Ik heb altijd zin

04-05-2012 17:28 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hoger libido dan vriend, althans dat denk ik. Ik kan wel elke dag, zo niet meerdere keren op een dag. Mijn vriend zit op het gemiddelde 2 a 3 keer per week.

Ik denk dat het gewoon aan een verschil in libido ligt, omdat ik hem wel eens vraag of hij wil dat ik iets anders doe ofzo, maar hij zegt daar geen behoefte aan heeft. Dus ik denk niet dat het eraan ligt dat hij het niet fijn vindt.

Nu ben ik wel zo ver dat als ik echt zin heb, dat ik dan zelf wel zorg dat er een oplossing voor komt, zodat ik niet op hem hoef te wachten.

Maar wat ik nu echt vervelend vind is dat hij zegt dat ik 'altijd wel wil' (wat op zich wel waar is dus). Hij vindt het ook best grappig dat ik vaker dan hem wil. Ik vind het alleen jammer dat ik nooit het gevoel krijg dat hij zo hevig naar me verlangt. Dat komt dus doordat ik zelf al initiatief neem door hem te bespringen op de bank of als ik het niet kan laten kleding of lingerie aan te trekken dat hij mooi vindt, maar ook doordat ik meteen toegeef als hij ook maar een miniscule hint geeft dat hij zin heeft. En als ik al een keer zijn avances afhoudt, dan denkt hij dat ik 'een spelletje speel' (wat dus ook eigenlijk ook zo is) en daar is hij niet erg van gecharmeerd.

Nu is de oplossing misschien gewoon dat ik de frustraties zo hoog moet laten oplopen dat ik niet eens zin meer heb omdat ik dan gewoon boos op hem ben, maar ik wilde het daar eigenlijk niet op aan laten komen.

Heeft iemand enig idee wat te doen? Wat te eten? Wat te laten? Wat te zeggen?
quote:madille schreef op 04 mei 2012 @ 17:28:

Heeft iemand enig idee wat te doen? Wat te eten? Wat te laten? Wat te zeggen?

Wat te eten???? Whuh????

Ik heb eigenlijk geen tips...
Ik begrijp er helemaal niks van...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Mijn libido is ook hoger dan dat van mijn vriend. Hij zo'n 21-42 keer per week, ik heb oneindig zin.

Is niet op te lossen. Wat ik doe is bij het wakker worden gewoon lekker met mezelf spelen. Soms maakt hij het af, soms doe we dan samen nog wat, voor de rest is de finish alleen voor mij.

Werkt voor ons...
Samengevat: ik wil vaker seks dan mijn vriend, waardoor ik steeds hem verleid en hij nooit mij verleid. Het lijkt er ook niet echt op dat hij dat verleiden ziet zitten, want hij vindt het wel best zo. Wat doe ik eraan?
Je geeft zelf al de oorzaak van je 'probleem'. Niet meer direct er bovenop duiken dus en hem eens de kans geven te beginnen.
quote:Stromboli schreef op 04 mei 2012 @ 17:35:

Je geeft zelf al de oorzaak van je 'probleem'. Niet meer direct er bovenop duiken dus en hem eens de kans geven te beginnen.Ok, maar dan begint hij met boven op mij te duiken. Maar in zijn hoofd zit dus dat ik toch wel ja zeg. Hij trekt daardoor niet alles uit de kast, terwijl hij best heel romantisch en/of verleidelijk kan zijn. Dus wat doe ik dan?
quote:naara schreef op 04 mei 2012 @ 17:34:

Mijn libido is ook hoger dan dat van mijn vriend. Hij zo'n 21-42 keer per week, ik heb oneindig zin.

Is niet op te lossen. Wat ik doe is bij het wakker worden gewoon lekker met mezelf spelen. Soms maakt hij het af, soms doe we dan samen nog wat, voor de rest is de finish alleen voor mij.

Werkt voor ons...Ja maar ben jij dan ook altijd degene die hem verleidt tot meer, of is dat gelijk verdeeld?
quote:madille schreef op 04 mei 2012 @ 17:38:

[...]

Ok, maar dan begint hij met boven op mij te duiken. Maar in zijn hoofd zit dus dat ik toch wel ja zeg. Hij trekt daardoor niet alles uit de kast, terwijl hij best heel romantisch en/of verleidelijk kan zijn. Dus wat doe ik dan?Niet meteen ja zeggen? Of denk ik nu te eenvoudig???????
Van je hobby je werk maken!
X
anoniem_7251 wijzigde dit bericht op 18-02-2014 16:42
Reden: Privacy
% gewijzigd
quote:naara schreef op 04 mei 2012 @ 17:40:

[...]

Niet meteen ja zeggen? Of denk ik nu te eenvoudig???????Dus ik duw hem weg? Of ga thee zetten? Of ik zeg hem gewoon dat ik geen zin heb en neem zijn gezeur daarover (da ik spelletjes speel) voor lief?
quote:naara schreef op 04 mei 2012 @ 17:34:

Da's zo'n 3 tot 6 x per dag?! En jij nog meer?

Hebben jullie nog wel tijd om te werken, of een goed gesprek?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:lilith67 schreef op 04 mei 2012 @ 17:42:

Ik heb dit ook jaren gehad, altijd zin. Nu ben ik wat ouder en heb ik iets minder altijd zin maar ik ben en blijf degene met het hoogste libido in de relatie. Ik ben al 20 jaar met mijn lief en vind het nog steeds jammer dat ik 99 van de 100 keer degene ben die begint. Zou ook wel eens het hof gemaakt willem worden of verleidt. Mijn vent doet wel bijna altijd mee en het is ook altijd goed en lekker maar de wens om verleidt te worden is en blijft onvervuld. Al jaren. Je leert er mee leven. Ik probeer het wel eens zo lang mogelijk vol te houden tot hij begint maar meestal hou ik dat niet vol. hij is nou eenmaal iemand die erg in zijn hoofd zit en er door mij moet worden uitgetrokken terug zijn lijf in. Geen tips dus maar ik lees mee.Exact mijn probleem. Jammer dat het zelfs na jaren niet verbetert, daar had ik namelijk op gehoopt. Ik denk eigenlijk dat nee zeggen misschien de enige manier zal blijken te zijn.
Gewoon zeggen; ik heb inderdaad altijd zin in jou, maar dat betekend niet dat ik het niet leuk vind als jij ook eens moeite voor mij doet.

Met communiceren kom je over het algemeen het verst, als het problemen aangaat
quote:elfje26 schreef op 04 mei 2012 @ 17:44:

Gewoon zeggen; ik heb inderdaad altijd zin in jou, maar dat betekend niet dat ik het niet leuk vind als jij ook eens moeite voor mij doet.

Met communiceren kom je over het algemeen het verst, als het problemen aangaatJa ik ga het in ieder geval (nog een keer) zo brengen. Maar mijn probleem is dat hij toch wel weet dat ik toegeef. In de ideale situatie zou hij alles uit de kast trekken en zou ik nog nee zeggen. Maar in zo'n situatie zou ik zelfs al ja zeggen, al had ik in het echt geen zin!
@naara.... dus jouw vriend wil maar 3-6 keer per dag? Arme jij... kan me voorstellen dat je dan s ochtends maar vast zelf begint :P

@madille.... ik weet wel een leuke onconventionele oplossing, namelijk hem zn orgasmes ontzeggen. Wattes? Ja... je leest het goed. Ik weet natuurlijk niet hoe de verhoudingen liggen bij jullie in de slaapkamer, maar als hij jou accepteert als dominante vrouw, dan zou je daar eens wat meer over kunnen lezen. Bottomline is dat seks dan om jou draait (dus jouw plezier voorop, wanneer je maar wil) en dat jij zijn verlangen om dingen voor jou te doen aanwakkert. Een van de meest interessante manieren om dat te bereiken is door zijn orgasmes te beperken/ontzeggen.

Hij krijgt nu alles wat hij wil en meer. Een man die dat niet krijgt doet veel meer zijn best om je te pleasen.

Klinkt misschien gek, maar het is best verfrissend... een man die nog harder voor je loopt dan toen jullie elkaar leerden kennen. En voor mannen schijnt het ook een erg bevredigende situatie te zijn, al snap ik dat dat raar klinkt.
quote:madille schreef op 04 mei 2012 @ 17:42:

[...]

Dus ik duw hem weg? Of ga thee zetten? Of ik zeg hem gewoon dat ik geen zin heb en neem zijn gezeur daarover (da ik spelletjes speel) voor lief?

Nee niet wegduwen. Teasen, does it ring a bell?

(en nee zeggen is helemaal uit den boze!!!!)

(wtf, weet niemand dan nog hoe je moet "spelen"?????
Het is toch juist leuk om alles uit de kast te trekken en dan los te gaan?

Waarom zou je dan niet willen toegeven?

En misschien vanaf nu de regel invoeren dat je niet sext tijdens ongesteldheid? Kan hij je daarna het hof maken...
quote:annana schreef op 04 mei 2012 @ 17:55:

En misschien vanaf nu de regel invoeren dat je niet sext tijdens ongesteldheid? Kan hij je daarna het hof maken...

Als ik ongsteld ben ben ik nog geiler dan anders. Wat een flauwekul, omdat als excuus in te zetten.

SPELEN!!!!!! weten jullie dan echt niet hoe dat moet??????
quote:annana schreef op 04 mei 2012 @ 17:55:

En misschien vanaf nu de regel invoeren dat je niet sext tijdens ongesteldheid? Kan hij je daarna het hof maken...Haha, grapjas. Die regel heeft hij natuurlijk al lang ingelast. Heeft ie rust
quote:naara schreef op 04 mei 2012 @ 17:54:

[...]

Nee niet wegduwen. Teasen, does it ring a bell?

(en nee zeggen is helemaal uit den boze!!!!)

(wtf, weet niemand dan nog hoe je moet "spelen"?????Komt toch neer op wegduwen, alleen subtieler.
quote:madille schreef op 04 mei 2012 @ 17:59:

[...]

Haha, grapjas. Die regel heeft hij natuurlijk al lang ingelast. Heeft ie rust geloof mij: hij wil geen rust hij wil sex. Spelen..... !
quote:madille schreef op 04 mei 2012 @ 18:00:

[...]

Komt toch neer op wegduwen, alleen subtieler.

Jij hebt duidelijk geen benul, whatsoever.

Wegduwen, hoe kom je daar nu toch bij? Ben jij fridide ofzo?

SPELEN!
quote:gimmemore schreef op 04 mei 2012 @ 17:53:

@naara.... dus jouw vriend wil maar 3-6 keer per dag? Arme jij... kan me voorstellen dat je dan s ochtends maar vast zelf begint :P

@madille.... ik weet wel een leuke onconventionele oplossing, namelijk hem zn orgasmes ontzeggen. Wattes? Ja... je leest het goed. Ik weet natuurlijk niet hoe de verhoudingen liggen bij jullie in de slaapkamer, maar als hij jou accepteert als dominante vrouw, dan zou je daar eens wat meer over kunnen lezen. Bottomline is dat seks dan om jou draait (dus jouw plezier voorop, wanneer je maar wil) en dat jij zijn verlangen om dingen voor jou te doen aanwakkert. Een van de meest interessante manieren om dat te bereiken is door zijn orgasmes te beperken/ontzeggen.

Hij krijgt nu alles wat hij wil en meer. Een man die dat niet krijgt doet veel meer zijn best om je te pleasen.

Klinkt misschien gek, maar het is best verfrissend... een man die nog harder voor je loopt dan toen jullie elkaar leerden kennen. En voor mannen schijnt het ook een erg bevredigende situatie te zijn, al snap ik dat dat raar klinkt.Klinkt leuk, maar ik denk niet dat hij het zou kunnen waarderen. Net zoiets als eten in etensbak van een hond en dan de bak proberen aan te raken of weg te halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven