Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal! Ligt er bij jullie ook een pakje sneeuw? hier is het helemaal wit, maar het begint ook al weer te smelten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, als alles meezit, dan hopen we 1 mei over te gaan. Maar gisteren ontdekten we een flinke tegenslag. We houden steeds het budget bij in Excel, en nu telde hij de onderste bedragen niet goed erbij op. Bleek dat we flink over het budget heen zijn om de kosten te drukken gaan we samen proberen te gaan tegelen. Ik ben zelf wel erg precies en heb het een jaar of 15 geleden gedaan, hopelijk is dat nog een beetje blijven hangen
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat is balen, als je over het budget heen zit. Leuk tegelen, heb ik ook zo,n 100 jaar geleden eens gedaan, was ook goed gelukt, maar of ik het nu nog zou durven, haha

Het lukt jullie vast wel. Willen jullie de huiskamer betegelen?
En alle kinderen nog eieren gezocht?
Goedemorgen allemaal!

Leuke Paasdagen gehad? Noos al bevallen?

En een aantal nieuwe avatars hier: leuk, maar wel wennen hoor

Even bijlezen, door de misselijkheid en de vermoeidheid ben ik niet zoveel aanwezig hier.

Bridges, ik geloof niet dat ik je een had gegeven, omdat je gestopt bent met bv. Bij deze: . Hoe is het nu, minder tranen?

Wat lief van Ties met die poets-je-toet-doekjes en de potjes.

Amalia, welkom terug. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Lekker met de jongens geknuffeld?

Cin, Cas weer opgeknapt? En hoe staat het met de huizenjacht?

Helemaal eens met je verhaal over 'genieten en blije moeders'.

Al die hoge eisen die gesteld worden zijn gewoon belachelijk en het stomme is dat 'wij' aan die eisen willen voldoen. Nou, daar pas ik voor.

Jin, lijkt me moeilijk, dat jaloerse gedrag van Thomas. Ik begrijp goed dat je het dan wel gehad hebt.

Dank voor je vraag naar oma, mijn ouders zijn met afgelopen weekend geweest, toen was ze weer wat helderder. Maar ze is op, alleen haar hart klopt nog.

Naatie, vriendin bevallen; gefeliciteerd! Hoe is het met jou en hoe gaat het met Tobias?

Juud, leuk, leuk, leuk; aan het babyshoppen. Hoe gaat het verder met je?

Mal, hoe gaat het met klussen? Stucwerk gelukt of nog bezig?

Compu, leuk zo'n paasontbijt; zeker als CG dan zoveel plezier heeft.

Wat goed dat ze zoveel loopt, kan me voorstellen dat je even moet slikken

Mamax, sterkte voor je man. Kleine ingreep?

Suze, hoi! Wat lekker dat je baan zo goed bevalt.

Bam, hoi! Lianne heeft placemats gekleurd en stickertjes geplakt en eitjes geschilderd. Hoe is het met jou?

Hel en Star, hoe gaat het met jullie?
Even ego: nog steeds moe, moe, moe. Dagen zijn wat saai, omdat ik 's middags in bed lig en dan val ik ook echt in slaap. Soms word ik er wel chagrijnig van hoor, want dit is niks voor mij. De misselijkheid is nu weer meer dan gisteren, maar ik spuug nog niet dus dat is dan weer een meevaller.

Net de vk gebeld, ze wil me morgen al op het spreekuur zien 14.30u. Nou, dan doen we dan maar. Puur informatief omdat er toch het 1 en ander veranderd was in de afgelopen twee jaar. En een verwijzing voor een echo.

Dikke kus allemaal!
Hai!

Mal: hè wat balen!!! Tegelen, oei lastig. Kan wel mozaieken, met stukke tegels. Knap hoor als je dat kan. Tsja je moet toch wat...

Cin: succes vandaag! Hopelijk maakt het de keuze alleen maar makkelijker!

Amalia: tsja rustig... Is laatste tijd wel meer toch? Lekker geknuffeld gisteren? Fijn dat B. de borst weer pakt zeg! Hier ging het idd niet meer. Bleef maar veel pijn doen o.a. door vaatkramp. Daardoor liep prodcutie terug en nadat we samen met lactatiekundige hebben gekeken en bleek dat geheel pijnloos voeden er deze keer niet in zit, heb ik besloten te stoppen... Meisje was zelfs afgevallen en productie opkrikken met pijn zag ik niet zitten. Dus met veel verdriet aan het stoppen...

Hier weer een flutnacht. Zit te wachten op spul voor krmapjes dat dus echt goed werkt want het is op en mevrouw heeft prompt weer last. Dus onrustige nacht met twee voeding en een troostmoment voor grote peuter die aan het dromen was geweest denk ik. Maar afijn, vanmorgen weer bar flinke lachen van beide kinders gehad dus dat is altijd weer leuk!
Kokos, Hier alles goeddies ben druk bezig voor een moederdagactie, mijn hoofd is alleen wat sponsig.

Leuk dat lianne zo geknutseld heeft. Mooi om te zien vind ik dat als ze zo bezig zijn. Julian heeft ook eieren geschilderd enzo en dan die inspanning op zijn gezichtje, Prachtig.

Lijkt me niet fijn om je oma zo te zien, je zou bijna hopen dat ze zachtjes heen gaat, al is dat voor jullie ook erg verdrietig.

Hoever ben je nu eigenlijks?
Oei Kokos, klinkt niet fijn. Hoeveel weken ben je nu? Sterkte met de moeheid en de misselijkheid...
Niet fijn, Bridges zo,n nacht. Hopelijk is het spul er snel.

Mooi is dat he, als ze je zo aan het lachen maken.

Ik zat net op je site te kijken, en wat een boel spulletjes heb je gekregen zeg, en dan die kleertjes wowwww!! Je kan even voorruit.
Haha ja echt een berg hè! Gelukkig ook best veel leuks, dus dat is fijn. net ook het lachen op de foto gezet, zal straks even plaatsen...
Leuk leuk.
zo he, lekker weertje hier.... Af en aan mega sneeuwbuien. Bij jullie ook?
Ja hier ook. Het is nu lekker om te zien.
Hier ook!

Nieuwe foto's op site, maar eentje hier om jullie lekker te maken. Zucht... Wat is ze lief hè...

ohh, wat liefff. Wat een schatje
wat een leuk neusje!! Bridge, het is een schatje hoor!

Zo, ik ben goed bezig: Julia slaapt en ik heb de vloer in de was gezet. Nu ga ik maar eens een boterhammetje maken. Ik heb zin in wat lekkers maar dat is dan weer onverstandig he...
Haha Julian moest baby (Fieke) een mus geven (kus)
Hai ladies! Hier ook flinke sneeuwbuien. Heb er vanachter mijn bureau mooi zicht op

Cin, wat spannend, die huizen.... Jullie lat zal bij het "affe" huis hoger liggen (nieuwe keuken etc ros je er ws niet zomaar uit als je al een hoge hypotheek hebt - dus dan moet 'ie wel echt naar je zin zijn...)? Ha ha, en wat een leuk filmpje idd. Heb het van Mare 4 keer achter elkaar moeten bekijken

Bridges, he wat verdrietig dat je de bv hebt moeten laten schieten terwijl je graag verder had gewild. Maar je hebt je best gedaan toch, en dit is nu gewoon het beste voor jullie alle 4 als ik het zo lees... Gelukkig "klink" je alweer een stuk vrolijker! Logisch ook met zo'n prachtig lief meiske!

Amalia, klinkt goed die vakantie van je (behalve de files dan )! Kan me dat helemaal voorstellen; als je weet dat de kinderen het goed hebben dat je ze dan echt niet ondraaglijk mist, haha! Maareh, fijn dat je 'dr weer bent hoor!

Suus, haai, lekker dagje vrij? Pasen valt gunstig voor je. De outfit voor vanavond al klaar?

Bam, lief dat je naar de verkoop van vriend z'n appartement vraagt! Waarschijnlijk laten we het eerste bod voor wat het is. Die man heeft allerlei voorwaarden - hij wil er eerst een huurder in, en dat moet de verkopende partij dan regelen - vaag gedoe allemaal. En het ziet ernaar uit dat de tweede kijker deze week met een bod komt. Dus we zullen zien. In elk geval is er belangstelling.

Mal, ow, da's een tegenvaller, over budget heen. Heb nooit een verbouwing oid bij de hand gehad maar zie dat helemaal voor me dat de kosten makkelijk uit de hand lopen. Zelf tegelen, moet te doen zijn. Nog andere mogelijkheden om te besparen (behalve neyt fotobehang - jammer hoor..)?

Relaxte pasen gehad in H. Mare zelf eieren geschilderd, helemaal leuk. Beetje jammer dat ze al een week lang elke ochtend voor zessen wakker is, maar goed.

Ha ha, wij zondag ijverig alle klokken vooruit gezet. Waren we er dit keer mooi op tijd bij

Goed, pauze weer voorbij, duty calls. Laterz...
Voor alle geboren babies van vriendinnen en zussen (weet niet meer hoe of wat), gefeliciteerd!

Even bijlezen, las dat ik iets over mezelf moet vertellen.

Nou mijn naam is dus Star, ben 28 heb een dochter van 26 maanden...;-) Nee flauw, even lezen.
Hel, ik zat nog eens even over vanavond na te denken: is het niet slimmer als we een rondje fietsen vandaag (langs de 3 in de buurt liggende sportscholen) en dan een keuze maken en ons inschrijven zodat we dan overmorgen (als je dan kan natuurlijk...) aan de slag gaan? Dat we dus vanavond ons alleen orienteren??
Welke babies van wiens vriendinnen Star?

Zo, waar heb je gezeten de laatste tijd??
Vanmorgen veel sneeuw hier, moest naar ortho, dus wel beetje huiverig, maar ging goed gelukkig. Daarna bij Kaj van Brabbel wezen kijken, wat een prachtventje is dat! En ongelooflijk lief en zoet. In tegenstelling tot Ceetje, die de boel aan het afbreken was en paardje wilde rijden op de hond van Brabbel. Gelukkig liet die het gewoon toe

Mevroi wilde ook een My Little Pony en die heeft ze gekregen. Ze vindt het reuze interessant!

Succes vandaag Mamax met operatie van vent!

Super Mal dat Mr J zo goed in zijn vel zit!
Kokos, voor omasituatie. Arm oud mensje

Bridge, we waren vanmorgen dus op kraamvisite bij Kaj, zegt Ceetje: Baby Fieke is lief. Ze heeft wel indruk gemaakt die dochter van jou

De baby van vriendin van Naat Suus
Waar ik heb gezeten? Vanaf donderdag was ik vrij, vent vanaf vrijdag. Vrijdag geshopt (schoenen voor madam) en 's middags even thee bij mijn moeder. Zaterdag euhm....niet zoveel bijzonders volgens mij. Zondag bij mijn ouders wezen eten, opa was er ook. Gisteren naar Zunderdorp lammetjes gekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven