Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aha, dat heb ik even gemist. Naat ggefeliciteerd met de baby van je vriendin ().

Over vriendinnen gesproken: Bridge, hoest met die van jou???

Is Kaj thuis Star? Las ik vorige week niet iets over zuurstof enzo?
Wat een schatje is Fieke, ik vind haar trouwens heel anders dan Ties toen hij zo klein was. Misschien toch een bridge-mini-me?

Bam, wat we moeten tegelen is het toilet en de badkamer. Stucken is bijna klaar, waarschijnlijk dinsdag en er komt iemand een muurtje in de douche maken (zodat we heen douchegordijn nodig hebben, dat vind ik zo vreselijk!) We moeten ook overal zelf laminaat leggen, dat wordt ook nog wat maar we beginnen op de bovenste etage (minst belangrijk) en hoe verder we naar beneden leggen hoe beter we worden
Stressed is just desserts spelled backwards
Mail Mal

Kaj is vorige week dinsdag thuisgekomen

Hij kreeg inderdaad nog zuurstof omdat zijn luchtpijp in diepe slaap nog niet al te sterk is, maar hij mocht naar huis als hij twee nachten zonder extra zuurstof kon.

Douchegordijnen zijn inderdaad prut, dingen gaan zo stinken. Ieuw.
Suus, orientatierondje vanavond is prima (heb ook nog wel een suggestie voor adres voor evaluatie ).

Star, haai Leuke schoenen gevonden voor madam?
Ja hele lieve witte shoentjes, zit hele leuke kinderschoenenwinkel in Wormerveer.
wah, ha ha Hel, jij bent echt slecht!!! Ik sta iets voor half 8 voor je deur. Hopelijk is het dan gestopt met sneeuwen want anders zit mijn haar morgen weer zo shit ()
Oppervlakkige muts
eensch, douchegrodijnen alleen als het echt moet.. Net als vloerbedekking trouwens, das ook smerig

En Star, kost dat? Veul zekers? Ik moet ook nodig naar de Bilderdijk want hier doen we het momenteel met 1 paar en laarzen. Zielig voor het kind he?
Deze waren 60 euro, dus vond het nogal meevallen.
http://www.hatshoe.nl/
douchegordijnen kan je uitwassen (als je de goede hebt), dus dat is bij te houden. Vloerbedekking vindt ik dan weer wel erg smerig.

haha, op sportscholen jacht, klinkt wel grappig. gaan jullie Fitnessen?

Star: hoe vond de kleine man zijn ballon?

Hel: er komen vast nog meer belangstellenden. En die man heeft zeker een tik van een molewiek gehad?

Mal; dat is dus niet alleen de vloer, maar ook de zijkanten?, dat lijkt me een behoorlijk lastige klus.
Ja heel leuk Bam, is goed dat je het zegt, moet ze nog even mailen want ze hebben de verkeerde gestuurd. Sukkels.
Nou, het badkamer probleem lijkt zich op te lossen, een vriend van M heeft het een paar keer gedaan en die bood aan te helpen was ik wel heel blij mee, want ik zie het niet 100% zitten maar deed heel stoer tegen M zo van dat doen we wel even, anders slaapt hij de hele nacht niet

Wat een leuke site Star, echt veel leuke schoenen. Ik zag hele gave blauwe paladiums, echt stoer! hmmm helaas niet naast de deur. Wij hebben hier helemaal niet zulke leuke kinderschoenenwinkels welke heeft Ciara, staan die op de site?
Met gevaar voor eigen portemonnee naar Hatshoe geweest: godinzijdank kan je daar niet online shoppen
http://www.hatshoe.nl/index.php?do=viewproduct&id=184

De witte. Heel ouderwets eigenlijk, maar staan heel schattig. Dochterlief pakte zelf Lelli Kelly's van de plank. Mooi niet dus
Leuk hoor! Ik vind ze schattig!
O die lellikellies, die vind ik zooooo ordi.... Leuk, die witjes, Star. Gaan zeker niet mee de zandbak in?

Mmmm, doe mij maar een douchegordijn hoor. Elke paar maanden een fris nieuw velletje voor een paar euri en geen omkijken naar (douchedeurtjes worden ook vies als je ze niet poetst en in het kader van Cin's moeder-zijn-is-niet-altijd-leuk preek heb ik al heel lang geleden besloten dat poetsen geen prioriteit is )

Haha Bam, ja ik denk ook dat die meneer ze ziet vliegen! Morgen weer een bezichtiging, hoor ik net. Dus straks gaat het nog per opbod
anoniem_23476 wijzigde dit bericht op 25-03-2008 14:24
Reden: typo
% gewijzigd
Oei, tegenvaller Mal! hou je het netjes bij, is dat ook weer niet goed.. balen, Maar fijn dat die vriend komt helpen!

Star, leuke schoenen! Bah, die Lelli Kelly ofzo heb ik hier ook wel eens gezien, maar ik kijk daar niet zo erg naar, ha ha. Er liep in die winkel een meisje heel blij mee rond. Die moeder was ook enthousiast, vond het nogal vreemd maargoed.

Zo, wat een flutweer. Het is maar goed dat de hond nog bij Martin is, want dan hoef ik er tenminste niet uit. Komen de kinderen ook niet buiten, wel weer sneu. Nja, zo maar even naar de buurtsuup dan.

Gezellig hier weer, hi hi. Volgens mij wordt hier alleen gekletst onder werktijd
niet door mij! Ik ben vrij, ha ha ha. Zo, jij en ik naar de buurt-Dirk (in mijn geval ). Wat schaft de pot bij jullie vanavond?

Inspiratieloos heb ik mijn vent de keuze gegeven en die kwam met karbonade, aardappelen en boontjes aan... Jummie....

Gelukkig ben ik op dieet, ha ha ha.

Zo, het is droog (misschien wel wat langer nu) dus wij gaan.

Later!
Dat had ik voor Cin's preek al besloten
Ik ben vrij vandaag, dus voel me niet schuldig Amaal

Lelli Kelly's vind ik ook niets, Cin ook niet, maar Sam heeft toch gewonnen

Ciara liep er echt meteen naartoe, lekker bling bling glitter natuurlijk.

Geen idee nog wat te eten. Volgens mij wilde vent Irish Stew maken.
Ha ha, de marketingafdeling van Lelli Kelly weet vast ook wel dat die kabouters net eksters zijn!

Hier vanavond pasta, boontjes uit pot en knakworstjes voor de prinses (als excuus kan ik aanvoeren dat we vandaag allebei werken) en soep met diepvriespizza voor meneer. En mama is op dieet dus die krijgt alleen een beetje soep.

Ik werk onder Forumtijd Amalia
anoniem_23476 wijzigde dit bericht op 25-03-2008 15:10
Reden: lastig, typen...
% gewijzigd
quote:Star schreef op 25 maart 2008 @ 14:47:

Dat had ik voor Cin's preek al besloten Hahahaha, ja, ik eigenlijk ook. Maar het moederschap is een beter excuus dan dat het me gewoon niet boeit...
Wat een dieeten hier! Zou ik ook eens moeten doen

even een vraag of jullie dit normaal vinden: we kregen gisteren bezoek van vrienden (hebben een zoontje van 13mnd) en zij duwt voor de pasen een chocoladepaashaas in Laurens handen.

Tja, die kon ik er dus niet meer uitkrijgen. Ik heb hem maar de oren gegeven en de rest in de koelkast gezet, hopend dat hij het vergeet. Maar het lijkt me toch normaal dat je dat eerst vraagt of hij dat mag? Was te perplex om het te zeggen....

Ooooh, Laurens net verschoond en weer op bed gelegd, maar dat is geen goed idee volgens hem. Hij dacht dat ie eruit mocht. Arm kind... Maar hij ziet er zooo moe uit; wit, donkere wallen, knijpen met z'n ogen. Oh god, het schaapje bruuuult echt. Toegeven maar?? Zo kom ik nooit aan die boodschappen toe.. Oooh, ik krijg het niet over m'n hart. Nouja, ik haal 'm er maar uit, zucht, zwaktebod...
Hmm, tis stil. en albert.nl heeft geen gunstige/voordelige tijden meer, dus dit schiet allemaal niet op. Dat wordt de hele week rondjes buurtsuup...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven