nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Ik heb opeens zin om mn vent morgen te wekken met pannendeksels of een emmer water, en dan dat op video op te nemen, dat op youtube te zetten en jullie de link te geven maar ik durf niet:P
Alle reacties Link kopieren
*begroet-modus aan*

dolores!

*begroet-modus uit*

Net hardgelopen/gehardloopt/watdanook (het is in ieder geval niet hard gelopen, want dat doen we niet ), en halverwege moest ik stoppen omdat ik last kreeg van mijn knie ...

*muts-modus weer aan (voor zover die ooit uit is)*

Vanmiddag ga ik weer lekker breien denk ik.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
dolores: nutteloos ouwehoeren op het nutteloze ouwehoer topic is dubbelzinnig...

ouwehoeren op het nutteloze topic is nuttig hebben wij bedacht.

(geen idee waarom maar goed)

OETL: vriend is vrij, weet nog niet helemaal wat we gaan doen,

in ieder geval even naar mijn vader en moeder (apart want zijn geschejen...) verder hebben we geloof ik allebei niet zo'n zin om te stad in te gaan want pokkedruk, maar dat zien we dan wel.

q-dag is een lekkere rommeldag waar je doet en eet (en drinkt hangovergehalte volgt dinsdag.....) waar je zin in hebt....

waar die Brownie is? jij zat niet op te letten dus heb ik hem terug laten schieten en zelf opgegeten.

wil nog wel een paar overgebleven paaseitjes naar je mikken.

momentje

*gaat ff eitjes halen* trippeltrippeltrippel.... stapstapstapstap... trippeltrippel.....

zo ben ik weer, komen ze! *schiet paar puur en melk eitjes, weetnietwatOETLlekkervindt richting OETL*

zo goed ??
Dank MP! Puur en melk is allebei goed. Wit mag je houden. Of door de wc spoelen. Of mee knikkeren. Of verwerken in het achterpand van Soezie. Of op q-dag verkopen op de vrijmarkt. Of smelten en op de muur smeren. Of iets anders mee doen.....
wit is al op want vind ik zelf lekker.

heb nog een optie: witte chocomelk van maken gat in de markt.

heb nog een leuk nieuwtje: ik hoor (van jullie maar ook van familie enz) dat qua mailtjes en berichtjes hier ik zo leuk schrijf.

dus ben ik een soort van column gestart.

kreeg ik gister ineens het idee om een weblog te starten, wat ik dus gedaan heb (een soort van nutteloos geouwehoer weblog, hihihi)

als jullie het leuk vinden zal ik hier (heel even uiteraard) er het een en ander over neerzetten. dan weten jullie wel mijn echte ik, maar omdat jullie het zijn vind ik dat geen probleem hihi

verder heb ik vandaag heulemaal nergens zin in...

liggen nog wel wat plantjes van het tuincentrum die nog ff in de grond moeten worden gesmeten. zou het heel erg zijn om die nog ff een paar dagen te laten staan? (ze staan buiten)
MP, wil ik wel lezen!!! Ik ben dol op blogs!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Wil ik oom wel lezen!

Plantjes kunnen nog wel een dagje buiten de grond. Let op dat ze niet droog worden, dus misschien wat eerder water geven dan je de tuin zou sproeien...
morgen dames! geen interessant hangover nieuw in huize MP.

heb het gister niet heel erg laat gemaakt, wel wat gedronken maar niet te veel. bovendien was die Rose niet te zuipen daar... alleen erg dorstig nu maar verder nergens last van.

verder hele leuke qdag gehad gister. eerst ff naar mijn vader, toen naar de vrij markt, daarna naar moeders. nog ergens wat gegeten, nog even de stad doorgelopen, wat gedronken enz.

jammer dat het zo snel weer voorbij is want ben gek op qdag.

ok dan! dan gooi ik de link hier neer. dan weten jullie wel (een deel van....) mijn echte naam maar aangezien jullie mijn nutteloze viva vriendinnetjes zijn moet dat wel kunnen vind ik.

ik zet regelmatig nieuwe stukjes op de weblog dus keep watching!

dank je oetl, heb er een paar in de grond gesmeten maar nog niet allemaal. water geven niet nodig aangezien het hier met bakken uit de lucht komt....
Heb 'm MP! Ben benieuwd! Ben zelf overigens niet zo politiek-minded, dus daar heb ik wat minder mee, maar zal vast niet het enige zijn waar je over schrijft .

Mijn qdag bestond uit vrijmarkt overslenteren en goedkoop kinderspeelgoed inslaan. Valt mee overigens, heb 9 euro uitgegeven aan in totaal 8 speelgoedjes. Vond ik wel weer even genoeg.

Je hebt me trouwens wel aangestoken, ik heb zelf een eigen website, misschien moet ik die weer eens wat meer updaten...
hihi soezie, het gaat idd niet altijd over politiek hoor!

mn 2e column ging trouwens niet alleen maar over politiek.

ik weet trouwens ineens wat ik niet handig doe en waarom die rijexamens ook steeds niet lukken.

ik mag namelijk geen fouten maken van mezelf. nu wist ik al dat dit geen handige gedachte is, maar wist niet hoe ik het weg moest krijgen.

ik realiseer me sinds vandaag (goede sessie met psych.....) ineens dat een foutje niks zegt over het geheel.

het is de moeite dus ook niet waard om bij die fout stil te blijven staan.

voel me erg opgelucht dat ik 'het licht' gezien heb
Hallo!!!!! (waar zijn mijn smileys?! Zo kan ik niet naar jullie zwaaien )

Ik heb gisteren een Koniginnepasteitje gegeten. Is dat ook goed? Het was daar verschrikkelijk mooi weer. Was het hier ook te doen tijdens Q-Day?

Is Dolores er nog om nutteloos te praten? LIjkt me gezellig.

MissP, ik hoorde laatst ook nog een mooie: Omdat ik weet dat ik het potentieel heb, moet ik iets in één keer kunnen. Zonder dus de tijd te nemen om het te leren. Ik begrijp het namelijk allemaal al, dus moet ik het toch ook kunnen?! Fijn hè, die faalangst en zelfinzichten enzo...
*de vlug vlug modus aan*

leuk weekend gehad, mooi weer, heerlijk genoten, zoon weer beter, morgen dagje thuis, heb brownies op afgelopen zondag erg lekker, werk is druk en soms slecht geregeld maar blijft leuk, nu bedtijd, probeer te mutitasken, maar mijn bed is toch wel aantrekkelijk, morgen moet ik vroeg op, dan met zoon naar het consultatiebureau (voor prikken), daarna de zoon-is-zielig-modus aan; filmpje aan en lekker chillen op de bank met z'n 2en.

*vlug vlug modus uit*

Slaap lekker voor straks, ik duik mijn bed in, morgen heb ik vast wel wat meer tijd voor jullie!
hey dames hebben jullie allemaal braaf mijn weblog gecheckt?

foeifoei, je moet ook aaaaaaaaaltijd mijn vorige berichten ff lezen

heb gister weer een paar inzichten gehad, ook wat betreft faalangst. ik mag nooit fouten maken van mezelf.

tot ik me gister ineens (nou ja ineens....) realiseerde dat 1 of 2 of zelfs 3 foutjes niks zeggen over het totaalplaatje.

ook heb ik ingezien dat ipv wat moet ik eerst moet kijken naar: waar heb ik op dit moment het meeste behoefte aan ipv: eerst doen wat er gebeuren moet.

ik zat gister dat programma op 4 met mevrouw Froger te kijken. ik heb, net als die man, nou eenmaal wat minder energie.

ik doe altijd eerst wat er gebeuren moet, 9 van de 10 x ben ik daarna te moe voor leuke dingen. dat ga ik omdraaien.

de wereld vergaat niet als ik de 'moet' dingen later doe...

(zo ik ga dit maar es ff op mn blog zetten )
hey stelletje juppen

ff vorige bericht lezen. dank u...
Ha MP, ik zal eens even aan mijn huiswerk (oftewel: blog MP lezen )... Maar dan kan ik nu niet hier nutteloos zitten zijn. Kom strakjes wel ff terug dan.
Heeeeee... Je ging toch wat op je blog zetten? Ik zie niks nieuws...

Ennuh MP, klopt inderdaad, tweede blog gaat ook over mijn grootste interesse, katten . Dus daar mag meer over komen wat mij betreft :p !
Weet trouwens niet waarom ik reageer, voel me allesbehalve een jup . Is het trouwens niet yup?
heb gelezen, MP, leuke foto ook!!

En wat betreft foutjes maken; als iemand een foutje maakt, is hij/zij daar niet minder om, iedereen maakt fouten en we zijn mensen, dus kunnen we het elkaar vergeven.

@ Soezie, is inderdaad YUP en dat staat dan weer voor Young Urban Professional. Ik voel me ook geen yup, maar een gewone burger (geen hamburger, eerder een kipburger flauw grapje tussendoor). Ik woon in een rijtjeshuis, ben getrouwd, man en ik werken allebei, hebben 1 zoon, 1 auto, geen huisdieren (willen we later wel als het gezin compleet is).

En verder doen we burgerlijke dingen zoals de afwas, de was etc. Dan heb ik ook nog wat burgerlijke hobbies; borduren (heb pas een nieuwe gekocht, waar ik nog weken zoet mee kan zijn), puzzels maken (zowel legpuzzels van minimaal 1.000 stukjes als sudoko of kruiswoord etc).

Wat doen jullie in je vrije tijd??

Moet nog wel even een mooi moment van de dag delen met jullie: zoon moest vandaag naar het consultatiebureau voor prikjes; hij heeft amper gehuild, het huilen was al over voor hij buiten was. Hij kon zelfs nog lachen naar de arts die hem geprikt had. Ook is hij goed gegroeid!!! Ben apetrots op hem!!!
Hai! Even heel kort want bedtijd:

MP, mooie blog!

Theezoon vandaag 1 jaar geworden

Soezie, ben ook dol op de vrijmarkt: mijn doel zijn Nijntje-boekjes. Dit jaar is doel behaald.

Isa, was hier ook zalig qua weer. Maar als jij dat wilt zeg ik dat het miezerig was en in Duitsland vast veel beter....

MDF: stoere zoon!
MDF: vrije tijd? Wat is dat?

Heb niet heel veel vrije tijd; wat ik dan doe:

Afspreken met vrienden en familie, uit met theeman (eten, bios, theater), hardlopen, forummen, boek lezen, tuin doen, spelen met theekinderen)
goed zo, brave meiden. wel regelmatig ff een kijkje nemen he!

denk dat ik dit weekend maar weer iets nieuws in mekaar flans.

(gister geen tijd en vandaag weet ik niet)

hoop dat jullie het opgeslagen hebben want heb het weggehaald.

soezie: katten is ook een van mijn favoriete onderwerpen dus dat zal goed komen.

hahaha geen idee of het jup of yup is. als de intentie maar duidelijk is.

heb nog een vraagje over rijex. nieuwe staat eind mei gepland.

echter je kan het uitstellen. enerzijds heb ik de neiging om dat te doen omdat ik er tegenop zie, anderzijds weet ik niet of dat handig is.

wat betreft zelfvertrouwen: tijdens lessen is dat beter geworden.

ook ga ik binnenkort een automaat huren zodat ik even zelf rijd. zal ook wel helpen.

wat ik in mn vrije tijd doe: slapen , lezen, wandelen of hardlopen, forummen, tuin doen, leuke dingen doen, boek lezen, zingen, naar mn vader of moeder of vrienden/vriendinnen, met de katten spelen, filmpje kijken, enz enz.
zucht. SCHOP!
Ik doe mijn best, maar moet ook af en toe werken en mijn liefje wat aandacht geven :-)

Ik ga straks je blog lezen.

Over rijexamen: Ik zou het uitstellen totdat je je zeker voelt. Natuurlijk mag het geen excuus zijn om tot in eeuwigheid uit te stellen, maar ik denk dat het nu een beetje vroeg is. Vooral omdat je zo goed bezig bent met zelfvertrouwen te krijgen. Volgens mij moet je eerst een soort 'innerlijk vertrouwen' hebben dat je het gaat halen. En dan kan je ook je zenuwen aan. Volgens mij voel je zelf prima aan wanneer dat moment is. Iets met intuïtie enzo.

OETL: Gefeliciteerd!!!

Vrije tijd: vooral veel tv kijken (voel me erg betrapt), beetje lezen. En als ik meer vrije tijd heb: wandelen. Ik vind het nu zo geweldig mooi, met al die bloeiende bomen en fris groen.
MP, moeilijk moeilijk. Wel of niet uitstellen. Als je een beetje op mij lijkt, moet je het niet uitstellen. Ik ben namelijk echt van uitstel naar afstel. Het liefst zou ik enge dingen tot het einde der dagen uitstellen. Het voelt gewoon nooit goed van te voren, als het bijna zover is. Maar ik weet niet of je op mij lijkt natuurlijk .

Vrije tijd... tja, ik heb echt meer hobby's dan tijd. Gewoon rustig tv kijken doe ik niet, ik zit meestal ook wat anders te doen. Forummen (zoals nu dus, kijk ondertussen naar Bondi beach), breien, websites bouwen, etc.

Ik schrijf graag, fotografeer graag, heb al heel lang een cursus Zweeds in de kast liggen en vind het leuk om creatief bezig te zijn met hout. Eigenlijk teveel om op te noemen. O ja, ik doe ook nog aan Postcrossing...
Natuurlijk kijk ik niet alleen tv. Daar heb ik altijd mijn laptop bij :-)

MissP heeft natuurlijk al een paar keer geprobeerd. Daarom denk ik dat op dit moment geen afstel komt van het uitstel. Als het de eerste poging zou zijn, zou ik ook zeggen dat ze moet doorzetten.

Komt er vanavond nog wat op tv?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven