Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zou hij nou ook echt op straat rondgelopen hebben als agent? Die boezemt toch geen enkel ontzag in?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik val er helemaal van in slaap zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
pf word helemaal ongemakkelijk van die vader lijkt wel of hij niet goed weet met zn kinderen om te gaan
Ja, hij is wel een beetje slappe hap, maar ik vind wel dat de schuld erg bij hem wordt gelegd. Zíj had ook eerder kunnen bedenken dat ze hem niet leuk genoeg vond. Om hem dan alles in de schoenente schuiven vind ik nogal triest.

Ja, is dat program wat?

@Its: hier hetzelfde probleem.
quote:Rainbow01 schreef op 02 mei 2012 @ 21:00:

Maar wat raar de slaapkamers waren toch al voor hunHad ze niet alles meegenomen?
En direct ff trekken aan het dekbed. Ff zeggen dat hij het goed geregeld heeft krijgt ze niet voor elkaar.
Hoi Clau?

Wat is Natas helemaal familiair zeg...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ze is fel maar heeft wel gelijk
quote:rosanna08 schreef op 02 mei 2012 @ 21:10:

zou hij nou ook echt op straat rondgelopen hebben als agent? Die boezemt toch geen enkel ontzag in? Dat doen Nederlandse agenten toch zelden?
Is ze nu kwaad dat hij geholpen wordt ?
quote:S0LEIL schreef op 02 mei 2012 @ 21:12:

[...]

Dat doen Nederlandse agenten toch zelden?
Ze heeft wel gelijk, maar misschien wel een aandeel. Ze schuift hem alles in de schoenen.
quote:rodeui schreef op 02 mei 2012 @ 21:12:

Is ze nu kwaad dat hij geholpen wordt ? Lijkt er wel op, ze is niet echt consequent.
quote:Rainbow01 schreef op 02 mei 2012 @ 21:11:

Vind ik ook.

Haha nu zegt ze net 'zonder dat hij een aanvallende houding naar mij heeft' . Nou..... Haha dame.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Welja, doe maar weer een schuldsanering..........Eerst trouwen terwijl je twijfelt en 2 kinderen, top-hypotheekje, lekker scheiden en de maatschappij laten opdraaien voor de rotzooi.......
Als hij zich gedraagt als een slappe hap vind ik het ook niet raar dat zij zich zo kenauerig gedraagt... Dat lokt ie uit...
quote:Rainbow01 schreef op 02 mei 2012 @ 21:11:

Die vrouw zit vol onverwerkte emoties, ik begrijp haar helemaal.

Ze heeft ook gelijk, als je te maken hebt met zo'n type man blijf je maar trekken aan dat dode paard.

Ik herken het, ik werd er ook frusti van.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
wat heeft ie een vies lachje
Ja inderdaad, wat wilde ze dan... Is toch nodig om het huis van haar naam te krijgen??

En meteen dat gesprek gaan dwarsbomen :-s Meteen met die ogen zitten draaien enzo. Bah.
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2012 @ 21:11:

Hoi Clau?

Wat is Natas helemaal familiair zeg...Doet ze altijd toch dat afkorten, rete-irritant.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een domper op het feestvarken?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
OOOOOOOOOOOO, die blik van dat mens naar die bemiddelaarster. Die zit vol met irritatie en ongenoegen. Volgens mij kan en wil ze hem niet loslaten (al zegt ze van wel).
Als hij nu hogere lasten heeft dan kan de allimentatie voor de kinderen naar beneden...
Bij sommige mannen is/lijkt elke vrouw een bitch...
Tis bijna onmogelijk hoor om dat huis nog te kunnen betalen zoveel zal hij niet verdienen denk...dus word wel heel krap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven