaak ging stappen hoorden we overal 'aaah' en 'wat een scheetje'... TROTS!

Jullie nog leuke paasplannen? Wij krijgen vanavond mijn zus + aanhang, mijn ouders en mijn opa te eten.
ff snel;

VROLIJK PASEN!!!

Ga zo naar m'n schoonouders; schoonmoeder is jarig.

Sannie; alvast gefeliciteerd met Renske!

xx
Vrolijke pasen iedereen!

Tinus helaas ben ik al door alle ongebruikelijke afleidings speeltjes heen gehobbeld hihihi. Hoewel het vanochtend wel weer ging redelijk. Toen vond ze dr babyfoon in enen toch wel weer interessant genoeg voor even (net lang genoeg om dr poepluier te doen) en toen ging ze weer zitten en doen. Maar met aankleden vind ik dat niet zo erg. Klinkt gezellig die lunch gister!

Mijn ouders en mijn broertje en zijn vriendin komen vanmiddag langs dus daar heb ik wel veel zin in en dan vanavond gaan Den en ik lekker gourmetten. Ik denk dat ik Davina maar een potje geef en dan vroeg in bed dan kunnen wij in alle rust genieten met z'n tweetjes hihihi. Gourmetten heeft Davina het geduld nog niet voor vrees ik. Dan zit ze de hele tijd "etuhn etuhn etuhn" hihihihihihi.
hai meiden

ook allemaal fijne pasen!

Yora ik heb toevallig van de week een fotoalbum bij de HEMA laten afdrukken. Is supermooi geworden was totaal wel 65 euro. Maar ik had ook de grootste en ik heb ook de omslag laten afdrukken met een foto. Het kan een stuk goedkoper daar.

Mainecoon bij ons gaat het luier verschonen redelijk. Hij wil gewoon liever niet liggen. Staand verschonen lukt mij niet hoor. Maar verder aankleden doe ik altijd zittend /staand. Ik geef Brian altijd een tube vaseline en met de dop kan hij wel 5 min bezig zijn dus in die tijd ben ik allang klaar. ook tenen tellen werkt hier goed.

Mette wat een superlieve foto zeg van Nova!

Nurse ook schattige foto's! Wat een geinig gezicht zoals Roxanne door de boerderie heen stapt.

Sannie gefeliciteerd met Renske dr verjaardag! En wat sneu van Casper zn blauwe oog. Gelukkig heeft hij er geen last van.

Paasplannen.. nou gister heb ik de voordeur aan de binnenkant geschilderd, zojuist nog een muurtje behangen (4 baantjes maar hoor) en zometeen nog de voordeur voor de 2e keer doen. Dan ziet alles er netjes uit voor de verkoop van het huis.

Dus ik heb lekker geklust en Peet is nu met Brian de eendjes voeren.

Verder gaan we vanmiddag even naar de Delftse hout. Als het weer goed blijft natuurlijk.

We zijn trouwens vandaag 6 jaar samen. Hahah we kregen gister nog bijna ruzie over of we nou 6 of 7 jaar samen waren. Erg he? Maar goed we zijn eruit 6 jaar dus.

Fijne paasdagen!!

We hebben nog niet echt plannen. H is mijn zus aan het halen, die blijft hier tot morgen. Vanavond gaan we gourmetten, maar verder zien we het nog wel.

Gisteren een gezellig dagje met allemaal bezoekjes gehad!

Daar zijn ze, tot later!

Marloes
Sannie: Ik werd nou niet bepaald gelukkiger van dat artikel, maar ik probeer me er ook niet meer te erg mee bezig te houden. Maar bedankt voor het artikel.

Zielig voor Casper een blauw oog maar gelukkig nergens last van zelf. Ben wel benieuwd naar een foto van jouw 'toegetakelde' kind. Yora is een paar dagen geleden ook gevallen bij de oppas. Tand door dr lip en heeeel veel bloed. Thuis was het nog een keer gaan bloeden maar ze leek er verder niet veel last van te hebben.

GEFELICITEERD met Renske!!!

Mainecoon: mijn baantje is natuurlijk ook hardstikke leuk. En de personeelskorting is ook erg leuk.

Tinus: Het zou wel heel leuk zijn als jij dit boekje hebt gemaakt. Ik vond het zelf eigenlijk niet zo leuk zo'n Disneyboekje maar ik was al een tijdje op zoek naar zoiets.En lang leve het kaftpapier. Maar als jij het gemaakt hebt is het natuurlijk weer wat leuker. Maar de voorkant:

Oude foto van Yora gevonden bij mn zusje:

Yora dr nieuwe speeltje (we zaten te wachten op taxi oma)

Yora zelf op de bank geklommen met dr appeltje:

Niet helemaal de bedoeling:

Davina en Yora:

Duidelijk toch dat ik altijd keurig woon

Zo Nurse ook even een berg foto's

Mette inderdaad een leuke foto van Nova!!
Nou Justin heeft ineens koorts, dus ik zit noodgedwongen thuis...

Mooi tijd om even te reageren:

Tinus, fijn dat het weer beter gaat met je vriendin!

Wel moeilijk om op je kamer te moeten blijven als je een draaikont bent!

Mette, het worden echt boeffies he nu!

Wat een mooie foto zeg!

Ik weet zo snel niet wat ik van die vlekjes zou moeten maken...

Hoe is het met haar oogjes?

Nurse, wat een leuke foto's van je meiden, zit Yasmine nou al rechtop in de wagen!?

maincoon, hier word het ook steeds een groter gevecht dat verschonen, ik probeer haar toch af te leiden, de ene keer met beter resultaat dan de ander.

Yora, leuk dat je het naar je zin hebt bij Lush!

Bij de hema hebben ze fotoalbums waar je steeds 3 foto's onder elkaar kunt inschuiven en waar je ook nog wat bij kunt schrijven, scheelt in iedergeval weer plakwerk!

En eh Yora AL om 8:00 wakker, tot hoe laat slaapt ze normaal dan?? Ik hoop dat je moeder snel weer op de been is!

Leuke foto's!

Sannie, gefeliciteerd met Renske!!

Wat sneu een blauw oog van Casper!

Oef, gefeliciteerd met jullie 6 jarig samen zijn!

Eens kijken wat ik nu zal gaan doen, want heb Justin net als een zielig hoopje met paracetamol z'n bed ingeschoevn...H en zua en Amber zijn naar een autopaasshow...vanmiddag gaan we even bij het Nieuwe huisje gluren hoe het er leeg uit ziet! Ben benieuwd!

Marloes
ach wat sneu marloes dat Justin opeens ziek is.

Hoe zag je nieuwe huis eruit? Moet er eigenlijk veel aan gebeuren?

Yora leuke foto's weer. Dat speelgoed met die magnetische staafjes heeft Brian ook. Hij plakt ze regelmatig aan de verwarming en ook kun je die dingen heel leuk in de convectorput laten verdwijnen.

Ik ben klaar met klussen voor vandaag .Heerlijk eens een dag met omgedraaide rolverdeling. Peet was braaf aan de stofzuig enzo.
Yora: Jaaaaaa! Die is van mij! Haha! Wij maken zooooveel van dit soort producten per jaar, maar ik blijf het leuk vinden als ik een bekende zie met iets wat van ons bedrijf komt. Laatst kreeg ik van iemand een kaartje die ik zelf had gemaakt.

Zelf hou ik helemaal niet zo van al die figuurtjes, maar wat ik wel leuk vind zijn dingen met de tekeningen van Fiep Westendorp, daar heb ik het oppasboekje van.

Leuke foto's verder! Ik was even vergeten dat Mainecoon was langs geweest, dus ik zat even verbaasd te kijken wat Davina bij jou in de huiskamer deed, haha.

Marloes: Hè jammer, dat Justin nou weer ziek is. Mijn zus zou ook langskomen met haar vriend en zoontje, maar ze heeft de mannen thuis gelaten want zoon had ook koorts.

Mette: Had je nog teruggezocht naar de foto van de vlekjes bij Manuel? Of heeft Nova iets heel anders?

Jp is al naar bed!!
Hier nog foto's van een Manuel op slooptoer.

Ik zet ook nog even een foto op HM.
Hoi meiden,

Leuke foto's Yora!

O ja Sannie, ik vergeet het steeds te vragen, maar had jij een stukje in een blad geschreven?

Marloes; och, wat sneu, hoe is het nu met hem?

Tinus; Fiep rules! Ik vind de tekeningen ook zo leuk!

Het zijn toch andere vlekjes, had nl al daarvoor de foto's teruggekeken, maar vergeten op te schrijven hier!

Maar denk toch dat het een soort eczeem is hoor, het is alweer minder vurig.

Gister gezellige dag gehad; eerst naar m'n schoonouders, en daarna naar mijn ouders waar Noof en Tess paaseitjes mochten zoeken in de tuin :-).

Daarna lekker gegourmet met z'n allen.

Vandaag naar een verjaardag van vrienden, gezellig alle kindjes komen mee, dus Noof kan weer lekker d'r gang gaan.

xx
ja mette, goed gelezen...

heerlijke verjaardag gehad gister, en nu lekker spelen met het speelgoed.. Casper is helemaal gek met de strijkbout/strijkplank die Renske heeft gekregen.. En 's avonds, we zaten nog wat na te tafelen en de kinderen waren het al zat. Renske zat met haar nichtje op de bank voor de tv en Casper lag er op zijn buik voor, met z'n allen naar de musical van nijntje te kijken.. Heerlijk Zo lief...

foto's komen waarschijnlijk vanavond.. zit nu beneden en de foto's staan boven op de computer en ben te lui om daar de computer aan te gaan zetten...

Renske zit naast me, en nu mag ik alleen nog maar naar het oppasboekje van Yora kijken.. En Renske zet haar liefst blik op: mag ik echt nog even princessen zien... Of het genetisch is ingebouwd weet ik niet, maar die zijn bij Renske helemaal favourite.. Dus moeders van meiden, wacht maar af...

groetjes sannie
Een beetje laat, maar toch, Vrolijk Wit Pasen.

Boyd heeft vorige week zijn eigen schaduw ontdekt. Hij zat op mijn schoot en was met zijn hoofd aan het schudden. Ik dacht dat het wel weer een of ander nieuw ding van hem was, maar ik keek naar waar hij heen keek. En toen zag ik zijn schaduw en hij begreep dus dat dat van hem was. Ik deed zijn handje erbij en dat snapte hij ook meteen. Lief lief!

En als ik een liedje van een kinderprogramma zing (sesamstraat, piet piraat, teletubbies, zandkasteel) dan draait hij zich ineens om naar de televisie met het idee dat het op tv is. Knappe knul.

Oef

Misschien duurt het nog wel 3 jaar voordat Brian de waterpokken heeft, dan is de houdbaarheidsdatum van de medicijnen ook al over datum.

En Bepanthencreme tegen de jeuk? Helpt goed bij een rode huid (en tepelkloven)

Mette

Snelle Nova met praten hoor. Knappe meid. Ben je bij Photo Bell geweest in Deen?

Nurse

Wat heb je toch een 2 mooie meiden.

Luierverschonen

Ik ken het gevecht maar al te goed bij het luierverschonen. Gelukkig niet met elke verschoning, maar best wel regelmatig. Ik doe beneden al zijn schoenen en broek uit. En het rompertje los als hij nog aan het spelen is. En dan verschoon ik op zijn speelkleed zijn luier. De manier is even nieuw op dit moment voor hem en dan blijft hij dus nog liggen. En het is ook makkelijker voor mij, want bij de commode is het toch hoger voor me en ik ben klein van stuk. En op zijn speelkleed liggen meer speeltjes waardoor hij afgeleid is.

Als hij poepluier heeft, dan doe ik het wel boven in zijn kamer. Ik laat hem eerst even rondhobbelen op de commode en probeer hem dan te laten liggen. Het scheelt al als hij in de breedte ligt (dus met zijn hoofd links van mij), want voorheen had ik hem in de lengte liggen (hoofdje boven).

Tja en als het niet lukt, dan laat ik hem gewoon zijn gang maar gaan in blote kont (zonder poep natuurlijk) en probeer ik het daarna nog maar eens. En ik probeer het ook wel eens als hij staat om de luier om te doen. Dat lukt ook wel redelijk.

En als je iets van een koekje in haar handen geeft? Of haar zelf iets laat pakken wat op de commode ligt? Boyd is altijd erg geinteresseerd in de tube creme en die laat ik hem dan zelf pakken en dan gaat hij liggen en ermee spelen/sabbelen. Tandenborstel is ook altijd wel favoriet.

Yora

Je schreef: vandaag was Yora al om 8 uur wakker. Meid, wat een zaligheid! Bij ons is het nog steevast 6 uur hoor. Maar dan geef ik hem pap en laat hem even beneden spelen en na een uur gooi ik hem weer in bed en ga zelf ook weer slapen (behalve als ik moet werken).

Tinus

Wat leuk dat jij Yora's oppasboekje hebt gemaakt.
Hallo!

Nou, we hebben een retedruk weekend achter de rug, wel super gezellig en man ow man, wat hebben we toch zalig makkelijke meiden.

Morgen begint het normale leventje hier weer (M. heeft een lang wknd vrij gehad) dus morgenmiddag ga ik weer op iedereen reageren.

Voor nu laat ik t dr eventjes bij...

Enne, ik weet niet wie het vroeg maar Yasmine zit in dr autostoeltje in de duowagen, we gingen de auto ophalen die de nacht bij het cafe in het dorp hier verder op was blijven staan dus het autostoeltje moest mee, dan maar zo..

Nou, ik ga eventjes met mn kleinste meisje knuffelen.

Tot morgen!

xx
Hey allemaal, hier weer een drukke tijd achter de rug (en voor de boeg).

Nichtje is dinsdag bevallen mbv keizersnede, zij mocht zaterdag naar huis maar dochtertje moet nog blijven, drinkt nog niet goed genoeg, hopelijk, mag zij morgen naar huis... Ik hoop het wel voor nichtje!

Naam vermeld ik binnenkort wel op hangmoeders.

Oh, vriendlief belt net, hij is bijna thuis, we gaan zo weg want Joeri heeft bij zijn ouders geslapen omdat we alletwee moesten werken vandaag...hopelijk van de week meer tijd!

Dikke knuffels!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Knorretje gefeliciteerd met je achternichtje!!

Hier hou ik het eventjes bij ben erg moe heb vandaag de keuken gesopt. Merk wel dat mijn energie level niet helemaal is wat het zijn moet. Maar ja ik heb toch maar mooi mijn keuken gedaan hihihi. Mijn ouders waren vanmiddag even langs gekomen en hebben op Davina gelet zodat ik de klus even gemakkelijk af kon maken.
Oef, met name schilder en behangwerk dus dat valt wel mee.

En we laten het meeste doen dit keer dus dan moet het als het goed is helemaal goed komen.

Het leek leeg nu op de een of andere manier wel wat kleiner dan toen het nog ingericht was, maar dat was natuurlijk alleen van buiten af, want helaas konden we nog niet naar binnen....

Tinus, lijkt me ook wel heel leuk hoor om je eigen creaties steeds weer tegen te komen!

leuke foto's!

Sannie, klinkt als een gezellige dag gisteren!

Nurse, ik had het gevraagd van de wagen, maar dat verklaard een hoop! slim bedacht!

Knorretje, leuk dat je nichtje bevallen is, jammer dat haar meisje nog niet mee mocht naar huis...hopelijk heeft ze het eten snel door...

Wij hebben ook wel een gezellige dag gehad, alleen bij Justin is er geen pijl op te trekken, het ene moment heeft hij alle energie van de wereld en dan stort hij ook weer helemaal in...net ook weer rillend in z'n bedje gestopt....

Marloes
*piept neus om de hoek*

Hier alles goed met ons. Kaya is naar het cb geweest. Voor de tabel: ze meet 81 cm en weegt 10,450 kg. en is weer voorzien van de nodige prikjes.

Pfff, ben blij dat pasen weer voorbij is. Mèn wat wordt je dan geleefd! Heb daar zo'n hekel aan! Ik heb al zo weinig tijd voor alle dingen die ik wil doen! Helaas zijn de bestratingsplannen uitgesteld door het koude weer. Best jammer want ik had me er heel erg op verheugd dat het af zou zijn maar nu dus nog even geduld. Met een beetje geluk is het volgend weekend klaar.

Frits doet ondertussen erg zijn best om er bij te horen en duwt en trapt flink in de rondte. Wel gezellig gevoel weer!

Ga zometeen de stad in dus ik hou het hier even bij, moet nog e.e.a. in huis afmaken voor ik in de auto kan stappen.

Tot snel!
hello meiden,

zo das even een tijdje geleden weer, druk met van alles, maar moet uiteraard eventjes tijd maken toch.

Ik heb alleen even de laatste pagina globaal terug gelezen en zag dat aimee netjes de laatste meterstanden (hihi) van Kaya heeft doorgegeven. Momenteel zit ik op de laptop (de vaste pc wordt helemaal gerefreshed, maar daar staat wel de tabel op in excel) zouden jullie indien jullie na 11 maart nieuwe gegevens van jullie kleintjes hebben dit aub naar mij willen mailen? (mijn nick @ hotmail) dan kan ik alles gelijk verwerken wanneer de pc weer in gebruik is scheelt mij namelijk een heeeel hoop terug scrol lees werk zeg maar.

Zo maar de paasdagen zijn weer voorbij. Man o Man net kerst, vreetfestijnen, sneeuwbuien alles erop en eraan... niet echt bevordelijk voor mezelf. Over 2 weken gaan we op vakantie en moet nog een bikini aanschaffen...

Merijntje was gister wel een beetje zielig. We gingen naar mijn moeder (die was jarig) en vanaf het begin van de autorit zat ie al te jammeren, zo'n zeurderig toontje, R. en ik keken elkaar aan en zeiden al gelijk zoiets van nee, he hij gaat toch niet de hele middag zitten chagerijnen... zijn we bijna in de straat, zie ik Merijn in ene kokhalsen en 2 tellen later kwam zijn hele middag eten en fruit eruit zetten. Arm ding was gewoon kotsmisselijk, zag lijk bleek en kroop daarna helemaal tegen me aan.

Maar goed eenmaal op de verjaardag was mijn neef met zn dochtertje ( 3 jaar) en zoontje (scheelt 1 week met Merijn) er ook dus Merijn was helemaal blij en met zn 3-tjes hebben ze de hele middag heerlijk gespeeld.

Ook krijgt hij weer tanden (hij heeft er nog maar 5!!!) dus werd wel weer eens tijd. 6 poepbroeken per dag en een partij kapotte billen. Mag dan nu toch wel hopen dat ie er ineens een paar tegelijk gaat krijgen anders kan ie straks gelijk doorwisselen en heeft ie als hij 12 is pas een compleet gebit bij elkaar.

Merijn ligt op 1 oor dus ga gauw even een stofzuiger door het huis heen halen...
OO ben helemaaaaal hieperdepieper... Zus gaat deze week nog bevallen (zet de datum niet neer, omdat er zeeer ws ook bekenden meelezen, dus 'da's niet zo leuk als die het al weten), maar sssssssssssspannend he!

Het kindje was nog veul groter geworden ten opzichte van vorige week, dat ze dus snel willen gaan inleiden om complicaties te voorkomen. Ze mag ook op elk moment van de bevalling kiezen voor een keizersnede, en als de gyn ook maar eventjes denkt dat het niet lekker gaat, dan gaat ze naar de operatiekamer.

Toch hoopt ze op een gewone bevalling ivm tillen na de bevalling, maar er is dus een hele grote kans dat het een ks gaat worden.

A1mee; Wat heerlijk dat Frits zo lekker aanwezig is!

Loewyz; waar gaan jullie ook al weer heen op vakantie?

xx
Nou, op hoop van zegen, Aimee is half wakker/half in slaap, dus weet niet hoe lang ik hier kan zitten, maar wilde even laten weten dat ik weer in het land ben (eh, thuis dus).

Alles prima gegaan in ieder geval. Leah was nog wel een beetje ziek toen we zaterdag naar Londen gingen en bleef nog tot dinsdag diarree houden, dus schoonmoeder heeft flink mogen wassen voor ons!! Vent kreeg hetzelfde virus, dus hebben het een beetje rustig aan moeten doen, niet heftig wezen stappen, maar vond ik niet zo erg eigenlijk, was al blij dat schoonmoeder Leah 's morgens nam, zodat wij eens wat langer konden blijven liggen!

Woensdag zijn we naar NL gekomen en donderdag heb ik mijn slag geslagen in Utrecht, de Hema blijft toch een superzaak! Heb superveel kleertjes voor Aimee en hele gave noppenschoenen en een gebloemde bodywarmer voor Leah gekocht. Kost toch drie keer niks daar he!

Inmiddels was Vent weer beter, dus in NL wél kunnen stappen. Heb, oh ik ontaarde moeder, kunstvoeding gekocht voor Aimee voor als wij weg waren, want heb besloten dat ik kolven toch echtechtecht heel vervelend vind. De kv ging goed, dus voortaan als ik eens weg ben krijgt ze dat. Komt toch niet zo vaak voor, dus waar zou ik me eigenlijk schuldig over voelen. Heb zeker te vaak op dit forum gezeten!

En nu weer thuis dus, wel weer lekker, allemaal in ons eigen bed en terug in de normale routine!

Ainhoa, wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie gekregen. Hoop dat jullie toch wel fijne paasdagen gehad hebben, jullie hadden toch ook een verjaardag he? Veel sterkte in ieder geval.

Oef, hè get, weer ziek, die arme vent. Een tijdje geleden las ik dat je hem eens helemaal door wilde laten lichten door de dokter, heb je dat nog gedaan? Misschien dat je het wel al geschreven had hoor, sorry.

Sannie, wat balen, dat blauwe oog! Leah heeft een permanent bult op haar voorhoofd geloof ik. Een keer was ze zó hard gevalen dat je nu nog een deukje in haar schedel voelt!!

Tinus, wat grappig dat jij dat oppasboekje van Yora gemaakt had!

Yora, wat leuk dat Lush zo bevalt! Leuke foto's trouwens ook. Gelukkig nog een baby met net zoveel, eh, weinig, haar als Leah!! Maar er is hoop, ik was ook heel lang kaal, maar heb nu een flinke bos!

Mette, wat een práchtige foto van Noofje en wat lijkt ze op je zeg!

Jeetje, wat een directe opmerking van die kids he. Kan me voorstellen dat dat even aankwam. Vervelend eigenlijk, die labeltjes.

Marloes, heb je je bril al, of was dat deze week? Ik moest vorig jaar voor controle voor mijn lenzen, bleek ik een oogontsteking te hebben (deed inderdaad wel een beetje zeer, maar ik ben heel goed in negeren), moest ik ook op stel en sprong een bril, omdat ik dan geen lenzen in mocht. Gelukkig doen ze dat bij die zaak binnen een uur (!), dus in plaats van ¤20 voor controle, stond ik een uur later met een bril van ¤500 buiten, waaah! Oke, had natuurlijk wel goedkoper gekund, maar ik dacht laat ik maar gelijk een goede nemen, dan zal ik hem misschien wel vaker opzetten. Not.

Nou heb het zowaar volgehouden voordat Aimee blauw aanloopt, ze pruttelt alleen nog maar. Er is hoop. En de bakerdoeken werken ook super, haha! Gewoon lekker strak inwikkelen, kan ze niet genoeg ademhalen om te huilen, haha, grápje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven