Entertainment alle pijlers

Blunders, blunders en nog meer blunders!

04-05-2012 17:01 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik het topic 'blunders in alle soorten en maten' zo geniaal vond hier een nieuwe! En aangezien ik gister weer in een situatie terecht kwam die hier perfect past, trap ik natuurlijk af!

Gister eind van de middag ontdekt dat ik nog een brief moest posten. Eentje die echt, echt vandaag binnen moest zijn. (Ja ben soms een beetje laks en kon dit echt niet mailen). Dus ik om 10 voor 6 snel op de fiets gesprongen en als een gek naar de dichtsbijzijnde brievenbus gefietst. Kom ik daar aan, zie ik een man in een tnt jasje bij de brievenbus staan (dacht ik) dus ik nog harder fietsen en tegelijk roepen 'Meneer, meneer, wacht even ik heb nog een brief!!' Kom ikk daar helemaal bezweet en met rode kop aan en geef snel die brief aan die man, begint hij hard te lachen en bleek het dus helemaal geen tnt mannetje te zijn:D
"Ik heb eens, toen ik jong was, een sollicitatiebrief gestuurd; kreeg een nette afwijzingsbrief terug met daarin de toevoeging: 'P.S. U zond per abuis uw telefoonnota mee. Daarom deze hierbij retour'.

What was I thinking?!"

Misschien dacht je: ik bel zo achterlijk veel dat het bedrijf daar rekening mee kan houden en me een riant salaris (ruim boven de Balkenendenorm) kan overmaken iedere maand?
Vriend, een vriendin en ik hadden spelletjesavond. Met iets te veel drank. Op een gegeven moment besluiten vriendin en ik een glaasje frisdrank te nemen. Ik pak 2 flessen mee uit de keuken en laat kiezen welke ze wilt. Vriendin wil seven up en schenkt voor haarzelf in. Neemt een slok, verschiet en rent naar de keuken.

Oja, in die fles zat schoonmaakmiddel..

Wij bewaren ons schoonmaakmiddel en frisdrank naast elkaar (wonen klein) en hoewel vriend ons wel had verteld dat daar schoonmaakmiddel in zat, waren we echt te aangeschoten om daar aan te denken.

Vriendin heeft er geen last van gehad trouwens
@ miriammm Je mag heul blij zijn dat je geen kinderen in huis had!
Klopt, mijn huis is totaal niet ingericht op kinderen en dat weet ik ;) Er komen dan ook bijna nooit kinderen in mijn huis en als ze komen, zorg ik natuurlijk dat ze nergens bij kunnen.
Ik heb er ook nog eentje..

Was laatst met vriendinnen uit eten. Leuke avond en heerlijk gegeten, helemaal top.

We waren met zn 3en en ik en een vriendin bestelden een nagerecht. Zij was even naar het toilet toen mijn dessert gebracht werd. Het zag er heel anders uit dan ik verwacht had maar smaakte heerlijk. Toen het andere dessert werd nagebracht bleek dat dus mijn toetje te zijn, ik had die van mijn vriendin inmiddels al op

Even later kreeg zij haar dessert opnieuw en heb ik er dus 2 op..
Ik was een keer met een vriendin gezellig uit eten. Hele gezellige avond gehad. Geen drup gedronken, maar toch weet ik het te presteren om op weg naar buiten plat op mijn snoet te gaan en in het proces nog een onbekende man en een fiets mee te nemen. Bleek dat er een steen miste vlak na de drempel van de deur naar buiten. Ik was dus gewoon in een gat gestapt
had ooit s gesprek met leidinggevende... wij lagen elkaar niet zo, zeg ik eerlijk. Nogal lang gesprek. Ik eet tussendoor een banaantje. En gooi de schil ik haar tas. Tas was groen en de prullenbak, waar haar tas net naast stond, ook. Is niet meer goedgekomen...
heueueul lang geleden. Vakantiebaan op administratiekantoor. Eerste werkdag, staat iedereen met zn jas aan bij de deur, om 2 minuten voor zes. Dus ik vraag in mijn onschuld: "waar wachten wij op?" Zegt iemand: "Op de bel." Dus ik roep spontaan, lijkt wel een kleuterschool... Staat de directeur achter mij...
quote:pokkewijf schreef op 04 mei 2012 @ 18:55:

had ooit s gesprek met leidinggevende... wij lagen elkaar niet zo, zeg ik eerlijk. Nogal lang gesprek. Ik eet tussendoor een banaantje. En gooi de schil ik haar tas. Tas was groen en de prullenbak, waar haar tas net naast stond, ook. Is niet meer goedgekomen... Typisch iets wat een Pokkewijf zou doen, doe je in ieder geval je naam nog eer aan
Over vakantiebaantjes gesproken:)

