Als je niet slaapt dan ben je...........?
maandag 16 april 2012 om 22:34
niet slapend
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
donderdag 3 mei 2012 om 00:49
Bedankt voor de leuke reacties. Ik heb besloten vandaag eens niet de laptop mee naar boven te nemen en te kijken of het lukt lezend in slaap te vallen dus ik zeg welterusten!
Heb trouwens om te "vieren" van het geld en het gesprek met tante een Macflurry snickers gegeten was goddelijk wellicht nog lekkerder dan die met m en m! Flink wat calorien maar het zeker waard.
Heb trouwens om te "vieren" van het geld en het gesprek met tante een Macflurry snickers gegeten was goddelijk wellicht nog lekkerder dan die met m en m! Flink wat calorien maar het zeker waard.
donderdag 3 mei 2012 om 00:58
Mijn oude huis was een koophuis, dat kon ik met mijn schamele loontje niet betalen dus daar moest ik na bijna 25 jaar afscheid van nemen. Wel had ik supermazzel dat ik een nieuwbouwhuis kreeg aangeboden, nieuwe wijk aan de rand van het centrum. Ik woon hier echt heerlijk. Alleen heb ik nog een braakliggende tuin
donderdag 3 mei 2012 om 01:06
quote:andersnogiets schreef op 03 mei 2012 @ 01:02:
Die tuin komt wel marjo. In welke regio woon je? Misschien kunnen we met elkaar helpen. Keilief! Maar dat hoeft echt niet. Ik probeer een stratenmaker te regelen, daar reserveer ik mijn vakantiegeld voor. Die paar plantjes zet ik er zelf in. Het is maar een klein tuintje maar wil er wel graag wat leuks van maken.
Die tuin komt wel marjo. In welke regio woon je? Misschien kunnen we met elkaar helpen. Keilief! Maar dat hoeft echt niet. Ik probeer een stratenmaker te regelen, daar reserveer ik mijn vakantiegeld voor. Die paar plantjes zet ik er zelf in. Het is maar een klein tuintje maar wil er wel graag wat leuks van maken.