***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Fachat, wij hebben gisteren een nieuwe box gekocht. De oude doen we weg. Je mag hem hebben als je wil. Ik vind hem alleen echt niet mooi, hij is donker hout. En twee van de hoekschroeven zijn lam, de gaten moeten dieper worden geboord en dan een langere schroef er in of zo (ben je handig?). Maar goed, je mag hem hebben. Laat even weten, hij gaat donderdagochtend bij het grof vuil.
Bedankt voor jullie felicitaties! Ik kan het eigenlijk nog niet geloven, toen ik die test deed zag ik direct al een vette streep, terwijl je pas na 3 minuten kunt aflezen normaal gesproken. Ik ben ook heel benieuwd hoe ver ik ben, ik weet echt niet meer wanneer ik nou precies ongesteld was, volgens mij is het al 7 of 8 weken geleden. Ik zat van de week nog te denken om maar weer een afspraak te maken met de gyn om alles eens na te laten kijken van binnen, maar dat hoeft nu niet meer. Ik heb niet echt zwangerschapskwaaltjes, wel dat ik 's nachts wakker word en niet meer kan slapen (had ik tijdens vorige zwangerschap ook) en rusteloze benen. Ik ben nog helemaal beduusd ervan maar we zijn wel ontzettend blij natuurlijk! Ik had nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn.

Dropneus, wat zielig dat Fleur van haar kadootje gevallen is! Een heel fijne dag vandaag!

Muis, je zou best zwanger kunnen zijn hoor, wij hebben ook niet vaak gevreeën de afgelopen tijd dus dat zegt niks. Ik denk dan ook dat het weer een meisje wordt hahahaha.

Fachat, wacht nog maar even met de tabel, ik wil eerst weten wanneer ik ongeveer ben uitgerekend en dan kun je het erin zetten.
Fachat, onze oude box is eigenlijk een zwaar onding, dus ik wil je er niet mee opschepen. Voel je dus niet verplicht!

Layla, ik vind het zo leuk voor jullie (zei ik al eerder). Ik hoopte al dat het dit keer zo zou gaan bij jullie!

Spitsmuis, hier ook zwanger terwijl het een WEEK voor de eisprong onveilig gebeurde, dus alles kan!!

Lieve Fleur Dropneus en man, van harte gefeliciteerd!!!!!!

En Layla, wat een super nieuws zeg!! Wauw en heerlijk dat het zo onverwachts snel is gekomen toch?

Muis, alleen melk nog 2maanden na het stoppen van BV, en weer melk/doorzichtig vocht toen ik zwanger was...

Dus....Wie weet!!!!

Pfff heb vandaag een zwanger dipdagje, dus excuseer mij als ik iets over het hoofd heb gezien...
oja layla had je soms een kruidvat test??
Dropje en Fleur gefeliciteerd!

Layla, ook gefeliciteerd! Wat leuk dat het zo snel is gegaan!

Ik ben net terug van mijn moeder en het was enorm gezellig. Mijn broers waren er ook en het is vooral leuk om te zien hoe sterk hij reageert op mijn tweelingbroer. Puk zat zich vreselijk uit te sloven. Beetje vermoeiend, maar wel erg schattig.

Wel een beroerde nacht gehad vannacht. Puk en ik sliepen op een kamer en hij praat in zijn slaap. Daarnaast had hij zo'n enorme poepluier dat werkelijk alles onder zet. Bluh. Ik heb dus om 5 uur 's nachts alles moeten verschonen en wassen en de kamer stonk zo erg dat ik er wat onpasselijk van werd.

Puk heeft ook eindelijk geleerd hoe hij moet zitten als hij staat, dus ik verwacht weer wat meer rust in huis.

Verder wordt ik tante! De vrouw van mijn tweelingbroer is begin oktober uitgerekend. Ik vind het echt enorm leuk.
Lara, je bent er weer! Gezellig!

Wat leuk dat je tante wordt! Gefeliciteerd!

Het klinkt zo schattig als je schrijft dat Puk zich uit zat te sloven voor je tweelingbroer. Ziet hij hem vaak, of is het meer dat hij onbewust aanvoelt dat jij en je broer toch een bijzondere band hebben samen door het tweelingzijn? Ik ben zo benieuwd hoe Steijn en Hugo zullen zijn over een jaar of twintig en hoe hun band zal zijn! Ik hoop echt vanuit mijn tenen dat ze echt tweelingbroertjes zullen zijn, met alle leuke en minder leuke facetten. (ik kan alleen weinig verzinnen wat niet leuk zal kunnen zijn....Volgens mij is het zo bijzonder en geweldig om een broertje of zusje te hebben dat even oud is!)

Drop, wat een leuk cadeau voor Fleurtje! Alleen zielig dat ze er al vanaf gevallen is, maar het goede nieuws is dat dat nog veel vaker gaat gebeuren! Kijk maar naar Hugo: hij dondert elke keer van de loopkoe (en de tafel, en de bank, en mijn been, en, en, en, eigenlijk alles) en zijn mooie snuitje wordt nu ontsierd door een pracht van een blauwe plek, maar hij is nog steeds even monter en elke keer gaat het ietsje beter!

Hee, hoe is het bij jouw buurvrouw opgelost? Het is eigenlijk niet het nieuws dat ik graag lees, maar ik ben wel blij dat je het geschreven hebt. Mijn huisarts is niet zo heel vriendelijk (maar wel heel leuk met kinderen) en ik wil eigenlijk liever niet naar hem toe. Hij geeft me altijd al het gevoel dat ik een enorme aanstelster ben. Okee, misschien ben ik dat ook, maar dan nog geeft hem dat niet het recht om me te koeioneren.

Wij hebben vandaag een hangdag ingelast. Het is echt pietenweer, ondanks de sneeuw. Eigenlijk wilden we vandaag naar Blijdorp, maar ik heb niet zo'n zin in doornat worden en doornat in de drukte te moeten lopen. Blegh

Even een vraagje van een heel ander kaliber: Kent iemand van jullie een poes die een nestje heeft of een nestje verwacht? Wij willen heel graag een nieuw katje! Pim wil ik niet vervangen en kan ook niet vervangen worden, maar het is zo leeg in huis zonder haar (gepis) en we missen het hebben van meerdere beestjes. Mocht je van iemand horen dat er een nestje is, dan hebben wij heel veel interesse!
Muis ik kwam vorig jaar nog wel eens in Rotterdam, toen vriend werkte bij een bedrijf dat het hoofdhuis had in rotterdam.

Ik zal zo meteen mijn adres eens zetten in dat lijstje van msn.
Muis : misschien kan je in het asiel een katje gaan redden?
Hieperdepiep .................................HOERA!!!!

lieve Fleur gefeliciteerd met je verjaardag. Veel plezier.

Lara en laraman wat een super nieuws. Gefeliciteerd met de zwangerschap. Het zou wat zijn als je dadelijk al 8 weken zwanger blijkt te zijn.
Micha, ik ben wel heel erg geInteresseerd in de box! Ik ben niet handig, Fachatman daarentegen wel! Want om nou veelgeld uit te geven voor een andere box zagen we ook niet zitten! Kan je anders een fotootje op msn zetten?

Lara, gefeliciteerd met je aankomend tanteschap! Leuk hoor!

Voor diegene die al gewone melk geven bij de lunch, verwarmen jullie die? Ole lust het koud echt absoluut niet!
Esan, jij bedoelt toch Layla en Laylaman neem ik aan... of heb ik iets gemist?
ehhh wil even wat toevoegen op het stukje van Muis...

Het is hier al de hele dag stralend weer!!!! Geen regen,geen sneeuw, alleen vette zon!
oja muis, ik heb ook een asiel kat (nou ja eigenlijk 2 maar die ene woont bij iedereen behalve bij ons) Het is een super mooi,lief slim beestje, en ik vind het een fijn gevoel dat wij hem uit het asiel hebben kunnen 'redden' Misschien nog niet zo'n gek idee van witch?

