Smaken verschillen

02-05-2012 18:22 64 berichten
Oké dan.. omdat er met regelmaat een topic verschijnt over slikken wel/ niet van sperma...

Hoe smaakt de vrouw? welke verschillen zijn er? is het lekker? of neem je er een zakdoekje bij :-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik ben benieuwd! Mannen: weleens een flink smerige poes geproeft?
Vrouwen mogen ook reageren hoor! :-)

Ik kan daarbij zeggen, dat ik in de paar keer dat ik dat geproefd heb, nooit iets smerigs vond... lekker... maar verschil in smaak?

Denk dat ik er niet op gelet heb...
Ik heb het nog nooit geproeft... Maar natuurlijk ook vrouwenverhalen, kom maar op!
Mja, helaas wel meer dan eens.... er zijn verschillende geurtjes en smaken die ik persoonlijk wat minder vind. Laat ik beginnen met de buitenkant.

Allereerst is er natuurlijk de lichte urine reuk/smaak, altijd schrikken dat een vrouw zich niet voorbereid heeft over hetgeen haar overkomt. Op zich niet onoverkomelijk maar niet prettig.

Vrouwen met meer of minder schaamhaar houden daarin een luchtje vast, dit luchtje varieert van muskusachtig tot muf, soms dus lekker soms minder lekker/prettig.

Advies: 'Een fris gewassen buitenkant heb je zelf in de hand'

Dan de sappen zelf,

Ik ruik aan het vocht vaak wat de maaltijden zijn geweest, knoflook, ui, prei is altijd nog duidelijk herkenbaar, net zoals bij mannen dus.

Het vocht na 'squirten' is doorgaans smakeloos.

Ik ken gevallen waarbij ik flink heb moet smoezen om niet 'down under' te gaan en zelfs niet tot sex overging. Er kan blijkbaar vanalles mis gaan in het biologisch evenwicht wat meteen effect heeft op luchtjes. Hierover zullen genoeg andere topics zijn.

Ben benieuwd naar de aanvullingen.
Heb geen vergelijkingsmateriaal, 1x gedaan en dat was wel lekker eigenlijk...
@Maup.. ik kan mezelf nog zo goed schoonhouden, maar moet toch echt soms ff toileteren...

Lees: ik ben in een club, of whatever... pff.. wat te doen? ik moet wel zeggen dat ik dan (indien niets voorhanden) wel ff nat water er over heen spoel....

Dat van prei, knof, enz. nog nooit gehoord.. zou het echt?

Ik ben benieuwd...
Een ervaring ermee en dat vond ik lekker, zoetig. En een geurtje als van rauwe aardappel, dat vond ik ook niet vies. Als je een aardappel schilt, ruik je die geur
Ik vindt beffen heerlijk om te doen!

Wel een voorwaarde dat het schoon is natuurlijk.

Ik zal haar niet zo snel in de ochtend oraal verwennen.

S'avonds juist wel. Vooral al ze net onder de douche vandaan komt.

Natuurlijk komt er altijd een bepaald luchtje vanaf, maar stinken doet dat absoluut niet.

Ook haar sappen zijn niet vies. (zit volgens mij geen smaak aan)
Waarom niet 's ochtends? ik word graag zo wakker gemaakt hoor!!
Zoenen jullie nooit direct na het beffen? Dan proef je jezelf soms ook (maar meestal niet). Ik smaak dan wat zoutig. Totaal niet vies.

Als ik sex heb en ik ga naar de toilet dan doe ik wel even wat water over mijn vagina, zodat mijn partner geen last heeft van een urinegeur en -smaak. Dat vind ik wel zo netjes.
Een gezonde poes is een lekkere poes. Heerlijke zoetige, wat weeige smaak. Kan daar echt van genieten. Een gezonde poes ruikt vrijwel niet en zeker niet vies.

Behalve genieten van de smaak, kan ik er ook met passie naar kijken.
Ik zoen zowel, na het beffen, na het pijpen... Heb wel eens mijn eigen vocht geproefd, maar kan er geen smaak ding aan hangen..

Is maar 1 ding wat ik niet lekker zou vinden, en dus ook niet doe.. na anaal pijpen...
@Femminile

"... Is maar 1 ding wat ik niet lekker zou vinden, en dus ook niet doe.. na anaal pijpen..."

"Anaal pijpen" is dat heeel erg diep pijpen?

Lol ;)

Nadat ik anaal genomen ben.. pijpen LOL
Meestal is het in het begin een sterkere smaak, beetje bitter (in de goede zin). Als de likbeurt op gang komt wordt het zoet en zout tegelijk. En zo lekker dat beffen ook voor mij behoorlijk plezierig is.
Hmm gek.. Aan de ene kant zou ik het wel eens willen proberen.. Vooral als ik geil ben en er een fantasietje aan koppel haha! Aan de andere kant lijkt het me vies, al dat natte gedoe.. Een piemel is wel zo 'droog' ( behalve als het einde nabij is natuurlijk )
*off topic* en piemel droog?? dat is toch hoe natter hoe lekkerder?
Nou.. nu snap ik het niet meer haha! ik bedoel meer, die is niet zo vochtig van zichzelf, meer dat dit door de vrouw zo word gemaakt;) dus bepaal ik zelf hoe droog of nat die is hahaha! noujaa.. laat ook maar.. ;)
Ik snap je hoor Kwebbelt.. bij te droog even tuffen en bij te nat even vegen!

Ik vind mezelf heerlijk smaken trouwens..
Ff 1 berichtje tussendoor.

Ja het is heerlijk en smaakt verschilt per vrouw niet zoveel.

Wat viva_man schreef klopt helemaal, als een vrouw iets onder de leden heeft merk je dat gelijk.

Dan smaakt en ruikt het echt anders en minder lekker...
quote:viva_man schreef op 02 mei 2012 @ 19:07:

Een gezonde poes is een lekkere poes. Heerlijke zoetige, wat weeige smaak. Kan daar echt van genieten. Een gezonde poes ruikt vrijwel niet en zeker niet vies.

Behalve genieten van de smaak, kan ik er ook met passie naar kijken.

Kan ook licht zout zijn. Maar verder dus wat viva_man zegt. Lekker hoor, zo'n kutje

En ja, er zijn ook vrouwen die het met hun persoonlijke hygiëne niet al te nauw nemen. Jakkiebah. Iets met opengebarsten tosti / bouvier met joghurtsnoet / stinkdoos.

Gewoon water gebruiken, dames. En naar de dokter voor een kuurtje als het nodig is.
Ik had een man die mij niét versgewassen wilde..vond ie zonde
Wat dan? onder de leden? ik ben errug benieuwd... en nagenoeg geen verschil.. dus niet dat wat Maupy aangeeft? knof, prei enz...
Schimmeltje, ontstekinkje... ook toen ik zwanger was vond ik mezelf minder lekker....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven