Echt Scheiden (Trash TV)
woensdag 7 maart 2012 om 20:06
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 2 mei 2012 om 21:10
woensdag 2 mei 2012 om 21:13
quote:Rainbow01 schreef op 02 mei 2012 @ 21:11:
Ze is fel maar heeft wel gelijk
Vind ik ook.
Haha nu zegt ze net 'zonder dat hij een aanvallende houding naar mij heeft' . Nou..... Haha dame.
Vind ik ook.
Haha nu zegt ze net 'zonder dat hij een aanvallende houding naar mij heeft' . Nou..... Haha dame.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 2 mei 2012 om 21:14
quote:Rainbow01 schreef op 02 mei 2012 @ 21:11:
Die vrouw zit vol onverwerkte emoties, ik begrijp haar helemaal.
Ze heeft ook gelijk, als je te maken hebt met zo'n type man blijf je maar trekken aan dat dode paard.
Ik herken het, ik werd er ook frusti van.
Die vrouw zit vol onverwerkte emoties, ik begrijp haar helemaal.
Ze heeft ook gelijk, als je te maken hebt met zo'n type man blijf je maar trekken aan dat dode paard.
Ik herken het, ik werd er ook frusti van.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
woensdag 2 mei 2012 om 21:14