Toen ik onze kat uitkoos was hij een half jaartje (ongeveer) dus ook al lekker zindelijk! Ook een groot voordeel hoor...
Muis, wij hebben tot 2x toe een kitten uit het asiel gehaald. Misschien inderdaad een optie.

Mijn buurvrouw van een paar huizen verder had het laatst over een nestje van hun kat. Ik zal haar vragen hoe dat ervoor staat.

Lara, leuk dat je tante wordt, gefeliciteerd!
Framboos, zelf zou ik best een asielkat willen, maar A. heeft daar in het verleden zulke nare ervaringen mee gehad, dat hij het ab-so-luut niet wil!

Lilien, een kitten uit het asiel? Hoe heb je dat gedaan? Ik heb een asiel hier in de buurt gebeld, maar ik werd bijna uitgelachen toen ik dat vroeg! Ik ben benieuwd of je buuv nog een poes/kater over heeft!
Lara, wat leuk dat je tante wordt, gefeliciteerd!

Fachat, op MSN zie je de box op een van m'n foto's, op pagina 3 van m'n foto's. Je ziet dat een van de hoeken al scheef hangt. Je mag hem komen halen hoor, laat maar weten wanneer je wil komen.

Maar: ik heb nog maar 1 hoekschroef, de andere 3 zijn kwijt, daar moeten dus nieuwe schroeven in. En ik bedenk me nu dat hij sinds gisterenmiddag op het balkon staat, zou dat erg zijn?
Oeps, het er gaat wel meer mis vandaag. Ik bedoelde natuurlijk Layla en laylaman gefeliciteerd met de zwangerschap.

lara, wat leuk dat je tante wordt.

De schade van vandaag: een vaas aan diggelen (de brandblusser viel er ongelukkig tegenaan. Vervolgens (minder leuk) pak ik de fototas en stuitert de digi spiegelreflex eruit. Iek en toen hoorde ik glas rammelen. Lens kapot. Ga nu maar op de bank zitten en vooral niet meer bewegen.
Esan, wat een pechdag! Kan de lens van je camera nog gemaakt worden voor niet al te veel geld?
Muisje: mijn broer had Puk al een tijd niet meer gezien, maar hij is sowieso heel natuurlijk met hem. Ik denk dat hij dat ook aanvoelde ofzo? Ik vind het altijd ontzettend aandoenlijk hoe ze samen zijn.

Ik weet zeker dat Hugo en Steijn leuk zijn samen als ze wat ouder zijn. Als je zoveel samen bent als tweelingen zijn, dan krijg je volgens mij automatisch een goede band (geldt in elk geval wel voor mij en mijn broer).

Wat is er met de buurvrouw van Dopneusje?

Esan: niet meer bewegen vandaag! Oei, de lens van de spiegelreflex is wel heel erg zuur zeg.
Lara, wat leuk dat je tante wordt, gefeliciteerd! Voor Puk ook leuk dat hij er een neefje of nichtje bijkrijgt.

Spitsmuis, ik zou zelf ook geen asielkat meer nemen, ik heb het 3 x gedaan en ze hebben op 1 of andere manier allemaal een tik overgehouden aan het asiel of wat ze ervoor hebben meegemaakt. De katten die ik nu nog heb Leyla (moeder) en Boris (haar zoon) heb ik allebei als kitten gekregen en dat verschil merk je echt. ik hoop dat je ergens een leuke kitten uit een nestje te pakken kunt krijgen.

Esan, ik zou ook maar stil blijven zitten hihi, ik heb ook wel eens van die dagen dat alles misgaat, ik zou dan het liefst onder de deken kruipen.

Framboos, ik had een zw.test van Matcare. Ik ben wel benieuwd hoe ver ik nu ben, aangezien de 2 strepen direct zichtbaar waren. Als je nèt overtijd bent duurt het wat langer voordat het teststreepje zichtbaar is. Ik ga morgen denk ik de vk bellen. Manlief had het al tegen mijn ouders gezegd vanmorgen hahahaha, die kon het weer niet voor zich houden. Mijn 2 vriendinnen die vanmiddag hier waren heb ik het ook verteld, maar wel gezegd dat ze het voor zich moeten houden.
Leen, wat is Luna toch een schatje om te zien! Echt leuke foto's op MSN, ik zal er ook weer eens wat bijzetten. De oppas had ook een paar leuke foto's gemaild.
Spitsmuis: die buurvrouw van mij had meer problemen dan alleen die melklekkages. Zij moest zware medicijnen slikken om haar hormonen weer normaal te krijgen. Ik geloof dat ze net als layla ook maar een paar keer per jaar menstrueerde. het zal bij jou dus niet dit zijn, maar het kan volgens mij wel wijzen op problemen met je hormoonhuishouding. Maar als je je huisarts niet zo graag ziet zou ik gewoon even afwachten hoor en wie weet ben je zwanger...

Hier vandaag een kennisje dat heel moeilijk zwanger raakt (menstueert ook maar 4 keer per jaar) heeft een zoontje van 2. En ze had nu alles in huis om met een hormoonkuur te beginnen voor de 2e (de eerste is toevallig gewoon gelukt , wonder, wonder!!) Deed ze nog even een testje. Bleek ze al 15 weken!!! zwanger te zijn. Nu al 18 weken. weer een wondertje dus!!

Hier was de verjaardag gezellig. maar Fleur en ik hebben wel heeeeeeel hard gehuild! Fleur greep de kaars in de verjaardagstaart. Ze heeft er niks aan over gehouden, maar ze moest wel heeeel hard huilen en mama deed natuurlijk mee.

Daarna was het weer beregezellig en het ukkie is gruwelijk verwend! heel veel boekjes, little people, teletubbies dvd, rokje, vormenauto, kralenframe, zandbakspeeltjes, nijntje trommeltje, pop, loopfiets, loopwagen en ik ben vast nog wel iets vergeten..... Ze ligt nu lekker te slapen.

Ooh ja en nog een foto gemaakt van mij en Fleur in de sneeuw. Ik ben benieuwd. ga morgenavond eens lekker foto's uitzoeken!
Wat zielig dat Fleurtje in die kaars greep, ik kan me voorstellen dat je er zelf ook van moest huilen Dropneus, dat zou ik ook hebben. Gelukkig was het de rest van de dag wel gezellig, ze is lekker verwend zo te lezen. Leuke kado's. Wat ik me afvroeg, hebben jullie een bepaalde tijd voor de verjaardag aangehouden? Ik dacht zelf dat het wel makkelijk zou zijn om het bijv. tussen 3 en 7 te houden, dan kan ze nog lekker haar middagslaapje houden en rond haar normale tijd naar bed.
Dropneus wat klinkt dat onzettend lief die kadootjes die fleurtje allemaal gekregen heeft! "rokje" "teletubbie dvd" Dat laatste ga ik ook vragen voor Tommy! Kan ook niet wachten totdat het zijn verjaardag is! Ik heb de uitnodigingen al klaarliggen

Ben zelf eerst nog jarig volgende week, maar dit vind ik ineens een stuk minder boeiend...sterker nog, ik vier het niet eens!

(nou ja, ouders die komen altijd wel dan...)

Voor mij zal Tommys verjaardag iets minder emo zijn denk ik...Dit omdat ik alweer zwanger ben. Heb niet het gevoel dat iets weer "voorbij" is ofzo, omdat ik straks weer helemaal opnieuw"begin!

Spitsmuis, gebruik jij ook medicijnen? Daar kun je ook lekkende tieten van krijgen soms...(kinderloze vriendin van mij had dit eens )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven