Werk & Studie alle pijlers

Salaris management assistente

04-05-2012 16:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Wat verdient een management assistente?

Alvast bedankt!
anoniem_95200 wijzigde dit bericht op 06-05-2012 23:57
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Hoeveel jaar ervaring, diploma's en wat voor salarisschaal zit je nu?
Staat er helemaal geen salarisindicatie bij?

Kijk anders bij andere vacatures wat er voor salaris wordt geboden, dan weet je een beetje waar je op kunt rekenen (volgens mij is het niet al te veel).

Wat is je ervaring op dat gebied/die branche?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goed idee, Himalaya. Ik ga op zoek naar vergelijkbare vacatures.
anoniem_95200 wijzigde dit bericht op 06-05-2012 23:55
Reden: herkenbaarrheid
% gewijzigd
Zorg je wel dat je goed op je stoel zit als je je salaris als ZZP'er gaat vergelijken met dat van een MBO-management-assistente functie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij ons varrieert het van een starter op MBO niveau met Euro 2200 op fulltimebasis (40 uur) tot een HBO-er met veel jaren werkervaring en uitbreid takenpakket met Euro 2900.
quote:annana schreef op 04 mei 2012 @ 16:42:

Ik werk nu drie jaar voor mezelf. Het is een nieuwe branche voor mij.

Ik werk nu in totaal zes jaar, heb wel administratieve functies gehad die op deze functie lijken.

Ik ben zelf HBO geschoold.

Ze vragen om diploma's van cursussen in die sector als je een MBO diploma hebt.

Goed idee, Himalaya. Ik ga op zoek naar vergelijkbare vacatures. Bij deze staat in ieder geval helemaal geen indicatie.Ik zou tussen de 2400-2600 bruto gaan zitten
@bellaroma Dat klinkt wel goed. Ik had eerst 2300 in gedachten, maar dat was niet echt ergens op gebaseerd (behalve op het netto loon dat ik wil:)
Een MBO starter management assistent 2200 is veel hoor.

Een vriendin van me verdient met 1,5 jaar ervaring en HBO als management assistent 2100. Zelf heb ik wat sollicitaties gehad, waaronder ook voor management assistent en zij hadden een indicatie van 1900-2050 gegeven voor een HBO starter.

Je bent al wel wat meer jaren in de running en zou natuurlijk lekker aan de bovenrand gaan zitten en zien wat ze bieden. Maar denk dat ik voor ca. 2400 zou gaan, gezien het wel een nieuwe branche is en ook veel concurrerende sollicitanten.

Succes trouwens met je sollicitatie!
Ik zou proberen te achterhalen welke taken je gaat uitvoeren. Is het vooral uitvoerend werk? Of ga je ook inhoudelijke taken zelfstandig uitvoeren? Zoals bijvoorbeeld periodieke rapportages (deels) samenstellen, redigeren, cijfers controleren en dergelijke?

De functietitel zegt vaak bijzonder weinig over het niveau van de functie. Ik heb wel CV's gehad van kandidaten die bij de functietitel office manager een vrij standaard secretariële functie hadden uitgevoerd. En andersom is mijn secretaresse qua functietitel "secretaresse" maar doet meer het werk van een office manager en directiesecretaresse/personal assistant (mee gegroeid met mij en mijn bedrijf). Zij 28 met mbo4 opleiding directiesecretaresse, doet op kosten van mijn bedrijf een hbo opleiding en verdient rond de 3300 euro bruto (plus bijdrage van 50% van haar pensioenpremie, zakelijke mobiel, zakelijke laptop en reiskostenvergoeding).
Dank je, Grrrristar.

Wat een verschillen in loon.
verwijderd ivm herkenbaarheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven