Geld & Recht alle pijlers

Rotcrisis!

27-04-2012 17:25 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even klagen.. Net gehoord dat het contract van mijn man na een jaar niet wordt verlengd. Einde contract 1 juni.. Dit is al de 4e keer door deze rottige crisis Bedrijf in zwaar weer (communicatie/reclame) en first in first out.. Zo zijn we nu al 4 jaar bezig. En elke keer weer onze geldreserves aanspreken. Die zijn nu echt bijna op...

Ook mijn contract bij de overheid wordt niet verlengd in augustus.

Dat wordt weer elk dubbeltje omdraaien en proberen geen achterstanden op te lopen.

Ik word er echt heel verdrietig van.. Zo kunnen we nooit iets opbouwen. Altijd gaat ons spaargeld naar vaste lasten in de paar maanden dat we moeten overbruggen tot man een nieuwe klus heeft.

Ben het gewoon even zat..

Dusssssssssss alle vrekkentips zijn welkom!
Man heeft gisteren zijn netwerk aangeboord en al 3 gesprekken geregeld! Dat is nog nooit zo snel gegaan.. Duimen jullie mee?
Ja!

Ik duim voor je!

Hier twee ZZP-ers thuis en in 2009 heeft mijn man tien maanden geen werk gehad vanwege de crisis. Vré-se-lijk!

Ik hoop dat jullie dit niet mee hoeven maken dus ik duim mee.

WIj komen binnenkort waarschijnlijk ook in die situatie en allebei maar 3 maanden ww :(
Voor iedereen die ook in deze situatie zit: heel veel sterkte!!

Morgen heeft man een gesprek, dus ik ben benieuwd. De ervaring in deze wereld leert wel dat het altijd lang duurt voor je duidelijkheid krijgt na een gesprek..
Als je nu al EUR 1000,- per maand te kort komt, is het misschien tijd om je huis te koop te zetten?
Het is gewoon klote. Je richt je lrven inderdaad in op je loon: duurder huis, etc. en je kunt ook niet maanden op je spaargeld interen... In 2009 heb ik in mijn omgeving al een paar gedwongen verkopen meegemaakt hier door en ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden.
quote:merel73 schreef op 27 april 2012 @ 17:49:

Altijd goede baan gehad dus duur huis.

Ik heb dat dus nooit goed begrepen.

Begrijp me goed, ik vind het heel sneu voor jullie. Ik voel de crisis zelf ook dus kan me enigszins inleven.

Maar daartegenover staat dat ik nooit heb begrepen waarom mensen zo nodig een (groot) duur huis moeten hebben waarvan je op je vingers kan natellen dat je het niet kan betalen als er iets met het inkomen van één of beide partners gebeurt. Daar hoeft het geen crisis voor te zijn.

Maar goed. Ik zou hoe dan ook proberen je huis te verkopen. Als het niet lukt, pech, maar niet geschoten is altijd mis.
Waar zit de any-key?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven