Als je niet slaapt dan ben je...........?
maandag 16 april 2012 om 22:34
niet slapend
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
donderdag 3 mei 2012 om 01:07
donderdag 3 mei 2012 om 01:08
quote:Marjo41 schreef op 03 mei 2012 @ 01:06:
[...]
Keilief! Maar dat hoeft echt niet. Ik probeer een stratenmaker te regelen, daar reserveer ik mijn vakantiegeld voor. Die paar plantjes zet ik er zelf in. Het is maar een klein tuintje maar wil er wel graag wat leuks van maken.
Keilief... denk regio Brabant?
Ook toevallig. Ik heb ook mijn tuin toen heel leuk laten maken. Was er ZO blij mee en was elke cent waard.
[...]
Keilief! Maar dat hoeft echt niet. Ik probeer een stratenmaker te regelen, daar reserveer ik mijn vakantiegeld voor. Die paar plantjes zet ik er zelf in. Het is maar een klein tuintje maar wil er wel graag wat leuks van maken.
Keilief... denk regio Brabant?
Ook toevallig. Ik heb ook mijn tuin toen heel leuk laten maken. Was er ZO blij mee en was elke cent waard.
donderdag 3 mei 2012 om 01:09
donderdag 3 mei 2012 om 01:12
donderdag 3 mei 2012 om 01:14
Jaaaaa ben ik weer. Voel me echt een doohoos met mn crea de laatste tijd maar het ontspant me en heb er plezier in. Ben nu een menopauzerende vrouw en dan ga je dat soort dingen doen hahahha. Een vat vol tegenstrijdigheden ben ik. Gewoon maf dus!
Die engelsman heb ik gedelete. Hij had allerlei oneerbare voorstellen. Ik doe daar niet aan mee. Wil gewoon lekker tekenen, meer niet
Ha leentje!
Die engelsman heb ik gedelete. Hij had allerlei oneerbare voorstellen. Ik doe daar niet aan mee. Wil gewoon lekker tekenen, meer niet
Ha leentje!