Een van mijn eerste dagen in de horeca, ik was een jaar of 14 en superzenuwachtig. Die dag superwarm buiten, ik met dienblad naar buiten, tegels op terras lagen nogal scheef dus ik bleef achter een van die stenen hangen met mijn voet. Gevolg: Alles wat op mijn dienblad stond viel om met cola bij een duitser in de nek die net helemaal in de chillstand was gaan zitten. Heb nog nooit iemand zo snel en zo verschrikt zien opschrikken, ghehe:) Mijn god wat schaamde ik me!
Jaren geleden regelde ik voor mijn bedrijf de deelname aan een fietstocht. We kregen nieuwe kleding met logo van het bedrijf en ik moest dus al die maten opvragen. Kreeg ik een mail van iemand die Fanny heet, die wilde weten hoe de maten vallen e.d. Dus ik over en weer mailen over de maat en dat het zo lastig is zonder passen, dus mail ik: "weet je, inside info, ik heb cupmaat E en heb maat L besteld. Kreeg ik een reactie terug: "ik ben een man".....

Godzij dank ben ik de man in kwestie tijdens de tocht niet tegen gekomen.
@jewell probeerde met servetjes alles nog te drogen enzo maat was weinig van over. Vrouw zei niet zoveel haar vriend zei dat het niet zo erg was etc.
Tijdens een stage in het verpleeghuis wilde ik de schoenen aantrekken bij een mevrouw.

De mevrouw was zo lief, en ik haar 2e schoen maar zoeken.

Zegt ze kindje, wat ben je nou toch aan het zoeken?

Dus ik zeg: ik zoek u 2e schoen, kan alleen deze maar vinden( houd hem ook nog mooi in de lucht) zegt ze kindje, ik heb er maar 1 nodig hoor.... Nog snapte ik m niet, kijk ik goed, heeft ze nog maar 1 been! Manmanman wat schaamde ik me... gelukkig kon die mevrouw er hartelijk om lachen....

Wij stonden op een camping, en daar was iemand op de camping waarmee ik het niet zo goed kon vinden. Zij organiseerde daar van alles, en wij zaten op een terras( vriendinnen en ik) Zeg ik : Zeg hebben jullie die schreeuwlelijk nog gehoord? De hele camping kon haar horen..."Vriendin reageerde niet... ik zeg wat is er, wat kijk je gek? Zij allemaal een beetje lachen...zit degene over wie het ging achter me op het terras Ach het is nooit meer goed gekomen...
In de kroeg stond ik aan de bar een drankje te bestellen...Gaat er een meisje heel dicht achter me staan, dus ik draai me om, zegt ze...uhhh...klinkt een beetje raar misschien maarreee je rokje zit in je panty!

Ik heb haar vriendelijk bedankt....
Niet mijn eigen blunder maar wel een vreselijke.....hilarische......:)

Jaren geleden op een schoolfeest, we waren 14/15 en mochten eindelijk uit.

Klasgenootje van mij had er duidelijk moeite voor gedaan om er mooi uit te zien, mooi haar, mooie make-up, mooie shirtje en prachtige rok.......totdat ze op de dansvloer ging staan.........blacklight....... en toen bleek ze een iets minder charmante witte tent onderbroek aan te hebben
Oh, leuk om te lezen!!

Ik heb een héle oude! Was toen een jaar of acht en was met mijn broertje cola aan het drinken in de keuken. En we hadden al de hele tijd dusdanig de slappe lach dat het van cola drinken niet echt kwam. Mijn broertje zei 'ik ga wel even weg, kom ik zo terug' en vervolgens ging hij weg. Hij kwam dus een paar seconden terug en begon zoooo hard te lachen, puur van de slappe lach, dat ik ook weer moest lachen. Alleen dronk ik net een slok cola en kwam die er door mijn neus uit... Vergeet het nooit meer!
quote:veloce schreef op 04 mei 2012 @ 20:06:

Jaren geleden regelde ik voor mijn bedrijf de deelname aan een fietstocht. We kregen nieuwe kleding met logo van het bedrijf en ik moest dus al die maten opvragen. Kreeg ik een mail van iemand die Fanny heet, die wilde weten hoe de maten vallen e.d. Dus ik over en weer mailen over de maat en dat het zo lastig is zonder passen, dus mail ik: "weet je, inside info, ik heb cupmaat E en heb maat L besteld. Kreeg ik een reactie terug: "ik ben een man".....

Godzij dank ben ik de man in kwestie tijdens de tocht niet tegen gekomen.Geweldig! Tranen in mijn ogen van het lachen!
deze is niet van mij,gelukkig niet!

een vriendin werkt in de horeca en vraagt aan de klanten na de maaltijd altijd of het gesmaakt heeft of als variant heeft u lekker gegeten?

door de drukte was ze wat in de war en vroeg....heeft u lekker gescheten?

de klanten en zij hebben zich tranen staan te lachen.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
vorig jaar waren we op een muziek festival en ik herkende wat mensen van het jaar daarvoor.

ik stap dus op een man af en zeg hallo bassie hoe is het met je?

hij kijkt me aan met een dodelijke blik en zegt goed hoor maar m,n naam is adriaan.oeps foutje.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Ik heb ook een oudje. Heel lang geleden, op vakantie in Spanje met een groepje vriendinnen op een enórme camping. 's avonds/nachts met wat mensen gezellig aan het strand staan kletsen en heel veel gedronken. Op een gegeven moment moest ik even naar de wc, dus ik weg. Duurde heel lang voordat ik met mijn dronken kop een wc vond, en toen ook nog de weg terug. Gelukkig zie ik ze eindelijk op het strandje, en ga weer stilletjes tussen de mensen staan. Hmmm maar ik ken helemaal niemand van deze mensen.

Was ik bij een verkeerd groepje gaan staan, wildvreemden

Duurde overigens nog best een tijd voor ik wel mijn groepje had gevonden, dat inmiddels geen groepje meer was omdat ze mij waren gaan zoeken.
Kende je hem wel Jamadi?

Ik was laatst op het werk en er kwam een vrouw de kamer in lopen. Ik dacht dat het een collega was van een andere locatie, waar ik wel veel contact mee heb maar pas een keer of 2 heb gezien. Ik begroette haar heel enthousiast, bleek het haar niet te zijn Wel een leuk gesprek gehad daarna, maar ik schaamde me dood!
hier ook een leuke blunder als ik erovernadenk moet ik nog lachen.

een paar jaar geleden toen onze jongste nog 2 jaar oud was waren we een dagje weg geweest,dus na die tijd gingen we even naar de snackbar voor patatjes en ijsjes,het was er smoordruk dus we moesten nog even wachten,zegt mn man tegen mij ik ga even naar het toilet om te plassen,zegt de jongste tegen mij wat gaat papa doen ik zeg die moet even naar de wc,wat gaat hij daar doen dan,ik even plassen,die kleine spruit weer of misschien moet hij ook wel poepen mama,ik misschien wel.komt mijn man weer aangelopen en schreeuwt die kleine PAPA HEB JE LEKKER GEPOEPT,dat de hele zaak was gelijk stil en iedereen keek mijn man aan en vervolgens begon iedereen te lachen,ik kwam niet meer bij.

de jongste van ons is zowiezo een flapuit hoor,ook een x in de supermarkt stond er een vrouw voor ons in de rij en de rook nogal naar zweet,zegt die kleine dat doodleuk tegenhaar,mevrouw u stinkt en u tanden zijn ook bruin ik kon wel door de grond gaan.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Niet zo zeer een blunder van mij, maar het was hilarisch. Een paar jaar geleden was ik met mijn moeder en broer op vakantie in Noorwegen. We zaten in een soort appartement/bungalow. In een melige bui besloten we verstoppertje te doen. Ik was toen zestien, broer drie jaar ouder.

Afijn, ik had me verstopt in de meterkast, naast de voordeur. Ik hoorde mijn moeder vlakbij en had moeite mijn lachen in te houden. Opeens gaat de voordeur open en hoor ik mijn moeder zeggen 'u zit hier verkeerd'. Een mannenstem antwoord ook gewoon in het Nederlands 'oh, is dit niet mijn huisje? Het lijkt hier ook allemaal zo op elkaar'. En ik zat daar, in die meterkast, en rolde bijna de kast uit van het ingehouden lachen. Als dat gebeurd was, wat had die man dan moeten denken?
quote:jamadi52 schreef op 04 mei 2012 @ 22:21:

deze is niet van mij,gelukkig niet!

een vriendin werkt in de horeca en vraagt aan de klanten na de maaltijd altijd of het gesmaakt heeft of als variant heeft u lekker gegeten?

door de drukte was ze wat in de war en vroeg....heeft u lekker gescheten?

de klanten en zij hebben zich tranen staan te lachen.
Ik moest ooit iets aan mijn leidinggevende vertellen over een pagina. Helaas kwam de p eruit als een v...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven