Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
vrijdag 4 mei 2012 om 11:30
vrijdag 4 mei 2012 om 21:50
Ooooh leuk.. ik had laatst m'n TINAB bij me, maar kwam er toc niet aan toe. Probleem is momenteel, denk ik, dat ik zóveel wíl doen, maar eigenlijk móet leren. Dan is een paginaaatje TINAB natuurlijk ideaal, maar de kans bestaat dat ik de halve dag bezig ben uit te zoeken wélke pagina dat zal zijn
Later is nu
vrijdag 1 februari 2013 om 22:51
Ja ik ken het! Ik zag het eens heel toepasselijk in een museumwinkel, maar vond 'm wel duur.
Maar heb nog een paar boekenbonnen, dus misschien koop ik 'm wel!
Vind trouwens die plaatjes juist weer intimiderend werken. Tot ik die zag dacht ik: ik doe wat er staat en volgende bladzijde, maar nou ligt er alsnog een soort van 'doe creatief, leef je uit, haal er uit wat erin zit, maak er wat moois van' boodschap bij. Juist het tegenovergestelde van de boodschap van het boek zou ik denken.
Maar dat is dan weer mijn eigen idee.
Ik ben meer van de collegblokken (kun je uitscheuren) dan van the notebooks geloof ik
Maar heb nog een paar boekenbonnen, dus misschien koop ik 'm wel!
Vind trouwens die plaatjes juist weer intimiderend werken. Tot ik die zag dacht ik: ik doe wat er staat en volgende bladzijde, maar nou ligt er alsnog een soort van 'doe creatief, leef je uit, haal er uit wat erin zit, maak er wat moois van' boodschap bij. Juist het tegenovergestelde van de boodschap van het boek zou ik denken.
Maar dat is dan weer mijn eigen idee.
Ik ben meer van de collegblokken (kun je uitscheuren) dan van the notebooks geloof ik
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
zaterdag 2 februari 2013 om 08:25
Het boek is 13 euro ofzo?
Mijn dochter van zes wilde ook heel graag een knutselboek. Voor haar vond ik het wel onzin om een wtj te kopen dus zij heeft een ander boek met witte pagina's. En een map met knutselopdrachten die ze kan doen en als het een erg grote knutsel is maken we er een foto van en plakken die in. Zij heeft ook nog nooit zo veel geknutseld dus ik vind het wel nuttig om te knutselen 'met een doel'.
Het hoeft niet mooi, als je het maar leuk vindt.
Mijn dochter van zes wilde ook heel graag een knutselboek. Voor haar vond ik het wel onzin om een wtj te kopen dus zij heeft een ander boek met witte pagina's. En een map met knutselopdrachten die ze kan doen en als het een erg grote knutsel is maken we er een foto van en plakken die in. Zij heeft ook nog nooit zo veel geknutseld dus ik vind het wel nuttig om te knutselen 'met een doel'.
Het hoeft niet mooi, als je het maar leuk vindt.
Het Viva forum is papaja.