Entertainment alle pijlers

Fans seizoen 2

24-08-2010 21:13 1774 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het oude topic niet meer vinden dus nu een nieuwe...

Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.

Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!

Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
Eigenlijk vind ik Marga een beetje van haar voetstuk vallen als superfan na die griet van gisteren... Wat ziekelijk zeg en dan ook nog die voetveeg van een vriendin en die heks van een moeder. Triest zooitje bij elkaar.
Ik kijk nu pas...een 33 jarige die zich gedraagt als een 13 jarige, een puberslaapkamer... en wat een rotmoeder zeg
Die moeder lijkt op een heks, met dat gerimpelde rookmondje

een kortzichte amsterdamse
Ik heb het ook gezien, wat een hilarische aflevering.

Betrap mezelf erop, dat ik ontzettend medelijden had met Daisy, wat een lief, bescheiden kind, (met 'r bos bloemen van minimaal 25 euro), en stofzuigend bij de nieuwe Mevr. de Munck.( in her dreams ).

Die Sandra vond ik doodeng.

Die heeft haar '' goed wijs'' kapot.

Niet helemaal joppe, maar levensgevaarlijk.

Verstandig van Danny, dat ie niet in een huisbezoek trapt.

Ze zou zo maar zwanger kunnen zijn.

Sandra dus.

Griezelig, zulke fans.

Maar ook wel weer vermakelijk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dit is te erg,,,, een boxer kopen voor Danny
Heb alles gezien...wat een achterlijk kind zeg.

En ik mag hopen dat Desia de contacten verbreekt nu ze alles heeft gehoord
quote:S0LEIL schreef op 05 mei 2012 @ 22:35:

[...]

1. Marga

2. Deze

3. K3Vergeet de kwade BZN fans niet..
Ik ga volgende week gewoon weer samen met jullie kijken hoor...nu loop ik wat achter de feiten aan heb ik het idee...
quote:pearle schreef op 06 mei 2012 @ 13:08:

Heb alles gezien...wat een achterlijk kind zeg.

En ik mag hopen dat Desia de contacten verbreekt nu ze alles heeft gehoordIk vrees dat ze daar niet slim genoeg voor is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:steph schreef op 05 mei 2012 @ 22:46:

Hopelijk bedenkt Dees zich wel na de uitzending van vandaag om die andere voortaan maar daar te laten.

Nou, ik vraag me af of Dees überhaupt wel doorheeft dat ZIJ dat is, op TV. Wat een apatische ziel zeg.... Een assertiviteitscursus zou geen overbodige luxe zijn. Ik bedoel; als je in tranen uitbarst omdat je een paar sambaballen in je knuisten gedrukt krijgt, zit er ergens toch iets niet helemaal goed.

Maar hulde voor Danny hoor, hoe hij omging met Sandra!

En zou Dees nog wat van de kaas en worst mee naar huis hebben gekregen, als dank voor het rijden? Ik gok van niet.....
Oh wat een loeders, die ouders van Sandra! En Sandra zelf ook...arme Desia.

Danny, ga bij Desia op de koffie!
quote:Eindeloos schreef op 06 mei 2012 @ 12:39:

Die heeft haar '' goed wijs'' kapot.

Niet helemaal joppe, maar levensgevaarlijk. Deze moet ik echt onthouden!
quote:Tickel schreef op 06 mei 2012 @ 14:02:

Ik vrees dat ze daar niet slim genoeg voor is.Ik had je reactie nog niet gelezen, maar daar ben ik dus ook bang voor...
Nou ja, slim genoeg om een rijbewijs te hebben en een auto te onderhouden.
Zit wat in, madamemicmac, al ken ik genoeg niet al te slimme types die tóch in een auto rondtuffen.
quote:madamemicmac schreef op 06 mei 2012 @ 18:49:

Nou ja, slim genoeg om een rijbewijs te hebben en een auto te onderhouden.Misschien is ze zo blij een vriendin te hebben dat ze alles maar toe laat.
Ik zit het nu terug te kijken en mijn kaak valt werkelijk waar op de grond. Zij is inniger met Danny omdat ze ook uit Amsterdam komt? Ze woont notabene in een flat in Amstelveen, op een kinderkamer bij d'r ouders! Ze zit wat mij betreft in dezelfde categorie als dat meisje dat zo'n fan was van K3. Ik heb echt last van plaatsvervangende schaamte.Ik geloof niet dat ze helemaal 100% is, dat zou een hoop verklaren. Danny lost het leuk op. Maar als ie dit programma ziet, dan houdt ie voortaan toch wijselijk een grote afstand.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 06 mei 2012 @ 20:17:

Ik zit het nu terug te kijken en mijn kaak valt werkelijk waar op de grond. Zij is inniger met Danny omdat ze ook uit Amsterdam komt? Ze woont notabene in een flat in Amstelveen, op een kinderkamer bij d'r ouders! Ze zit wat mij betreft in dezelfde categorie als dat meisje dat zo'n fan was van K3. Ik heb echt last van plaatsvervangende schaamte.Ik geloof niet dat ze helemaal 100% is, dat zou een hoop verklaren. Danny lost het leuk op. Maar als ie dit programma ziet, dan houdt ie voortaan toch wijselijk een grote afstand.Die ouders/moeder is van hetzelfde kaliber hoor. Die leek mij ook niet helemaal 100.
quote:Lotte35 schreef op 06 mei 2012 @ 18:51:

Zit wat in, madamemicmac, al ken ik genoeg niet al te slimme types die tóch in een auto rondtuffen. kijk, dat haar wat mankeert daar ben ik het helemaal mee eens hoor...Ik heb er met verbazing naar gekeken. Ze werd daar zo neergehaald en gekleineert en ze was er totaal niet tegen opgewassen.
Ik vind die meid(en) van marga ook wel hier erg hoor . Hoe die ene tegen haar moeder doet.
Daisya en Sandra hebben ruzie nu zag ik op twitter.
Go Daisya!

Heb je ook een linkje naar die twitterpagina?

Ik wil ook meegenieten.
quote:klop schreef op 07 mei 2012 @ 08:55:

Daisya en Sandra hebben ruzie nu zag ik op twitter.Link please.
quote:klop schreef op 07 mei 2012 @ 08:55:

Daisya en Sandra hebben ruzie nu zag ik op twitter.Ben wel benieuwd of Daisy irl wel anders is en alleen op tv vreemd overkwam. Die tokkies waren zeker zichzelf. Hopelijk geeft Dee ze een koekje van eigen deeg, you go girl.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Check this out!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven