Eten in de auto

16-04-2012 12:35 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips.
anoniem_150279 wijzigde dit bericht op 17-04-2012 10:40
Reden: Genoeg tips gehad.
% gewijzigd
Nou TO, ik zou je vriend maar waarschuwen voordat al z'n leerlingen weglopen omdat hij zit te eten in hun lestijd Ik zou het zelf trouwens ook vreselijk onsmakelijk vinden en absoluut niet op prijs stellen.
quote:elninjoo schreef op 16 april 2012 @ 16:17:

[...]

Wat dacht je van de hoge benzineprijzen? Die lesauto rijdt niet op water hoor!

Heb overigens gehoord dat rijinstructeur enorm slecht betaald wordt en dat die mensen daarom zoveel lesuren in 'n dag proberen te proppen zodat ze nog iets binnen halen.

Maar dan toch vind ik het niet kunnen dat de instructeur een hele maaltijd naar binnen gaat zitten werken in jouw duurbetaalde les tijd.

Als hij een beetje goed plant zou hij misschien van 17.00 tot 18.00 een leerling op kunnen halen bij het station, die vervolgens dicht bij zijn huis moet zijn 18.00 aan tafel schuiven voor de warme pot om vervolgens om 19.00 de volgende leerling op te pikken.

Je hebt dan wel een uurtje geen leerlingen, en dus geen inkomen maar je hebt ook geen benzine kosten over dat uurtje, en je bespaart een hoop geld aan dure snacks bij benzine stations.
quote:lolly-pop schreef op 16 april 2012 @ 17:21:

Nou TO, ik zou je vriend maar waarschuwen voordat al z'n leerlingen weglopen omdat hij zit te eten in hun lestijd Ik zou het zelf trouwens ook vreselijk onsmakelijk vinden en absoluut niet op prijs stellen.

Niet alleen onsmakelijk, maar hij zal niet op de weg letten op het moment dat hij de olijven uit zijn salade aan het vissen is.

Of iig niet op de manier dat er van een instructeur verwacht wordt.
Om nu uitgebreid te gaan eten in de auto lijkt me niet de bedoeling.

Ook niet als je de hele dag moet werken, een warme maaltijd kan ook gewoon thuis ook als je een lange dag hebt.

Ben zelf ook vaal laat thuis en eet dan pas.

Zorg voor genoeg brood en fruit en drinken.

De opmerkingen die ik hier en daar lees over ik ga naar een ander ed.

Neem van mij aan als een rij instructeur gaat eten (daar bedoel ik een broodje enz mee) moet kunnen en kun je ook als compliment zien. Je zal toch zelfstandig moeten rijden en hij let echt wel op hoor.Hierbij spreek ik uit ervaring geef zelf instructie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven